Predmetom zákazky je zriadenie DNS, ktorý bude slúžiť na zadávanie zákaziek na kúpu a dodanie bežne dostupných tovarov t.j. dodávanie kancelárskeho nábytku, kovového nábytku a interiérového vybavenia bežne dostupného na trhu pre potreby verejného obstarávateľa. V rámci tohto DNS sa budú obstarávať bežne dostupné tovary, ktoré sú zaradené podľa spoločného slovníka obstarávania (CPV) v skupine: 390, 391 a 392 vrátane vyloženia a vynesenia tovaru ich montáže, dopravy a likvidácie obalov.
Doplňujúce informácie
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania:
1. Konkrétna zákazka zadávaná v rámci zriadeného DNS môže byť vyhlásená ako zelené verejné obstarávanie, v závislosti od konkrétneho predmetu zákazky. Bližšie informácie budú určené v konkrétnej výzve na predkladanie ponúk v rámci zriadeného DNS.
2. Verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom Elektronickej platformy s využitím Informačného systému Elektronického verejného obstarávania verzia 18.0 (ďalej len IS EVO), ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v
súťažných podkladoch. Všetky písomné, procesné úkony vo verejnom obstarávaní súvisiace s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a hospodárskym subjektom (záujemcom/záujemca/uchádzačom) budú uskutočňované elektronicky prostredníctvom IS EVO na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/xxxxxxx
3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo meniť zmluvné podmienky v rámci konkrétnej výzvy na predkladanie ponúk.
4. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj predloženie faktúry majúcej náležitosti elektronickej fakturácie v súlade s
podmienkami zákona č. 215/2019 Z.z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o
doplnení niektorých zákonov.