Predmetom zákazky je realizácia vnútorných malieb a lokálnych vysprávok stien, vrátane dodávky materiálu vo vybraných priestoroch hlavnej budovy pobočky Košice, Senný trh 1.
Súčasťou zákazky je aj zakrývanie a premiestňovanie nábytku, likvidácia vzniknutého odpadu, denné a záverečné upratanie. Predmet zákazky bude realizovaný postupne v etapách, po nadzemných podlažiach v priebehu roka 2023. každá etapa predstavuje kompletnú realizáciu jedného podlažia. Celková plošná výmera určená k maľovaniu je 8.111 m2. V prípade, ak sa v dokumentácii obstarávania/ vo Výkaz výmer vyskytuje/naznačuje konkrétny názov výrobku, verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi ponúknuť ekvivalentný výrobok. Ekvivalent znamená výrobok zhodných alebo lepších parametrov, s určením a použitím zhodným s uvedeným výrobkom.
Podrobný rozsah a bližšia špecifikácia predmetu zákazky sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk podklady a v Zmluve o dielo.
Doplňujúce informácie
1. VO umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. Ponuky sa budú predkladať elektronicky podľa § 49 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania elektronickej platformy IS EVO Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje zadoručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, odkedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície.
2. Zábezpeka ponuky sa nepožaduje.
3. Verejný obstarávateľ pre vyhodnotenie ponúk použije tzv. superreverzný postup.
4. Dotknuté verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inováciíí, ani nie je zamerané na
sociálny aspekt.
Ďalšie podmienky vykonania zákazky:
2. Úspešný uchádzač je povinný najneskôr ku dňu podpisu zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi poistnú zmluvu alebo ekvivalent (fotokópiu - sken) na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činností predmetu zákazky (napr. poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa) uzatvorenej na poistnú sumu vo výške minimálne 50.000,- EUR. Úspešný uchádzač musí mať platnú poistnú zmluvu počas trvania zmluvného vzťahu.
3. Uchádzač je oprávnený uskutočňovať maliarske/natieračské práce, ktoré sú predmetom zákazky len počas pracovných dní a počas pracovnej doby verejného obstarávateľa. Mimo pracovných dní a pracovnej doby je zhotoviteľ oprávnený vykonávať práce len s písomným súhlasom verejného obstarávateľa, resp. ním poverenej osoby. Uchádzač sa zaväzuje, že obmedzenie podľa predchádzajúcej vety zobral pri predložení ponuky na vedomie, zohľadnil túto skutočnosť pri predkladaní ponuky a že uvedená skutočnosť neovplyvní dokončenie diela.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023
92
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Výzvy na predkladanie ponúk
10/2023/MM
Oznámenia detailne
[10/2023/MM] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky