458330 - Elektronické stravovacie karty.
Detaily
ID zákazky
458330
Názov
Elektronické stravovacie karty.
Referenčné číslo
k CRD - 343/2023
ID obstarávateľa
233
Hlavný kód CPV
55520000-1
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
476 625,60
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
25. 4. 2023 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:24
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
IČO
00151491
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Martin Ďurech
Kontaktný email
 martin.durechnrsr.sk
Kontaktný telefón
 +421 259722368
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom tejto nadlimitnej zákazky na poskytnutie služby je sprostredkovanie/zabezpečenie stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa po dobu 48 mesiacov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, ktoré akceptujú elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania. Súčasťou predmetu zákazky je okrem dodania elektronických stravovacích kariet aj správa elektronických stravovacích kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým stravovacím kartám podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a to v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami Zákonníka práce. Celkové predpokladané maximálne množstvo stravných jednotiek počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody (48 mesiacov) je 86 400 kusov, pričom nominálna hodnota stravnej jednotky je 5,50 Eur. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí oddiel IV. s názvom Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov a oddiel V. s názvom Obchodné podmienky týchto súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ neumožňuje osobnú účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Otváranie ponúk je zabezpečené výlučne prostredníctvom využitia funkcionality "On-line" sprístupnenie ponúk uchádzačom, ktorú umožňuje a poskytuje IS EVO. Podrobne v príslušných súťažných podkladoch.
Doplňujúce informácie
Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a hospodárskym subjektom (záujemcom/uchádzačom) sa uskutočňuje písomne v slovenskom jazyku, prostredníctvom elektronických prostriedkov (elektronická komunikácia). Verejný obstarávateľ oznamuje, že toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom Elektronickej platformy s využitím informačného systému Elektronického verejného obstarávania verzia 18.0 (ďalej len IS EVO), ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky. Všetky písomné, procesné úkony vo verejnom obstarávaní súvisiace s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a hospodárskym subjektom (záujemcom/uchádzačom) budú uskutočňované elektronicky prostredníctvom IS EVO na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/458330 Verejný obstarávateľ pri elektronickej komunikácii prostredníctvom IS EVO určil, že moment odoslania informácie sa považuje za moment doručenia informácie adresátovi, t. j. dátum odoslania = dátum doručenia (tzn. doručenie informácie nastáva odoslaním). Skratka zákon o VO v celom texte oznámenia znamená zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Skratka SP v celom texte oznámenia znamená príslušné súťažné podklady. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je súčasťou príslušných SP. Verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle § 41 ods. 1 písm. a) a b) zákona o VO, aby a) uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok, b) navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 zákona o VO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý ma subdodávateľ plniť. Verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle § 41 ods. 3 zákona o VO, aby úspešný uchádzač v rámcovej dohode najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzača, aby zabezpečil viazanosť svojej ponuky zábezpekou, ktorá bola stanovená v súlade s § 46 ods. 3 zákona o VO vo výške 10 000,00 Eur. Podrobne v príslušných SP. Verejný obstarávateľ zdôrazňuje, že uplatňuje so zreteľom na § 40 ods. 8 zákona o VO fakultatívne dôvody vylúčenia uchádzača. Podrobne v príslušných SP. Verejný obstarávateľ zdôrazňuje, že aplikuje povinnosť vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u uchádzača, ktorý sa umiestni na 1. mieste v poradí. Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky na základe jediného kritéria a to kritéria najnižšej ceny v zmysle § 44 ods. 3 písm. c) zákona o VO - najnižšia celková cena v Eur s DPH za predmet zákazky. Podrobne v príslušných SP. Verejný obstarávateľ uplatní v prípade rovnosti návrhov na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk "Najnižšia celková cena v Eur s DPH za predmet zákazky" rozhodné kritérium a to: Počet osobohodín ročne odpracovaných ŤZP osobami (fyzická osoba s ťažkým zdravotným postihnutím) pre uchádzača. Podrobne v príslušných SP. Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, verejné obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty - zníženie administratívnej záťaže, minimálna úroveň podmienok účasti a sociálna inklúzia ŤZP osôb so zreteľom na uplatnené rozhodné kritérium.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 476 625,60 EUR Elektronické karty
Položky detailne
[1]
  476 625,60 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom dodania predmetu zákazky je v prípade dodania elektronických stravovacích kariet: Kancelária NR SR, Námestie Alexandra Dubčeka 1, 812 80 Bratislava. Podrobne v príslušných SP.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
476 625,60
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
458330
Názov položky
--
Kód CPV
30237131-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Elektronické karty
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 64 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) k CRD - 343/2023
2023 106 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky k CRD - 343/2023
Oznámenia detailne
[k CRD - 343/2023] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
k CRD - 343/2023
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 3. 2023
ID obstarávateľa
233
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
458330
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
64
[k CRD - 343/2023] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
k CRD - 343/2023
Dátum zverejnenia vo vestníku
31. 5. 2023
ID obstarávateľa
233
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
458330
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
106