459937 - Rekonštrukcia administratívnej budovy na Dobrovičovej 12, I.Etapa - Suterén
Detaily
ID zákazky
459937
Názov
Rekonštrukcia administratívnej budovy na Dobrovičovej 12, I.Etapa - Suterén
Referenčné číslo
A/240/2023/16
ID obstarávateľa
255
Hlavný kód CPV
45213150-9
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
1 183 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
23. 3. 2023 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:22
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
IČO
00156621
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Oľga Markovičová
Kontaktný email
 olga.markovicovaland.gov.sk
Kontaktný telefón
 +421 911796737
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom tejto zákazky sú stavebné práce na objekte administratívnej budovy Dobrovičova 12 v Bratislave, ktorá je v správe Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky, na existujúcom objekte so súpisným číslom 116, parc. registra ,,C č.: 8943/ 2, zapísaný na LV č.: 9392, okres Bratislava I, obec BA-m.č. STARÉ MESTO, k.ú. Staré Mesto
Informácie o otváraní ponúk
Ponuky sa predkladajú prostredníctvom IS EVO, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality IS EVO všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronickej platformy / elektronického verejného obstarávania (systém EVO ver. 18) https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html . 2. Verejný obstarávateľ realizuje zadávanie podlimitnej zákazky: Rekonštrukcia administratívnej budovy na Dobrovičovej 12, I. Etapa - Suterén podľa § 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorych zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) v spojení s § 112 ods. 7 zákona. 3. Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky, a to vylučne prostredníctvom IS EVO. Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systému, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie. 4. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na emailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 5. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia alebo uchádzači stiahnuť si do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch http://www.evo.gov.sk/RepErEVOEX.html, ktory je zverejneny na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Hlásenie porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk . 6. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti čestnym vyhlásením podľa § 114 alebo aj Jednotnym európskym dokumentom podľa § 39 zákona. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú uchádzači verejnému obstarávateľovi podľa § 55 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejnym obstarávateľom. 7. V prípade, ak v mene podnikateľa sú v zmysle dokladu podľa § 32 ods. 2, písm. e) zákona oprávnené na konanie viaceré osoby súčasne (vyžadujú sa podpisy viac ako jednej osoby štatutárneho orgánu) alebo žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov v zmysle § 37 zákona, vyžaduje sa v tejto súťaži aj predloženie splnomocnenia na konanie v mene uchádzača/skupiny dodávateľov navonok vystavené v prospech osoby, ktorá v tejto súťaži koná (registrácia v systéme EVO a predkladanie ponúk). 8. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodnych informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s inym hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 9. V prípade, ak uchádzač využije pri plnení zmluvy subdodávateľov (§ 41), bude víťazny uchádzač povinný pred uzavretím zmluvy preukázať, že ním navrhovaný subdodávateľ spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona a neexistujú u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktory má subdodávateľ plniť. 10. K bodu II.2.7 tohto oznámenia uvedený údaj 6 mesiacov, znamená lehotu výstavby a dĺžka trvania zmluvy je podrobnejšie uvedená v článku X.bod 1 ZoD. 11. Financonie predmetu tejto zákazky sa predpokladá aj z prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti (Plán obnovy a odolnosti). 12. Vzhľadom na podmienky plnenia zmluvy - elkologická likvidácia stavebného odpadu, predmetné verejné obstarávanie je: a) zelené verejné obstarávanie. 13. Doklady a dokumenty tvoriace obsah ponuky - odporúčaný formát naskenovaných dokladov alebo dokumentov je PDF. V prípade, ak sú doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vydávané orgánom verejnej moci (alebo inou povinnou inštitúciou) priamo v elektronickej podobe, uchádzač môže vložiť do systému tento digitálny doklad (vrátane jeho úradného prekladu). Uchádzač je tiež oprávnený použiť doklady transformované zaručenou konverziou podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v platnom a účinnom znení.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 1 183 000,00 EUR Stavebno-inštalačné práce
Položky detailne
[1]
  1 183 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
MPRV SR, Dobrovičova 12,Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
1 183 000,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
459937
Názov položky
--
Kód CPV
45300000-0
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
6
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebno-inštalačné práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 49 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky 000000
2023 177 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky 000000
Oznámenia detailne
[000000] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
000000
Dátum zverejnenia vo vestníku
7. 3. 2023
ID obstarávateľa
255
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
459937
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
49
[000000] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
000000
Dátum zverejnenia vo vestníku
11. 9. 2023
ID obstarávateľa
255
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
459937
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
177