467658 - Výpočtová technika
Detaily
ID zákazky
467658
Názov
Výpočtová technika
Referenčné číslo
833/2023
ID obstarávateľa
233
Hlavný kód CPV
30200000-1
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
470 978,70
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
13. 6. 2023 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:31
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
IČO
00151491
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
JUDr. Martina Čaplová
Kontaktný email
 martina.caplovanrsr.sk
Kontaktný telefón
 +421 259722363
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je nákup a dodanie 200 kusov počítačov do rokovacej sály Národnej rady Slovenskej republiky, nákup a dodanie 200 kusov počítačov a 165 kusov notebookov pre poslancov Národnej rady Slovenskej republiky pre IX. volebné obdobie vrátane nákupu a dodania 165 kusov tlačiarní podľa požadovanej technickej a funkčnej špecifikácie. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie. On-line sprístupnenie ponúk je založené na automatickom generovaní (vytvorení) a odoslaní zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom.
Doplňujúce informácie
Každá časť predmetu zákazky je predmetom samostatného vyhodnotenia a na každú časť predmetu zákazky bude uzatvorená samostatná zmluva. Uchádzač môže predložiť ponuku na ktorúkoľvek časť zákazky samostatne, alebo môže predložiť ponuku na viac častí súčasne, alebo predložiť ponuku na všetky časti zákazky. Verejný obstarávateľ pri predmetnej zákazke uplatňuje sociálny aspekt a to podporu malých a stredných podnikov rozdelením zákazky na vyššie uvedené časti. Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade s ustanovením § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, pokiaľ verejný obstarávateľ nebude disponovať dostatkom finančných prostriedkov vo svojom rozpočte na realizáciu predmetu zákazky najmä v časti 2, 3 a 4 predmetu zákazky a to na základe dôvodu hodného osobitného zreteľa. Všetka komunikácia v predmetnom postupe zadávania zákazky sa uskutočňuje výlučne elektronickou podobou prostredníctvom informačného systému EVO. Podrobné informácie o informačnom systéme EVO sú uvedené na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie a webovej stránke Úradu vlády Slovenskej republiky, vrátane príručiek, videonávodov a podobne - https://eplatforma.vlada.gov.sk/. a Video návody - Elektronická platforma (gov.sk). Plynutie zákonných lehôt v elektronickej komunikácii je odo dňa odoslania/doručenia správy (doručenie nastáva v okamihu odoslania). Uchádzač predloží ponuku elektronicky prostredníctvom systému EVO. Uchádzač zodpovedá za správne a presné ocenenie predmetu zákazky. Uchádzač pri návrhu na plnenie kritérií predmetu zákazky v príslušnej časti vypĺňa jednotkovú cenu za predmet tej ktorej časti. Jednotková cena musí byť vyjadrená v eur s DPH a v eur bez DPH a zaokrúhlená na dve desatinné miesta. Celková cena za príslušnú časť predmetu zákazky vyjadrená v eur bez DPH sa určí ako súčin jednotkovej ceny vyjadrenej v eur bez DPH a verejným obstarávateľom požadovaného množstva. Celková cena za príslušnú časť predmetu zákazky vyjadrená v eur s DPH sa určí ako súčet celkovej ceny za príslušnú časť predmetu zákazky vyjadrenej v eur bez DPH a výšky DPH v eur. Uchádzač nie je oprávnený pri návrhu na plnenie kritérií meniť požadované množstvo. Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky a to pre každú časť predmetu zákazky. Podrobné informácie o výške zábezpeky, spôsobe jej zloženia sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok v súlade s ustanovením § 41 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač je povinný predložiť v ponuke vyhlásenie o podiele zákazky, ktorú má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Verejný obstarávateľ určil požiadavky na predmet zákazky - uchádzač je povinný predložiť vo svojej ponuke Ponúkanú technickú špecifikáciu vrátane funkčných, výkonnostných a iných parametrov a požiadaviek a to na tú časť predmetu zákazky, na ktorú uchádzač predkladá ponuku. Podrobné informácie v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, tzv. superreverz.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Dotykové PC do rokovacej sály 107 484,00 EUR Stolový počítač
2 Nákup počítačov na nové volebné obdobie 156 984,00 EUR Osobné počítače
3 Nákup notebookov na nové volebné obdobie 178 612,50 EUR Prenosné počítače
4 Nákup tlačiarní 27 898,20 EUR Laserové tlačiarne
Položky detailne
[1] Dotykové PC do rokovacej sály
  107 484,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky, Námestie Alexandra Dubčeka 1, 821 08 Bratislava.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
107 484,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
467658
Názov položky
Dotykové PC do rokovacej sály
Kód CPV
30213300-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
2
Názov kritéria
--
CPV kód
Stolový počítač
[2] Nákup počítačov na nové volebné obdobie
  156 984,00 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky, Námestie Alexandra Dubčeka 1, 821 08 Bratislava.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
156 984,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
467658
Názov položky
Nákup počítačov na nové volebné obdobie
Kód CPV
30213000-5
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
2
Názov kritéria
--
CPV kód
Osobné počítače
[3] Nákup notebookov na nové volebné obdobie
  178 612,50 EUR
P.č.
3
Hlavné miesto dodania/plnenia
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky, Námestie Alexandra Dubčeka 1, 821 08 Bratislava.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
178 612,50
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
467658
Názov položky
Nákup notebookov na nové volebné obdobie
Kód CPV
30213100-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
2
Názov kritéria
--
CPV kód
Prenosné počítače
[4] Nákup tlačiarní
  27 898,20 EUR
P.č.
4
Hlavné miesto dodania/plnenia
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky, Námestie Alexandra Dubčeka 1, 821 08 Bratislava.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
27 898,20
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
467658
Názov položky
Nákup tlačiarní
Kód CPV
30232110-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
2
Názov kritéria
--
CPV kód
Laserové tlačiarne
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 97 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 833/2023
2023 145 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE 833/2023
Oznámenia detailne
[833/2023] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
833/2023
Dátum zverejnenia vo vestníku
18. 5. 2023
ID obstarávateľa
233
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
467658
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
97
[833/2023] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
833/2023
Dátum zverejnenia vo vestníku
25. 7. 2023
ID obstarávateľa
233
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
467658
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
145