465432 - Outsourcing pri zbere žiadostí o víza typu C a typu D
Detaily
ID zákazky
465432
Názov
Outsourcing pri zbere žiadostí o víza typu C a typu D
Referenčné číslo
036725/2023-OKAO-17
ID obstarávateľa
1703
Hlavný kód CPV
98900000-2
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
--
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
31. 7. 2023 13:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:38
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
IČO
00699021
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Stanislav Oravec
Kontaktný email
 stanislav.oravecmzv.sk
Kontaktný telefón
 +421 259782895
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom koncesie je poskytovanie služieb pri prijímaní a spracovaní žiadostí o víza typu C (ďalej aj "schengenské víza") a ich sprievodných dokladov v predpokladanom počte 78 513 spracovaných žiadostí počas účinnosti zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto postupu zadávania koncesie. Predmetom koncesie je aj poskytovanie služieb pri prijímaní a spracovaní žiadostí o víza typu D (ďalej aj "národné víza") v predpokladanom počte 17 500 spracovaných žiadostí počas účinnosti zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto postupu zadávania koncesie. Úspešný uchádzač bude poskytovať služby prostredníctvom vízových centier v mestách uvedených v bode II.2.4) tejto informácie o zadávaní podlimitnej koncesie.
Doplňujúce informácie
1. Uchádzač nie je oprávnený nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti jednotným európskym dokumentom. 2. Doklady a dokumenty v tomto postupe zadávania koncesie predkladajú záujemcovia/uchádzači v štátnom (slovenskom jazyku) a môžu ich predložiť v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokladu alebo dokumentu predloženom podľa predchádzajúcej vety, rozhodujúci je úradný preklad do slovenského jazyka. 3. Komunikácia, poskytovanie vysvetlení a odovzdávanie podkladov medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude realizovaná prostredníctvom komunikačného rozhrania elektronického prostriedku JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi, ak bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Záujemca po prihlásení do elektronického prostriedku JOSEPHINE a predmetného postupu zadávania koncesie môže prostredníctvom komunikačného rozhrania odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Za okamih doručenia zásielky sa považuje okamih jej odoslania v elektronickom prostriedku JOSEPHINE, a to v súlade s funkcionalitou elektronického prostriedku. 4. Na bezproblémové používanie elektronického prostriedku JOSEPHINE je nutné používať jeden z podporovaných internetových prehliadačov: - Mozilla Firefox verzia 13.0 a vyššia, - Google Chrome alebo - Microsoft Edge. 5. Predloženie ponuky v elektronickom prostriedku JOSEPHINE je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné vykonať jedným z nasledovných spôsobov: - v elektronickom prostriedku JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V elektronickom prostriedku je autentifikovaný uchádzač, ktorého pomocou eID registruje jeho štatutár. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ elektronického prostriedku JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod do 16:00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom, - nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára uchádzača na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do elektronického prostriedku JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ elektronického prostriedku JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 16:00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom, - vložením dokumentu preukazujúceho osobu štatutára na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutára, alebo prešiel zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ elektronického prostriedku JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 16:00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom, - vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ elektronického prostriedku JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase od 8:00 do 16:00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. 6. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok postupu zadávania koncesie. 7. Nejde o zelené verejné obstarávanie, sociálne verejné obstarávanie ani obstarávanie inovácií.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 132 informácie o zadávaní podlimitnej koncesie informácia o zadávaní podlimitnej koncesie (služby) 036725/2023-OKAO-17
Oznámenia detailne
[036725/2023-OKAO-17] informácia o zadávaní podlimitnej koncesie (služby)
Názov typu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
informácie o zadávaní podlimitnej koncesie
Názov 2. podtypu oznámenia
informácia o zadávaní podlimitnej koncesie (služby)
Typ dokumentu
KONCESIA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
036725/2023-OKAO-17
Dátum zverejnenia vo vestníku
6. 7. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
KP
Kód podtypu oznámenia
KPS
ID zákazky
465432
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O ZADÁVANÍ PODLIMITNEJ KONCESIE
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
132