Predmetom zákazky je dodanie nových, nerepasovaných a nepoužívaných absorpčných sušičov stlačeného vzduchu pre dýchacie a medicinálne použitie tlakového vzduchu ku kompresorom ORLÍK ORL 15 BX, v počte dvoch (2) kusov (ďalej len zariadenie alebo tovar), vrátane dodania servisného materiálu a náhradných dielov potrebných na prevádzku zariadení počas záručnej doby a vrátane súvisiacich služieb - dodávky na miesto určenia, fyzického prevzatia tovaru, odbornej inštalácie, technickej a sprievodnej dokumentácie, odovzdanie zariadenia do trvalej prevádzky, vykonania funkčnej skúšky, odborného zaškolenia personálu a záručného autorizovaného servisu v dĺžke 24 mesiacov, vrátane preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a predpísané výrobcom na ponúkané zariadenie po dobu záruky. Podrobný rozsah predmetu zákazky je uvedený vo Výzve a jej Prílohách.
Doplňujúce informácie
1. Doklady prostredníctvom, ktorých uchádzač preukazuje splnenie ostatných osobitných požiadaviek na predmet zákazky. :
- Prospektový materiál/katalógový list/technický list (resp. iný doklad alebo dokument) k ponúkanému tovaru, ktorý obsahuje popis všetkých funkcií, parametrov a hodnôt ponúkaného tovaru tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných min. technických parametrov, vlastností a hodnôt (ktoré sú uvedené v Prílohe č. 6 Výzvy) pre ponúkaný tovar uchádzačom. Požadovaný doklad predkladá uchádzač vo formáte .pdf s názvom Prospektový materiál.
- Ponúkaný tovar musí spĺňať technické požiadavky, ktoré sa na určený tovar vzťahujú v súlade so Zákonom č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného tovaru na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov, a zároveň musí byť označené značkou CE, čím je deklarované, že vlastnosti daného tovaru spĺňajú technické požiadavky, ktoré sú na daný tovar kladené, a rovnako je tým deklarované, že boli dodržané postupy posudzovania zhody ustanovené zákonom o zhode alebo iným osobitným predpisom. Požadovaný doklad predkladá uchádzač vo formáte .pdf s názvom Vyhlásenie o zhode.
2.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v súlade s §20 ZVO výhradne prostredníctvom IS EVO.
4. Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeku
5. Verejný obstarávateľ umožňuje účasť na vykonaní obhliadky miesta dodania predmetu obstarania. Obhliadku je nutné dohodnúť s kontaktnými osobami verejného obstarávateľa, v pracovné dni od 8.00hod. do 14.00 hod., v termíne od 28.02.2023-02.03.2023
6. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo Výzve, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZVO v platnom znení.
7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023
42
podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary)
podlimitné zákazky bez eTrhoviska (stavebné práce)
UNLP-2023-04-ZsNH/1
Oznámenia detailne
[UNLP-2023-04-ZsNH/1] podlimitné zákazky bez eTrhoviska (stavebné práce)
Názov typu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 1. podtypu oznámenia
podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary)
Názov 2. podtypu oznámenia
podlimitné zákazky bez eTrhoviska (stavebné práce)