458605 - Systém pre separáciu a dávkovanie proteínov pre HRMS
Detaily
ID zákazky
458605
Názov
Systém pre separáciu a dávkovanie proteínov pre HRMS
Referenčné číslo
REK000549/2023
ID obstarávateľa
1036
Hlavný kód CPV
38000000-5
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
124 368,33
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
15. 3. 2023 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:17
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO
00397768
Mesto
Košice - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Tatiana Görčöšová
Kontaktný email
 tatiana.gorcosovaupjs.sk
Kontaktný telefón
 +421 552341142
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodanie systému pre separáciu a dávkovanie proteínov pre HRMS pre výskumné účely projektu: Analýza kardiovaskulárnej a imunologickej odpovede pacientov po prekonaní COVID-19 so zameraním na výskum nových diagnostických markerov a terapeutických prostriedkov (AKARDIO) definovaného v projekte Operačného programu Integrovaná infraštruktúra. Neoddeliteľnou súčasťou predmetu zákazky sú aj služby, súvisiace s dopravou na miesto plnenia, s vyložením všetkého požadovaného tovaru na mieste určenom kupujúcim, vrátane vybalenia, uloženia, montáže a uvedenia do prevádzky podľa technickej dokumentácie do priestorov kupujúceho, ktoré určí kupujúci v objednávke, odstránenie a odvoz obalového materiálu, servisné opravy a údržba zariadenia počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov podľa pokynov výrobcu prístroja uvedených v návode na používanie a zaškolenie odborného personálu na používanie dodaného tovaru. Podrobný opis, špecifikácia a vymedzenie predmetu zákazky, celkové množstvo a rozsah predmetu zákazky, sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je verejné s použitím funkcionality on-line sprístupnenia ponúk t. j. automatické sprístupnenie predložených cenových ponúk z otvárania všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie.
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 66 ods. 7 písm. b) ZVO rozhodol, že vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, tzv. superreverz. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality portálu ezakazky dostupného na https://www.ezakazky.sk/upjs/index.cfm?module=customer&page=ShowProfile&ItemID=15104693& V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Kúpna zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda platnosť dňom jej podpisu zmluvnými stranami a účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov Európskej únie neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly kupujúcemu ako prijímateľovi. Ak boli v rámci finančnej kontroly verejného obstarávania identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, zmluva nadobudne účinnosť momentom súhlasu kupujúceho ako prijímateľa s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu CKO č. 5, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za verejné obstarávanie. Predmet kúpnej zmluvy je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/ auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. predpismi SR a právnymi aktmi EÚ. Lehota splatnosti faktúry je 60 (šesťdesiat) kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry, z dôvodu jej odsúhlasenia poskytovateľom nenávratného finančného príspevku (NFP). Kúpna zmluva bude uzatvorená s odkladacou podmienkou nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy, ktorou bude schválenie verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP, t. j. doručenie kladnej správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľovi (verejnému obstarávateľovi). Verejný obstarávateľ môže odstúpiť od kúpnej zmluvy bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov v prípade, ak výsledky administratívnej alebo finančnej kontroly poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z procesu verejného obstarávania. Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Inštalácia laboratórnych zariadení
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Lekárska fakulta, Trieda SNP 1, 040 11 Košice, Centrum klinického a predklinického výskumu MEDIPARK.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
458605
Názov položky
--
Kód CPV
51430000-5
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
3
Názov kritéria
--
CPV kód
Inštalácia laboratórnych zariadení
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 34 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) REK000549/2023
2023 81 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE REK000549/2023
Oznámenia detailne
[REK000549/2023] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
REK000549/2023
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 2. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
458605
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
34
[REK000549/2023] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
REK000549/2023
Dátum zverejnenia vo vestníku
24. 4. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
458605
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
81