453635 - Príprava a dovoz celodennej stravy pre klientov zariadenia SENIOR 2023, vrátane odvozu a likvidácie prebytkov (kuchynského odpadu)
Detaily
ID zákazky
453635
Názov
Príprava a dovoz celodennej stravy pre klientov zariadenia SENIOR 2023, vrátane odvozu a likvidácie prebytkov (kuchynského odpadu)
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
15477
Hlavný kód CPV
55520000-1
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
130 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
16. 12. 2022 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 14:48
Doplňujúce informácie
--
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
SENIOR - Zariadenie pre seniorov a Dom sociálnych služieb Vrútky
IČO
42347670
Mesto
Vrútky
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Andrej Ďuríček
Kontaktný email
 andrej.duricekseniorvrutky.sk
Kontaktný telefón
 +421 905700012
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je príprava a dovoz celodennej stravy pre klientov zariadenia SENIOR vrátane likvidácie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu na obdobie roka 2023 pre predpokladaný max. počet klientov 58 podľa potreby, do priestorov verejného obstarávateľa, a to v rozsahu predpísaných diét podľa Metodického pokynu MZ SR č. 719/92-C (Odporúčané zásady stravovania, úprava diétneho systému), v súlade so Záväzným opatrením MZ SR č. 1685/1998-A (Zabezpečenie liečebnej výživy chorých - Vestník MZSR, čiastka 17-18), Odborným usmernením č. 168/2006 organizácia klinickej výživy - Vestník MZ SR, čiastka 48-51), Vyhláškou MZ SR č. 533/2007 Z.z. o podrobnostiach o požiadavkách na zariadenie spoločného stravovania, Vyhláškou MZ SR č. 533/2007 Z.z. o podrobnostiach o požiadavkách na prevádzku zdravotníckych zariadení z hľadiska ochrany zdravia a v zmysle Potravinového kódexu SR pri zavedení a prevádzkovaní systému HCCP ako Správna výrobná prax. Podľa potreby sa môže jednať o diabetické jedlo, bezlepkové jedlo, diétne jedlo, vegetariánske jedlo a podobne. Dovoz stravy bude prebiehať do objektu zariadenia v daných termínoch dodania najneskôr do jednej hodiny po navarení: dovoz raňajok a desiaty v čase o 6:45 hod., dovoz obeda a olovrantu v čase o 11:00 hod., dovoz večere a druhej večere v čase o 16:15 hod., do priestorov určených zodpovednými pracovníkmi verejného obstarávateľa, ktorí stravu prevezmú. Nádoby, v ktorých je strava dovážaná umýva dodávateľ stravy. V prípade, že nie ste platcom DPH, uviesť cenu celkom a na túto skutočnosť upozorniť. Uviesť cenu spolu s DPH za celodennú stravu pre 1 prijímateľa sociálnej služby. Príprava a dodanie jedálneho lístka po schválení ponúkaných jedál zo strany lekára - diabetológa príp. diétnej sestry minimálne 3 pracovné dni pred začiatkom ďalšieho týždňa, . Odvoz a likvidácia kuchynského odpadu minimálne 2-krát 50L nádobu za 7 dní. Nádoby na odvoz a likvidáciu biologicky rozložiteľného (kuchynského) odpadu zabezpečuje obstarávateľ, umývanie nádob zabezpečuje dodávateľ.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 256 Výzvy na predkladanie ponúk podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary) SENIOR-119/2022
Oznámenia detailne
[SENIOR-119/2022] podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary)
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SENIOR-119/2022
Dátum zverejnenia vo vestníku
2. 12. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
WYT
ID zákazky
453635
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
256