454755 - Vytvorenie, dodanie a implementácia informačného systému SIEM, vrátane EDR
Detaily
ID zákazky
454755
Názov
Vytvorenie, dodanie a implementácia informačného systému SIEM, vrátane EDR
Referenčné číslo
MF/016080/2022-271
ID obstarávateľa
237
Hlavný kód CPV
72222300-0
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
535 616,97
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
18. 1. 2023 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 14:49
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
IČO
00151742
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Jaroslav Franta
Kontaktný email
 jaroslav.frantamfsr.sk
Kontaktný telefón
 +421 259582045
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmet zákazky zahŕňa: - nákup a implementáciu softvéru pre rozšírenie monitorovacieho systému SIEM od spoločnosti Micro Focus ArcSight, - nákup a implementáciu organizačných a technických opatrení spojených s rozšírením monitorovacieho systému SIEM a bezpečnostných riešení v rámci celého Ministerstva financií Slovenskej republiky za účelom zabezpečenia súladu so zákonom č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, - dodávku, implementáciu a podporu systému integrovaného bezpečnostného dohľadu a bezpečnostné analýzy sieťovej prevádzky a dianie na koncových bodoch pre 850 koncových staníc s 30 dňovou dobou uchovávania logov, - integrácia alertov z nástroja na detekciu a reakciu na útoky na koncové body (EDR Endpoint Detection and Response) a z analýzy sieťového správania (Network Behavior Analysis (NBA), vytvorenie procesov a efektívne vyhodnocovanie poplachov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1 súťažných podkladov Opis predmetu zákazky.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE na to určenej umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie.
Doplňujúce informácie
1.Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona. 2.Na zabezpečenie viazanosti ponuky sa vyžaduje zábezpeka vo výške 20 000,- EUR. Doklad o zložení zábezpeky musí byť súčasťou ponuky uchádzača. Bližšie informácie sú uvedené v bode 14 Súťažných podkladov. 3. Verejný obstarávateľ uzatvorí s úspešným uchádzačom Zmluvu na vytvorenie a implementáciu softvéru č. 2022/150 na dobu určitú v trvaní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy na vytvorenie a implementáciu softvéru č. 2022/150 do uplynutia 8 mesiacov. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com. 5. Verejný obstarávateľ odporúča registrovaným a autentifikovaným záujemcom, ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa tohto obstarávania prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo ZAUJÍMA MA TO v pravej hornej časti obrazovky po prihlásení sa v systéme JOSEPHINE. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania sú uvedené v Súťažných podkladoch. 6. Uchádzač môže v zmysle § 39 zákona nahradiť doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní požadované v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a Súťažných podkladoch jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný európsky dokument (ďalej aj JED). Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či uchádzač spĺňa všetky podmienky účasti stanovené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a podľa Prílohy č. 6 Súťažných podkladov. Informácie a pokyny na vyplnenie JED sú zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/jednotny-europsky-dokument-jed-778.html 7. Úspešný uchádzač sa zaväzuje pred podpisom Zmluvy na vytvorenie a implementáciu softvéru č. 2022/150 verejnému obstarávateľovi predložiť v rámci súčinnosti podľa ustanovenia § 56 ods. 8 zákona dokumenty uvedené v bode 31.4 Súťažných podkladov. 8. Doklady, ktoré sa nepredkladajú: Uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona predkladať verejnému obstarávateľovi, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, nasledovné doklady: - výpis z registra trestov záujemcu/uchádzača, jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu v súlade s § 32 ods. 1 písm. a) a ods. 2 písm. a) zákona, - potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 32 ods. 1 písm. b) a ods. 2 písm. b) zákona, - potvrdenia miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 32 ods. 1 písm. c) a ods. 2 písm. c) zákona, - potvrdenia príslušného súdu vzťahujúce sa na konkurz, reštrukturalizáciu a likvidáciu podľa § 32 ods. 1 písm. d) a ods. 2 písm. d) zákona, - výpis z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpis zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, v prípade preukázania splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona týmito typmi dokladu. 9. Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstaranie inovácií, nie je zamerané na sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 535 616,97 EUR Softvérové balíky a informačné systémy
Položky detailne
[1]
  535 616,97 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Sídlo verejného obstarávateľa Ministerstvo financií Slovenskej republiky, Štefanovičova 5, 817 82 Bratislava.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
535 616,97
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
454755
Názov položky
--
Kód CPV
48000000-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
8
Názov kritéria
--
CPV kód
Softvérové balíky a informačné systémy
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 265 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) MF/016080/2022-271
2023 100 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky MF/004946/2023-271
Oznámenia detailne
[MF/016080/2022-271] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MF/016080/2022-271
Dátum zverejnenia vo vestníku
15. 12. 2022
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
454755
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
265
[MF/004946/2023-271] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Kvalifikačné systémy
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MF/004946/2023-271
Dátum zverejnenia vo vestníku
23. 5. 2023
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
S
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
454755
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
100