468995 - Bilancia kompetencií pre zamestnancov
Detaily
ID zákazky
468995
Názov
Bilancia kompetencií pre zamestnancov
Referenčné číslo
215/2023
ID obstarávateľa
2812
Hlavný kód CPV
85312320-8
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
356 300,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
14. 6. 2023 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:33
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Trenčiansky samosprávny kraj
IČO
36126624
Mesto
Trenčín
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Alena Kováčiková
Kontaktný email
 alena.kovacikovatsk.sk
Kontaktný telefón
 +421 326555867
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poradenský program - Bilancia kompetencií, ktorý je považovaný za poradenské služby zamestnancom Hornonitrianskych baní Prievidza, a.s. (ďalej len HBP, a.s.) a Slovenské elektrárne, a.s., závod Elektráreň Nováky (ďalej len ENO), ktorí v súvislosti s ukončovaním ťažby hnedého uhlia v regióne hornej Nitry prídu o zamestnanie. Je zameraný na rozvoj zručností pre riadenie vlastnej kariéry a na vypracovanie alternatív profesijného smerovania v zmysle požiadaviek certifikátu FECBOP vydaného Medzinárodnou federáciou centier bilancie kompetencií a kariérového poradenstva, resp. ekvivalentného dokladu. Bilancia kompetencií bude spracovaná za účelom nasmerovania osobnostného a profesijného rozvoja zamestnancov HBP, a.s. a ENO tak, aby našli nové uplatnenie na trhu práce v regióne hornej Nitry. Zákazka bude realizovaná ako súčasť národného projektu Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra II. Poradenský program bude realizovaný v prezenčnej forme a v slovenskom jazyku. Bude realizovaný v regióne hornej Nitry v elokovanom pracovisku Trenčianskeho samosprávneho kraja Nováky, Rastislavova 332, 972 71 Nováky, prípadne v iných vhodných priestoroch v regióne hornej Nitry. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch aj v Rámcovej dohode, ktorá tvorí prílohu súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Pri osobnej účasti: Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym zástupcom uchádzača. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk.
Doplňujúce informácie
Doplňujúce informácie k bodu II.2.14) Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s poskytnutými službami, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, z ktorého je predmet tejto zmluvy financovaný, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami sú najmä, nie však výlučne: a) Poskytovateľ NFP a ním poverené osoby, b) orgán pre kontrolu VO, c) útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby, d) Najvyšší kontrolný úrad SR a ním poverené osoby, e) Orgán auditu podľa § 12 zákona o príspevkoch z fondov EÚ, Úrad vládneho auditu a orgánom auditu poverené osoby, f) splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ podľa § 8 zákona o príspevkoch z fondov EÚ, h) Európsky úrad pre boj proti podvodom, i) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až h) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a Právnymi aktmi EÚ. Rámcová dohoda nadobudne účinnosť po splnení súčasne dvoch odkladacích podmienok, ktorými sú: a) schválenie žiadosti o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, b) a zároveň dôjde k naplneniu povinnosti v zmysle § 47a ods. 1 Občianskeho zákonníka, teda účinnosť táto Dohoda nadobudne dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia. Úspešný uchádzač pred podpisom Rámcovej dohody predloží Metodiku poradenského programu, ktorá musí spĺňať požiadavky špecifikácie poradenského programu a bude prílohou Rámcovej dohody. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a Rámcovej dohode. Úspešný uchádzač pred podpisom Rámcovej dohody predloží originál úradného prekladu alebo úradne osvedčenú fotokópiu originálu úradného prekladu platného certifikátu FECBOP vydaného Medzinárodnou federáciou centier bilancie kompetencií a kariérového poradenstva alebo ekvivalentný doklad. V procese vyhodnocovania ponúk verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v súlade s § 112 ods. 7 písm. b) ZVO ( tzv. super reverzná súťaž). Verejný obstarávateľ pri uzatváraní rámcovej dohody bude postupovať v súlade s § 11 a s § 56 ZVO. Verejný obstarávateľ požaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v časti III.1.1 Výzvy na predkladanie ponúk, ktoré preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má ako subdodávateľ plniť. U uchádzača a u subdodávateľa nesmú existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZVO. Doklady a informácie preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúceho osobného postavenia jeho subdodávateľov predkladá uchádzač vo svojej ponuke. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a jej prílohách. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo súťaž zrušiť v súlade s § 57 ZVO, alebo v prípade nedostatočného finančného krytia. Komunikácia a výmena informácií, vrátane doručovania vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom systému el. platformy (IS EVO) na adrese www.uvo.gov.sk. Obhliadka miesta poskytnutia zákazky sa umožňuje. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Elektronická fakturácia bude pripustená v súlade so zákonom č. 215/2019 o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme. Obstarávanie je svojim predmetom zákazky obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, nie je zeleným obstarávaním ani obstarávaním inovácií. Verejný obstarávateľ uvádza lehotu na poskytnutie súčinnosti potrebnej na uzatvorenie rámcovej dohody na 10 pracovných dní.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 356 300,00 EUR Usmerňovanie a poradenské služby
Položky detailne
[1]
  356 300,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Bude realizované v regióne hornej Nitry v elokovanom pracovisku Trenčianskeho samosprávneho kraja Nováky, Rastislavova 332, 972 71 Nováky, prípadne v iných vhodných priestoroch v regióne hornej Nitry.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
356 300,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
468995
Názov položky
--
Kód CPV
85312300-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Usmerňovanie a poradenské služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 106 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky 215/2023
2023 234 PF-VYSLEDOK-1 -- 215/2023
Oznámenia detailne
[215/2023] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
215/2023
Dátum zverejnenia vo vestníku
31. 5. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
468995
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
106
[215/2023]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
PF-VYSLEDOK-1
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Výsledok
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
215/2023
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 11. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
468995
Názov dokumentu
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
234