Citrix SLA služby, najmä zabezpečenie odbornej podpory. SLA umožňuje dodávku odborných prác v prípade porúch, ako aj v prípade plánovaných a neplánovaných zmien Citrix infraštruktúry, vrátane
konzultácií pri plánovaní zmien v infraštruktúre:
Zabezpečenie technickej podpory v prípade porúch infraštruktúry formou vzdialenej podpory, resp. on-site (pri realizácii zmien v infraštruktúre):
Poskytnutie odborného poradenstva pri zmenách v Citrix infraštruktúre.
Riešenie kritických situácií porúch s dopadom na prevádzku Citrix infraštruktúry.
Konzultácie dopadu implementácií technológií tretích strán na servisovanú infraštruktúru.
Eskalácia servisných požiadaviek na oficiálny Citrix servis (platená služba) - v prípade potreby.
Doplňujúce informácie
Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a hospodárskym subjektom (záujemcom/uchádzačom) sa uskutočňuje písomne v slovenskom jazyku, prostredníctvom elektronických prostriedkov (elektronická komunikácia).
Verejný obstarávateľ oznamuje, že toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie verzia 18.0 (ďalej len IS EVO), ktorý spravuje Úrad vlády Slovenskej republiky, avšak sprístupňuje Úrad pre verejné obstarávanie.
IS EVO je dostupný na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie na adrese:
https://eplatforma.vlada.gov.sk/?csrt=7365224464038606143
Predmetné VO nie je: Zeleným verejný obstarávaním/Obstarávaním inovácií/Obstarávaním zameraným na sociálne aspekty
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023
94
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Výzvy na predkladanie ponúk
478
Oznámenia detailne
[478] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky