457760 - Výmena pracovných staníc administratívnych pracovníkov prokuratúry a obnova hardvérového a softvérového vybavenia
Detaily
ID zákazky
457760
Názov
Výmena pracovných staníc administratívnych pracovníkov prokuratúry a obnova hardvérového a softvérového vybavenia
Referenčné číslo
VIII/2 Spr 44/22/1000
ID obstarávateľa
686
Hlavný kód CPV
30213300-8
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
1 215 804,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
24. 3. 2023 08:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:20
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Generálna prokuratúra SR
IČO
00166481
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Silvia Matejov
Kontaktný email
 silvia.matejovgenpro.gov.sk
Kontaktný telefón
 +421 220837315
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky/zmluvy je výmena pracovných staníc administratívnych pracovníkov prokuratúry, v rámci ktorej bude dodaná a inštalovaná infraštruktúra IT, prostredníctvom ktorej budú poskytované služby eGovernmentu.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je verejne prístupné všetkým uchádzačom (určeným osobám), ktorý predložili ponuku prostredníctvom portáluhttp://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/457760. Uchádzačom bude v lehote na otváranie ponúk umožnený prístup k návrhu na plnenie kritérií všetkých predložených ponúk.
Doplňujúce informácie
Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie v Úradnom vestníku EÚ. Uchádzačom predkladané doklady musia byť v rovnakej, alebo ekvivalentnej forme podľa uvedenej požiadavky verejného obstarávateľa, pričom z týchto dokladov preukazujúcich podmienky účasti podľa § 34 zákona musí byť zrejmé splnenie minimálnych úrovní požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona. Vzhľadom na predkladanie ponúk elektronickou formou sú predmetné doklady predkladané vo formáte pdf bez úradného overenia podpisov. Súťažné podklady sú dostupné na profile verejného obstarávateľa na stránke http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/457760. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne v slovenskom jazyku prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja www.uvo.gov.sk na portáli. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/457760. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu https://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/457760. b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému podľa pokynov uvedených na linku Dokumentácia - Elektronická platforma (gov.sk) https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html príručky. Vyššie uvedený postup povinnej registrácie na portáli www.uvo.gov.sk platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa na stránke UVO alebo iným spôsobom. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku vo výške 60 000 EUR, podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. Doba dodania do 60 dní podľa Návrhu kúpnej zmluvy ktorá je prílohou č. 2 SP Hodnotenie splnenia podmienok účasti: Ak bola predložená viac ako jedna ponuka, verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti po vyhodnotení ponúk na základe kritériá na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Uvedené pravidlá nevylučujú, aby verejný obstarávateľ vyhodnotil splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v prípade všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku. Komisia po hodnotení ponúk a podmienok účasti stanoví poradie predložených ponúk a odporučí verejnému obstarávateľovi uzatvoriť Zmluvu o dielo s uchádzačom / uchádzačmi umiestneným na 1. mieste v poradí. Pokiaľ budú mať dvaja alebo viacerí uchádzači na prvom mieste v poradí rovnakú najnižšiu celkovú cenu s DPH, verejný obstarávateľ rozhodne o výslednom poradí na základe najnižšej ceny za položku č.1 prílohy č.1 SP. Predmetné verejné obstarávanie nie je žiadne z uvedených možností (zelené, inovácia, sociálne aspekty).
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 1 215 804,00 EUR Monitory
Položky detailne
[1]
  1 215 804,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Presné údaje o miestach dodania a požadovaných počtoch mobilných pracovísk sa nachádza v Prílohe č. 4 - Zoznam pracovísk prokuratúry Slovenskej republiky.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
1 215 804,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
457760
Názov položky
--
Kód CPV
33195100-4
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Monitory
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 44 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží VIII/2 Spr 44/22/1000
2023 131 Kvalifikačné systémy Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania VIII/2 Spr 44/22/1000
2023 159 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky VIII/2 Spr 42/22/1000
Oznámenia detailne
[VIII/2 Spr 44/22/1000] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VIII/2 Spr 44/22/1000
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 2. 2023
ID obstarávateľa
686
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
457760
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
44
[VIII/2 Spr 44/22/1000] Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Kvalifikačné systémy
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VIII/2 Spr 44/22/1000
Dátum zverejnenia vo vestníku
6. 7. 2023
ID obstarávateľa
686
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
S
Kód podtypu oznámenia
M
ID zákazky
457760
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
131
[VIII/2 Spr 42/22/1000] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
MODIFICATION
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VIII/2 Spr 42/22/1000
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 8. 2023
ID obstarávateľa
686
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
457760
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ÚPRAVE
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
159