464651 - Dezinfekčné brány a germicídne žiariče v rámci projektu „Modernizácia a zvýšenie kvality služieb Hornozemplínskej knižnice vo Vranove nad Topľou“
Detaily
ID zákazky
464651
Názov
Dezinfekčné brány a germicídne žiariče v rámci projektu „Modernizácia a zvýšenie kvality služieb Hornozemplínskej knižnice vo Vranove nad Topľou“
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
3841
Hlavný kód CPV
33191000-5
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
--
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
21. 4. 2023 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:26
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Hornozemplínska knižnica vo Vranove nad Topľou
IČO
37781146
Mesto
Vranov nad Topľou
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Rastislav Tapšák
Kontaktný email
 rasto.tapsakgmail.com
Kontaktný telefón
 +421 911976973
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodanie dezinfekčných brán a germicídnych žiaričov.
Doplňujúce informácie
1. Jediným kritériom je najnižšia cena v eur s DPH za kompletné plnenie predmetu zákazky. 2. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená Kúpna zmluva. 3. Spôsob predloženia ponuky: Prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO VER. 18.0 na adrese uvedenej v bode I.3) tejto výzvy. Ponuka sa predkladá nahrávaním súborov v bežne používaných a dostupných elektronických formátoch. Predkladať ponuky môžu len registrované a validované hospodárske subjekty. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v systéme EVO ver. 18.0 pri predkladaní ponuky vyplniť. 4. Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje: a) Návrh uchádzača na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk: v zložení ceny bez DPH, DPH, cena s DPH, prípadne ceny celkom (v prípade neplatcu DPH). Uchádzač uvedie návrh svojej cenovej ponuky vrátane identifikačných údajov obchodné meno a sídlo uchádzača, IČO, DIČ a IČ DPH, v Prílohe č. 1 - Návrh uchádzača na plnenie kritéria. b) Vyplnenú: Kúpnu zmluvu c) Doklad o oprávnení dodávať požadované tovary : napr. výpis zo ŽR/OR SR. Uchádzač môže predložiť aj výpis z registrov, zverejnených na internete. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklad, verejný obstarávateľ použije údaje z verejných registrov. 5. Uchádzač znáša všetky výdavky a náklady spojené s prípravou a predložením ponuky sám, bez akéhokoľvek finančného nároku voči Verejnému obstarávateľovi. 6. Úspešný uchádzač predkladá faktúru za celý predmet plnenia, ktorý prevezme poverená osoba verejného obstarávateľa na základe preberacieho protokolu/dodacieho listu. Splatnosť faktúry je 60 dní. 7. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať elektronicky podľa § 20 zákona a to prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO VER. 18.0 na adrese uvedenej v bode I.3) tejto výzvy. 8. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov písomne požiadať o ich vysvetlenie prostredníctvom informačného systému IS EVO ver. 18.0; požiadavka o vysvetlenie musí byť doručená najneskôr 3 pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 9. Uchádzač je povinný zapracovať do svojej cenovej ponuky všetky povinnosti, vyplývajúce zo zmluvných ustanovení. S úspešným uchádzačom bude podpísaná Kúpna zmluva. Kúpna zmluva (ďalej aj ako zmluva) tvorí prílohu č.2 tejto výzvy. Uchádzač môže meniť zmluvné ustanovenia iba so súhlasom VO prostredníctvom inštitútu vysvetľovania súťažných podkladov a sprievodnej dokumentácií v zmysle bodu I.3) tejto výzvy. Všetko však za podmienky, že doplnené a zmenené požiadavky sa nebudú vymykať obvyklým obchodným zmluvným podmienkam, nebudú v rozpore s požadovanými podmienkami uvedenými v týchto súťažných podkladoch, nebudú v neprospech verejného obstarávateľa a nebudú mať za následok zvýšené náklady verejného obstarávateľa. Zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou uchádzačom a nesmie byť v rozpore s platnými právnymi predpismi. 10. Verejný obstarávateľ nepripúšťa variantné riešenia .
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 73 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky 11_4_2023_Kniž.VnT_hygien.tovary
Oznámenia detailne
[11_4_2023_Kniž.VnT_hygien.tovary] Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
11_4_2023_Kniž.VnT_hygien.tovary
Dátum zverejnenia vo vestníku
12. 4. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
IC
ID zákazky
464651
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
73