455612 - Servis špeciálnych nadstavieb nákladných motorových vozidiel vrátane vykonania odbornej prehliadky, odbornej skúšky, vyhotovenia príslušných dokladov a dodanie náhradných dielov
Detaily
ID zákazky
455612
Názov
Servis špeciálnych nadstavieb nákladných motorových vozidiel vrátane vykonania odbornej prehliadky, odbornej skúšky, vyhotovenia príslušných dokladov a dodanie náhradných dielov
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6823
Hlavný kód CPV
50100000-6
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
210 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
26. 1. 2023 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 14:51
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Odvoz a likvidácia odpadu v skratke: OLO a.s.
IČO
00681300
Mesto
Bratislava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Michaela Lúčna
Kontaktný email
 lucnaolo.sk
Kontaktný telefón
 +421 918110144
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zabezpečenie servisných prác, opráv a údržby špeciálnych nadstavieb nákladných motorových vozidiel s namontovaným hydraulickým čelom, hydraulickou rukou a jednoramenné hákové nosiče vo vlastníctve verejného obstarávateľa vrátane vykonania odbornej skúšky a odbornej prehliadky s vystavením príslušných dokladov v zmysle vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia a dodanie náhradných dielov.
Informácie o otváraní ponúk
On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení ponúk budú zverejnené informácie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Všetky prístupy do tohto on-line prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom verejnom obstarávaní.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese zadávania zákazky postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. 2. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej časti systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom. 3. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, odkedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 4. Ponuky budú vyhotovené elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložené do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. 5. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné vykonať týmito spôsobmi: a) v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovné dni v čase 8.00 - 16.00 hod. d) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 4 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky) (Od 01.01.2023 uvedený spôsob autentifikácie nebude možný). 6. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky do predmetnej zákazky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného alebo iného nároku voči verejnému obstarávateľovi. 7. V ponúknutej cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s realizáciou predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a poplatkov v súlade so súťažnými podkladmi a ich prílohami. 8. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED), je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti IV - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. 9. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 10. Predmetné verejné obstarávanie nie je: zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 210 000,00 EUR Oprava a údržba konkrétnych častí vozidiel
Položky detailne
[1]
  210 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Servisné stredisko/strediská úspešného uchádzača
Kritéria kvality
--
Predpokladana hodnota bez DPH
210 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
455612
Názov položky
--
Kód CPV
50116000-1
Náklady/cena
--
Mena
EUR
Doba trvania
36
Názov kritéria
--
CPV kód
Oprava a údržba konkrétnych častí vozidiel
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 273 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) 2022 - 137
2023 48 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky 2022-137
2023 236 -- -- 141/2022
Oznámenia detailne
[2022 - 137] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022 - 137
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 12. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
455612
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
273
[2022-137] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2022-137
Dátum zverejnenia vo vestníku
6. 3. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
455612
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
48
[141/2022]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
--
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Výsledok
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
141/2022
Dátum zverejnenia vo vestníku
30. 11. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
455612
Názov dokumentu
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania – čiastkové plnenie rámcovej dohody (D24)
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
236