462990 - Koordinačná porada sekcie riadenia projektov (2. kvartál 2023)
Detaily
ID zákazky
462990
Názov
Koordinačná porada sekcie riadenia projektov (2. kvartál 2023)
Referenčné číslo
A/2023/AE32/1
ID obstarávateľa
2305
Hlavný kód CPV
55000000-0
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
25 350,35
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
13. 4. 2023 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:25
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky
IČO
30416094
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Viktor Kovács
Kontaktný email
 viktor.kovacsmindop.sk
Kontaktný telefón
 +421 259494824
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb súvisiacich so zabezpečením Koordinačnej porady Sekcie riadenia projektov Ministerstva dopravy SR v termíne 2. až 3. mája 2023. Koordinačná porada sa uskutoční v niektorom z hotelov v okresoch Pezinok, Trnava, Dunajská Streda, Senec, Galanta, Komárno, Piešťany, Topoľčany. Zabezpečenie porady zahŕňa poskytnutie stravovacích služieb a služieb súvisiacich s ubytovaním a prenájmom priestorov pre 85 osôb, prenájom konferenčnej sály vrátane techniky na jednom mieste (v jednom hoteli) a zabezpečenie autobusovej dopravy 2 klimatizovaných autobusov na cestu z MD SR, Námestie slobody 6, Bratislava na miesto konania koordinačnej porady a späť do Bratislavy pre účastníkov porady. Počet účastníkov koordinačnej porady bude upresnený min. 2 pracovné dni pred jej uskutočnením a fakturácia nákladov bude vykonaná na základe skutočného počtu účastníkov a skutočne poskytnutých služieb po ich riadnom a včasnom dodaní. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 Zmluvy (ďalej len Zmluva).
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu (ďalej len EK), ktorá sa realizuje prostredníctvom na to určenej funkcionality elektronickej platformy informačného systému elektronického verejného obstarávania EVO (ďalej len IS EVO). Verejný obstarávateľ poskytuje všetky podklady potrebné k vypracovaniu ponuky v profile verejného obstarávateľa k danej zákazke a v IS EVO. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov/ uchádzačov, že ponuky sa predkladajú elektronicky výlučne prostredníctvom IS EVO. Záujemcovia/ uchádzači majú priamy a neobmedzený prístup k podkladom, a preto verejný obstarávateľ nebude poskytovať záujemcom podklady v listinnej podobe. Pre účasť v zákazke je potrebné si vytvoriť účet v informačnom systéme Úradu pre verejné obstarávanie (IS ÚVO). Vytvorenie používateľského účtu sa realizuje na portáli www.uvo.gov.sk kliknutím na odkaz Privátna zóna (1.) a následne na zelené tlačidlo Vytvoriť účet (2.). Následne je potrebné vytvoriť a validovať hospodársky subjekt. Vytvorenie nového hospodárskeho subjektu sa realizuje v zóne Záujemcu/ Uchádzača v menu Hospodárske subjekty (1.) kliknutím na zelené tlačidlo Pridať hospodársky subjekt (2.). Pre vytvorenie nového hospodárskeho subjektu, ktorý ešte nie je registrovaný v IS EVO, je potrebné kliknúť na tlačidlo Registrácia (3.). Po odoslaní registračného formulára Vám bude validačný kód zaslaný buď do schránky na ÚPVS (www.slovensko.sk), ak je aktivovaná na doručovanie alebo poštou doporučene do vlastných rúk. Po jeho doručení stlačte tlačidlo Validovať a zadajte kód. Podrobný postup je upravený v príručke pre záujemcu/ uchádzača, zverejnenej na https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia v časti Záujemca/ Uchádzač. Viac o IS EVO nájdete tu https://eplatforma.vlada.gov.sk/najcastejsie-otazky/?csrt=17370313562132122269 . Pre viac informácií pozri bod 17 Výzvy - KOMUNIKÁCIA. ĎALŠIE OSOBITNÉ INFORMÁCIE A PODMIENKY (bod 23. Výzvy) 23.1.Uchádzač berie na vedomie, že predložením ponuky súčasne potvrdzuje súhlas s podmienkami tejto výzvy a návrhom zmluvy, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto výzvy. 23.2.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 23.3.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo pred podpisom zmluvy overiť kapacity týkajúce sa plnenia predmetu zákazky, najmä vo vzťahu k subdodávateľom, ak sú známi. 23.4.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo kontroly údajov uvedených v ponuke uchádzača pred podpisom zmluvy. V prípade, ak verejný obstarávateľ zistí nesúlad údajov uvedených v ponuke uchádzača s údajmi uvedenými vo výpise z obchodného registra alebo živnostenského registra alebo zistí uvedenie klamlivých informácií, je oprávnený uskutočniť procesný úkon vedúci k identifikácií nového úspešného uchádzača, ďalšieho v poradí. 23.5.V prípade, ak dôjde k plneniu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, predloží úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy vyplnený zoznam subdodávateľov (Príloha č. 3 Zmluvy). 23.6.V rámci súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy bude verejný obstarávateľ požadovať, aby úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predložil: 23.6.1.dokument, ktorým úspešný uchádzač preukáže skutočnosť, že má zabezpečené kapacity potrebné na plnenie zmluvy: 23.6.1.1.rezervované kapacity kongresovej sály a ubytovacieho zariadenia, 23.6.1.2.rezervované kapacity poskytovateľa autobusovej dopravy. 23.6.2.zmluvu vrátane príloh podpísanú úspešným uchádzačom v šiestich rovnopisoch. 23.7.V prípade, ak úspešný uchádzač neposkytne súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy, verejný obstarávateľ je oprávnený uskutočniť procesný úkon vedúci k identifikovaniu nového úspešného uchádzača, ďalšieho v poradí. 23.8.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku pre požadovaný predmet zákazky. 23.9.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zrušenie verejného obstarávania.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 25 350,35 EUR Hotelové ubytovacie služby
Položky detailne
[1]
  25 350,35 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Koordinačná porada sa uskutoční v niektorom z hotelov v okresoch Pezinok, Trnava, Dunajská Streda, Senec, Galanta, Komárno, Piešťany, Topoľčany.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
25 350,35
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
462990
Názov položky
--
Kód CPV
55110000-4
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Hotelové ubytovacie služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 68 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky Výzvy na predkladanie ponúk A/2023/AE32/1
Oznámenia detailne
[A/2023/AE32/1] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
A/2023/AE32/1
Dátum zverejnenia vo vestníku
3. 4. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
462990
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
68