470271 - Súťaž návrhov - Vyhotovenie nového návrhu UX a UI dizajnu Mobilnej aplikácie IDS BK – Cestujeme jednoduchšie
Detaily
ID zákazky
470271
Názov
Súťaž návrhov - Vyhotovenie nového návrhu UX a UI dizajnu Mobilnej aplikácie IDS BK – Cestujeme jednoduchšie
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
16205
Hlavný kód CPV
79822500-7
URL linka
Druh zákazky
--
Celková hodnota bez DPH
--
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
8. 10. 2023 00:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:47
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Bratislavská integrovaná doprava, a.s.
IČO
35949473
Mesto
Bratislava - mestská časť Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Juraj Orvan
Kontaktný email
 orvanbid.sk
Kontaktný telefón
 +421 948493432
Rozširujúce info
Popis zákazky
Spoločnosť Bratislavská integrovaná doprava, a.s., so sídlom: Jankolova 6, 851 04 Bratislava, IČO: 35 949 473 má zámer obstarať nový návrh Mobilnej aplikácie IDS BK Cestujeme jednoduchšie so zameraním na používateľskú skúsenosť (UX dizajn) vrátane vizuálneho prevedenia (UI dizajn). Aplikácia (natívna Aplikácia pre Android aj iOS) od svojho vzniku v roku 2018 prešla postupným vývojom, hlavne po stránke zapracovania nových funkcií, ktoré zabezpečili vyššiu komplexnosť poskytovaných služieb. K týmto zmenám dochádzalo postupne, bez výraznej úpravy používateľského rozhrania. Čo v konečnom dôsledku viedlo k súčasným problémom: zastaralý, nekonzistentný dizajn s komplikovanou obsluhou. Aplikácia z pohľadu UX a UI nezodpovedá potrebám a očakávaniam používateľov. Cieľom vyhotovenia nového návrh UX a UI dizajnu Aplikácie je dobehnúť tento technologický dlh. Podrobný opis predmetu zákazky je súčasťou súťažných dokumentov a je pripojený k oznámeniu o vyhlásení súťaže návrhov ako príloha č. 1. Verejný obstarávateľ požaduje splnenie nasledovných podmienok účasti: 1.Účastník musí spĺňať podmienky účasti osobného postavenia podľa ustanovenia § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO. Splnenie uvedených podmienok účastníkom verejný obstarávateľ preverí na základe verejne dostupných registrov (Obchodný register SR, Živnostenský register SR, Register subjektov so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní vedený ÚVO a pod.) t. j. účastník nemusí predkladať žiadne dokumenty, resp. podklady, avšak musí spĺňať uvedené podmienky; ak je účastníkom subjekt, pri ktorom verejný obstarávateľ nevie preveriť splnenie stanovených podmienok osobného postavenia na základe verejne dostupných informácií, je povinný predložiť doklady preukazujúce splnenie týchto podmienok; 2.Účastník musí spĺňať podmienky účasti finančného a ekonomického postavenia podľa ustanovenia § 33 ods. 1 písm. d) ZVO - prehľadom o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Na tento účel účastník predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/). Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky v súlade s predloženými podkladmi (kumulatívne) musí byť vo výške 50.000,00 Eur bez DPH. 3.Účastník musí spĺňať podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) ZVO. Na tento účel predloží doklady, ktorými preukazuje svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, a to zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia súťaže s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Účastník predloží zoznam poskytnutých služieb, ktorý bude obsahovať minimálne jednu zákazku na poskytnutie rovnakých služieb ako je predmet zákazky v súlade s opisom predmetu zákazky za posledné tri roky od vyhlásenia súťaže a ktorým zároveň preukáže, že počas platnosti zmluvy poskytol služby vyhotovenia návrhu UX a UI dizajnu mobilnej aplikácie v minimálnej hodnote 10.000 EUR. V zozname poskytnutých služieb musí byť uvedené: a)identifikácia odberateľa/objednávateľa (obchodné meno a adresa), b)názov a stručný opis poskytovaných služieb, z ktorého bude možné posúdiť splnenie kritéria účasti, c)zmluvnú cenu zákazky v EUR bez DPH, d)lehota poskytnutia služieb, e)meno, priezvisko, funkcia a e-mailový kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si bude možné uvedené údaje overiť.
Doplňujúce informácie
Podrobné informácie o súťažných podmienkach sú uvedené v oznámení o vyhlásení súťaže návrhov, ktoré je súčasťou súťažných dokumentov.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 171 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 07/2023
Oznámenia detailne
[07/2023] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
DESIGN_CONTEST
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
07/2023
Dátum zverejnenia vo vestníku
31. 8. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
470271
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O SÚŤAŽI NÁVRHOV
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
171