Predmetom zákazky Havarijná situácia strešnej konštrukcie na hlavnej budove školy Š1 je odstránenie havarijneho stavu a celková obnova krytiny aj s výmenou strešných okien a s tým súvisiacimi prácami podľa rozpočtu.
Podrobný opis je uvedený v časti 2. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY , v Prílohe č. 2 - Výkaz výmer, v Prílohe č. 9 - Pôdorys strechy a v Prílohe č. 10 - Popis a technické požiadavky na stavebné práce, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
Odporúčame záujemcom si pozrieť aj prílohu s fotodokumentáciou.
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ požaduje, aby ponuka uchádzača obsahovala dokumenty, doklady a údaje (ako samostatné prílohy), ktoré sú uvedené v bode 13.10. Súťažných podkladov.
Výsledok verejného obstarávania nezakladá povinnosť verejnému obstarávateľovi uzatvoriť zmluvu o dielo.
Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov že zákazka je rozdelené na dve etapy:
1. etapu zákazky je potrebné vykonať do 24. 3. 2023. Obsahom 1. etapy je vykonať časť stavebných prác (ľubovoľných) a dodať časť materiálu (ľubovoľných) na miesto vykonania diela (podľa bodu 3.1 v Prílohe č. 3 - Návrh Zmluvy o dielo) podľa rozpočtu v hodnote minimálne 120 000 € s DPH do 24.03.2023. Následne za tieto vykonané stavebné práce a dodanie tohto materiálu vystaviť a doručiť Objednávateľovi prvú čiastkovú faktúru spolu so súpisom vykonaných prác vo výške minimálne 120 000 € s DPH a to najneskôr do 27.03.2023. Dôvodom tejto podmienky je záväzok Objednávateľa uhradiť túto čiastkovú faktúru vo výške maximálne 100 000 € na účet zhotoviteľa do 31.3.2023 a do uvedeného termínu zdokladovať účel použitia tejto dotácie Ministerstvu školstva, vedy, výskumu a športu SR. Zvyšnú sumu z tejto 1. čiastkovej faktúry Objednávateľ uhradí po prestavaní aspoň 70% ceny diela. V prípade že tento záväzok vykonania 1. etapy diela do 24. 3. 2023 Zhotoviteľ nedodrží, Objednávateľ si bude uplatňovať zmluvnú pokutu v zmysle bodu 8.1 v Prílohe č. 3 - Návrh Zmluvy o dielo (okrem prípadov "z vyššej moci), pričom zhotoviteľ vystaví faktúru s objednávateľom odsúhlaseným súpisom skutočne vykonaných prác.
2. etapu Diela zvyšnú časť celého diela - vykonať do 2 mesiacov od prevzatia staveniska.
Bližšie podmienky nájde uchádzač v Prílohe č. 3 - Návrh Zmluvy o dielo.
Zhotoviteľ je povinný predchádzať škodám na diele, adekvátne a účinne prikrývať stavbu (odkrytú strechu) pred nepriaznivými klimatickými podmienkami a takisto zabezpečiť pred poškodením materiál. V prípade potreby skladovania materiálu vyfakturovaného v rámci realizácie 1.etapy harmonogramu prác na dlhšie obdobie ako 3 týždne objednávateľ znáša nebezpečenstvo jeho poškodenia len v prípade ak nebolo spôsobené činnosťou / prácami zhotoviteľa.
Upozorňujeme záujemcov, že pôvodná strešná krytina pokrytá snehom nie je prekážkou na plnenie Zákazky/diela Zhotoviteľom podľa Prílohy č. 3 - Návrh Zmluvy o dielo a odstránenie snehu z pôvodnej strešnej krytiny je súčasťou ceny diela podľa bodu 4.1 Prílohy č. 3 - Návrh Zmluvy o dielo.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023
26
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Výzvy na predkladanie ponúk
01/2023
Oznámenia detailne
[01/2023] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky