467830 - Nákup PHM na karty na čerpanie pohonných hmôt
Detaily
ID zákazky
467830
Názov
Nákup PHM na karty na čerpanie pohonných hmôt
Referenčné číslo
003/2023
ID obstarávateľa
17843
Hlavný kód CPV
30163100-0
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
144 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
19. 7. 2023 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:39
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Verejnoprospešné služby Stupava
IČO
50081497
Mesto
Stupava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Michal Mihálik
Kontaktný email
 riaditelvps-stupava.sk
Kontaktný telefón
 +421 911787837
Rozširujúce info
Popis zákazky
Bezhotovostný nákup pohonných hmôt: a) bezolovnatý benzín, ktorý spĺňa minimálne funkčné, prevádzkové a technické požiadavky a kvalitatívne parametre v zmysle normy STN EN 228 +A1: 2018-3(65 6505) b) motorová nafta, ktorá spĺňa minimálne funkčné, prevádzkové a technické požiadavky a kvalitatívne parametre v zmysle normy STN EN 590 + A1: 2018 (65 6506) na princípe akceptácie karty na čerpanie pohonných hmôt dodávateľa ako prostriedku bezhotovostnej úhrady za odobraté pohonné hmoty na čerpacích staniciach dodávateľa (a jeho zmluvných partnerov) na celom území Slovenskej republiky. Súčasťou predmetu zákazky je aj bezplatné vydanie a dodanie kariet na čerpanie pohonných hmôt, zúčtovanie dodaných pohonných hmôt, poskytovanie finančných a iných služieb spojených s ich dodávkou. Verejný obstarávateľ sa nezaväzuje k odobratiu pohonných hmôt v žiadnom množstve. Súčasťou predmetu zákazky je vystavenie a dodanie (predbežne) 10 ks kariet na čerpanie pohonných hmôt (tento počet sa môže počas trvania zákazky meniť), ako prostriedku bezhotovostnej úhrady za nákup pohonných hmôt, pričom bezplatné vykonávanie transakcií kartou na čerpanie pohonných hmôt musí byť garantované po celú dobu trvania zákazky.
Doplňujúce informácie
Bezhotovostný nákup pohonných hmôt: a) bezolovnatý benzín, ktorý spĺňa minimálne funkčné, prevádzkové a technické požiadavky a kvalitatívne parametre v zmysle normy STN EN 228 +A1: 2018-3(65 6505) b) motorová nafta, ktorá spĺňa minimálne funkčné, prevádzkové a technické požiadavky a kvalitatívne parametre v zmysle normy STN EN 590 + A1: 2018 (65 6506) na princípe akceptácie karty na čerpanie pohonných hmôt dodávateľa ako prostriedku bezhotovostnej úhrady za odobraté pohonné hmoty na čerpacích staniciach dodávateľa (a jeho zmluvných partnerov) na celom území Slovenskej republiky. Súčasťou predmetu zákazky je aj bezplatné vydanie a dodanie kariet na čerpanie pohonných hmôt, zúčtovanie dodaných pohonných hmôt, poskytovanie finančných a iných služieb spojených s ich dodávkou. Verejný obstarávateľ sa nezaväzuje k odobratiu pohonných hmôt v žiadnom množstve. Súčasťou predmetu zákazky je vystavenie a dodanie (predbežne) 10 ks kariet na čerpanie pohonných hmôt (tento počet sa môže počas trvania zákazky meniť), ako prostriedku bezhotovostnej úhrady za nákup pohonných hmôt, pričom bezplatné vykonávanie transakcií kartou na čerpanie pohonných hmôt musí byť garantované po celú dobu trvania zákazky. Úhrada za dodané PHM bude realizovaná na základe čiastkových faktúr, vystavených za každý kalendárny mesiac k poslednému dňu daného mesiaca. Splatnosť faktúry je 14 dní; súčasťou faktúry bude prehľad realizovaných transakcií podľa jednotlivých kariet s uvedeným typom PHM, množstva, aktuálnej ceny za MJ, ceny zníženej o zmluvnú zľavu a celkovej ceny transakcie. Aktuálnou cenou pre dni v určitom kalendárnom týždni sa rozumie priemerná týždenná cena pohonných látok v SR pre daný kalendárny týždeň (podľa údajov Štatistického úradu SR). Poskytnutá zľava bude uplatnená v mesačnej fakturácii, je záväzná, uplatňuje sa z priemernej týždennej ceny pohonných látok v SR (podľa údajov Štatistického úradu SR) a v dobe trvania zmluvy nemôže byť zmenená. Verejný obstarávateľ nebude akceptovať žiadne poplatky. Ďalšie podmienky sú uvedené v prílohe č. 0 - Výzva na predkladanie ponúk - súťažné podklady a v prílohe č. 1 Rámcová zmluva a v ďalších podkladoch verejného obstarávania. Rámcová zmluva sa uzatvára na dobu troch rokov od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po nadobudnutí jej účinnosti, najviac však do doby, kým dodávateľ poskytne plnenie podľa zmluvy v hodnote 179.000,- EUR bez DPH (t.j. do vyčerpania limitu 179.000,- EUR bez DPH).
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 134 Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky 003/2023
Oznámenia detailne
[003/2023] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
003/2023
Dátum zverejnenia vo vestníku
10. 7. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
IC
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
467830
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
134