469748 - Zmluva o monitoringu, podpore a údržbe Záložného systému ASZD
Detaily
ID zákazky
469748
Názov
Zmluva o monitoringu, podpore a údržbe Záložného systému ASZD
Referenčné číslo
30_2023_Mo
ID obstarávateľa
2644
Hlavný kód CPV
72250000-2
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
2 156 400,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
16. 8. 2023 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:40
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Slovenská elektrizačná prenosová sústava, a.s.
IČO
35829141
Mesto
Bratislava - mestská časť Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Lucia Morovičová
Kontaktný email
 lucia.morovicovasepsas.sk
Kontaktný telefón
 +421 250692369
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zabezpečiť podmienky pre spoľahlivú a nepretržitú prevádzku Záložného systému ASZD: - monitoring prevádzkových stavov Záložného systému ASZD, - podporu technologických prostriedkov a komponentov Záložného systému ASZD v špecifických prevádzkových podmienkach Objednávateľa, - funkčnosť a údržbu Záložného systému ASZD. Záložný systém ASZD je zložený zo systému obchodného merania (komplementárny k Hlavnému systému ASZD), systému merania kvality, systému merania fázorov. Monitoring Procesy umožňujú vzdialenú a miestnu trvalú komplexnú kontrolu stavu jednotlivých funkcionalít systému, identifikáciu možného neštandardného stavu každého technologického komponentu bezprostredne po jeho vzniku a následné proaktívne odstránenie príčiny vrátane monitorovania stavov. Podpora Všetkých zložiek technologického celku Záložného systému ASZD počas celej doby trvania predmetu zákazky v rozsahu: - zabezpečenie funkčnosti komponentov, technológie a všetkých funkcionalít Záložného systému ASZD uvedených v Prílohe č. 1 zmluvy, - inštalácie update softvéru Záložného systému ASZD, - v prípade identifikovaných chýb a bezpečnostných zraniteľností implementovanej technológie Záložného systému ASZD zabezpečenie realizácie opravy a implementácie do Záložného systému ASZD, - inštalácie firmware a ovládačov komponentov Záložného systému ASZD na verzie aktuálne podporované výrobcom, - dostupnosť náhradných dielov súčastí Záložného systému ASZD, - testovanie aktualizovaných verzií funkcionalít v testovacom prostredí Záložného systému ASZD pred ich implementáciou v produkčnom prostredí, - konzultačné činnosti a technické poradenstvo v oblasti riešenia prevádzkových stavov Záložného systému ASZD, - dostupnosť, funkčnosť, podpora a údržba prevádzkovaných monitorovacích nástrojov Záložného systému ASZD (Cisco Prime, HP OneView, 3PARSSMC, SCOM,...). Údržba Komplexná pravidelná údržba a odstránenie porúch všetkých komponentov Záložného systému ASZD v rozsahu: - proaktívna analýza a odstránenie príčin rizikových udalostí identifikovaných monitoringom Záložného systému ASZD pre zníženie pravdepodobnosti vzniku poruchového stavu, - proaktívna analýza a odstránenie nekorektných prevádzkových stavov a poruchových stavov komponentov Záložného systému ASZD, identifikovaných monitoringom Záložného systému ASZD, - odstraňovanie nekorektných prevádzkových stavov a porúch technologického vybavenia Záložného systému ASZD na základe ich identifikácie zo strany Objednávateľa, - nastavenie, parametrizácia a oprava aplikačného SW vybavenia Záložného systému ASZD, - implementácia opatrení na zabezpečenie kybernetickej bezpečnosti Záložného systému ASZD v zmysle požiadaviek zákona 69/2018 Z. z., vyhlášky NBÚ č. 362/2018, v súlade s legislatívou Slovenskej republiky, odporúčaniami, štandardami, medzinárodnej normy ISO 27001:2013, a bezpečnostnou politikou spoločnosti SEPS. Vymedzenie rozsahu a spôsobu plnenia bezpečnostných opatrení (požadovaných vyhláškou NBU č. 362/2018 Z. z.) je uvedené v Prílohe č. 9 zmluvy. Bližšie v bode II.2.4) oznámenia.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je verejné. V súlade s § 52 ods. 2 ZVO sa otváraním ponúk rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku eranet všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku, a to v rozsahu údajov: počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom.
Doplňujúce informácie
1. V súlade s § 66 ods. 7 ZVO obstarávateľ vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 ZVO uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk a to v súlade s § 55 ods. 1 ZVO u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Obstarávateľ obdobne postupuje vo vzťahu k uchádzačom na ďalších miestach v poradí (postupne u ďalšieho uchádzača v poradí), ak bude uchádzač, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí vylúčený alebo bude vylúčená jeho ponuka. 2. SP s prílohami, ako aj Zmluva s prílohami sú dostupné na webovej adrese: https://sepsas.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/11 3. Obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami/uchádzačmi postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom systému eranet, ktorý je dostupný na webovej adrese: https://sepsas.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/11 Uchádzač je oprávnený podať ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému eranet. Registrácia je bezplatná. Podmienky používania systému eranet sú uvedené na webovej adrese: https://sepsas.eranet.sk, v časti Podmienky a manuál. 4. V prípade potreby vysvetlenia podmienok uvedených v oznámení alebo SP môže ktorýkoľvek zo zaregistrovaných a prihlásených záujemcov v súlade s § 48 ZVO požiadať o ich vysvetlenie písomnou formou prostredníctvom systému eranet v slovenskom jazyku. Vysvetlenie obstarávateľ poskytne v súlade s § 48 ZVO prostredníctvom komunikácie systému eranet na webovej adrese: https://sepsas.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/11 5. Ponuky - všetky doklady a ostatné dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní tvoriace ponuku musia byť predložené elektronicky prostredníctvom systému eranet v lehote na predkladanie ponúk podľa bodu IV.2.2) a musia byť vyhotovené podľa bodu 13.2 súťažných podkladov. 6. Prílohou SP je vyplnená Časť I. JED-u, t. j. strana č. 3 Prílohy 2 k Vykonávaciemu nariadeniu Komisie EÚ 2016/7 z 05.01.2016, ktorým sa ustanovuje štandardný formulár pre jednotný európsky dokument pre obstarávanie. Obstarávateľ dáva do pozornosti záujemcom, že vzor formulára JED-u, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, je zverejnený na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie (ďalej len "ÚVO"): https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/jednotny-europsky dokument604.html a údaje uvedené v Časti I. JED-u obsahujúce informácie týkajúce sa postupu a identifikácie obstarávateľa, aby si do neho sami preniesli/prepísali. 7. Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena v EUR bez DPH za celý predmet zákazky. Bližšie informácie sú uvedené v časti A.3 SP, ktoré sú zverejnené na webovej adrese: https://sepsas.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/11 8. V súlade s § 56 ods.8 a nasl. ZVO obstarávateľ stanovuje, že úspešný uchádzač je povinný poskytnúť obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie Zmluvy tak, aby mohla byť uzavretá do 45 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 56 ods. 2 až 7 ZVO, ak bol na jej uzavretie písomne vyzvaný. 9. Obstarávateľ bude od úspešného uchádzača pred podpisom Zmluvy v rámci súčinnosti požadovať doklady uvedené v bode 32.9. časti A.1 SP. 10. Vzhľadom na charakter predmetu zákazky obstarávateľ podľa § 38 ods.4 zákona vyžaduje, aby určité podstatné úlohy vykonal priamo sám úspešný uchádzač alebo v prípade skupiny dodávateľov, ktorýkoľvek člen skupiny. Bližšie informácie sú uvedené v SP (bod 33.2) a v návrhu Zmluvy, ktoré sú zverejnené na webovej adrese: https://sepsas.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/11 11. Ďalšie informácie a požiadavky obstarávateľa na predmet zákazky sú uvedené v SP, ktoré sú zverejnené na webovej adrese: https://sepsas.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/11 12. Štatistická informácia pre ÚVO - vzhľadom na podmienky plnenia zmluvy v predmetnom verejnom obstarávaní sa uplatňujú sociálne aspekty - písm. c). 13.Nariadená dovolenka obstarávateľa je dňa 28.08.2023.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 2 156 400,00 EUR Služby na údržbu a opravu softvéru
Položky detailne
[1]
  2 156 400,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Bližšie informácie o mieste dodania predmetu zákazky sú uvedené v zmluve, ktorá je zverejnená na webovej adrese: https://sepsas.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/11
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
2 156 400,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
469748
Názov položky
--
Kód CPV
72267000-4
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
36
Názov kritéria
--
CPV kód
Služby na údržbu a opravu softvéru
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 141 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 30_2023_Mo
2024 7 30 -- 02_2024_Mo
Oznámenia detailne
[30_2023_Mo] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_UTILITIES
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
30_2023_Mo
Dátum zverejnenia vo vestníku
19. 7. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
469748
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
141
[02_2024_Mo]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
30
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Výsledok
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
02_2024_Mo
Dátum zverejnenia vo vestníku
10. 1. 2024
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
469748
Názov dokumentu
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania (D25)
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
7