464105 - Výkon správy zaistených obchodných podielov
Detaily
ID zákazky
464105
Názov
Výkon správy zaistených obchodných podielov
Referenčné číslo
03042023/vykonspravy/UpSZM
ID obstarávateľa
20994
Hlavný kód CPV
66161000-6
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
620 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
12. 5. 2023 09:30
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:26
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Úrad pre správu zaisteného majetku
IČO
53803175
Mesto
Bratislava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Lenka Elízová
Kontaktný email
 elizovatendrex.sk
Kontaktný telefón
 +421 904236199
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zabezpečenie výkonu správy zaistenej majetkovej účasti v právnickej osobe v súlade so zákonom č. 312/2020 Z. z. o výkone rozhodnutia o zaistení majetku a správe zaisteného majetku a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Bližšia špecifikácia tvorí prílohu č. 1 týchto súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronickými prostriedkami v systéme EVO a uskutoční sa online v súlade s ustanoveniami § 52 zákona.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ (VO) pri zadávaní tejto nadlimitnej zákazky postupuje podľa § 20 ods. 1 a nasl. zákona. 2. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie (verzia 18.0) vedenom a sprístupnenom Úradom vlády Slovenskej republiky dostupnom na webovom sídle https://eplatforma.vlada.gov.sk/ (ďalej len systém EVO). Podrobnejšie informácie o systéme EVO sú uvedené v aktuálnych príručkách, ktoré sú verejne prístupné na portáli EVO (Viac o IS EVO verzia 18.0) v časti PRÍRUČKY https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/?csrt=5167687994833702813 a v časti VIDEONÁVODY https://eplatforma.vlada.gov.sk/videonavody/?csrt=5167687994833702813. 3. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky (vrátane editovateľných dokumentov) a na preukázanie splnenia podmienok účasti sú v súlade so zákonom od uverejnenia oznámenia o vyhlásení VO podľa zákona prístupné v rámci systému EVO a predmetného verejného obstarávania a/alebo v profile VO na portáli www.uvo.gov.sk. 4. VO odporúča záujemcom, resp. uchádzačom, aby si dôsledne kontrolovali svoje používateľské konto zriadené v systéme EVO počas celého procesu obstarávania. 5. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, VO bezodkladne oznámi najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 6. Podmienky účasti podľa oznámenia, bodu III.1.1) Osobné postavenie a bodu III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť a spôsob ich preukazovania sú uvedené v prílohe č. 5 SP. Vzor Jednotného európskeho dokumentu je v prílohe č. 3 SP. 7. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 5 000,00 EUR pre každú časť samostatne. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zákona a podrobne rozpísané v bode 12 SP. Zloženie zábezpeky budú uchádzači preukazovať v ponukách. Zábezpeka musí byť pripísaná na určený účet VO alebo predložená vo forme bankovej záruky alebo vo forme poistenia záruky v ponuke uchádzača najneskôr k uplynutiu lehoty na predkladanie ponúk. VO bude nesplnenie tejto požiadavky klasifikovať ako nesplnenie podmienok stanovených VO a takéhoto uchádzača vylúči. Číslo účtu a bankový ústav na zloženie zábezpeky sú uvedené v príslušnej časti SP (bod 12.5 písm. a)). V prípade zloženia zábezpeky bankovým prevodom odporúčame, aby bol doklad preukazujúci uvedenú skutočnosť súčasťou ponuky. V prípade zloženia zábezpeky formou bankovej záruky, príp. vo forme poistenia záruky, musí byť uvedený dokument súčasťou ponuky a jeho platnosť preukázateľná počas celej lehoty viazanosti ponúk. 8. Náklady spojené s účasťou v tejto nadlimitnej zákazke znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči VO. 9. Neboli uplatnené sociálne aspekty, zelené VO, obstarávanie inovácií. 10. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní uplatňuje § 40 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. 11. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v prípade, ak kontrolný orgán identifikuje pochybenia, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Výkon správy zaistených obchodných podielov - západné Slovensko 200 000,00 EUR Služby na správu majetku a úschovu cenných papierov
2 Výkon správy zaistených obchodných podielov - stredné Slovensko 210 000,00 EUR Služby na správu majetku a úschovu cenných papierov
3 Výkon správy zaistených obchodných podielov - východné Slovensko 210 000,00 EUR Služby na správu majetku a úschovu cenných papierov
Položky detailne
[1] Výkon správy zaistených obchodných podielov - západné Slovensko
  200 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Trenčiansky kraj
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
200 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
464105
Názov položky
Výkon správy zaistených obchodných podielov - západné Slovensko
Kód CPV
66160000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
36
Názov kritéria
--
CPV kód
Služby na správu majetku a úschovu cenných papierov
[2] Výkon správy zaistených obchodných podielov - stredné Slovensko
  210 000,00 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Nitriansky kraj
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
210 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
464105
Názov položky
Výkon správy zaistených obchodných podielov - stredné Slovensko
Kód CPV
66160000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
36
Názov kritéria
--
CPV kód
Služby na správu majetku a úschovu cenných papierov
[3] Výkon správy zaistených obchodných podielov - východné Slovensko
  210 000,00 EUR
P.č.
3
Hlavné miesto dodania/plnenia
Košický kraj, Prešovský kraj
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
210 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
464105
Názov položky
Výkon správy zaistených obchodných podielov - východné Slovensko
Kód CPV
66160000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
36
Názov kritéria
--
CPV kód
Služby na správu majetku a úschovu cenných papierov
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 72 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 03042023/vykonspravy/UpSZM
2023 194 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky výsledky verejných súťaží 29092023/vykonspravy/UpSZM
Oznámenia detailne
[03042023/vykonspravy/UpSZM] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
03042023/vykonspravy/UpSZM
Dátum zverejnenia vo vestníku
11. 4. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
464105
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
72
[29092023/vykonspravy/UpSZM] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
29092023/vykonspravy/UpSZM
Dátum zverejnenia vo vestníku
5. 10. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
464105
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
194