470365 - Zabezpečenie externých audítorských služieb pri audite operácií na programe spolupráce INTERACT III 2014 – 2020 v roku 2023
Detaily
ID zákazky
470365
Názov
Zabezpečenie externých audítorských služieb pri audite operácií na programe spolupráce INTERACT III 2014 – 2020 v roku 2023
Referenčné číslo
MF/011406/2023-272
ID obstarávateľa
237
Hlavný kód CPV
79212000-3
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
51 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
19. 7. 2023 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:36
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
IČO
00151742
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Agáta Štoselová
Kontaktný email
 agata.stoselovamfsr.sk
Kontaktný telefón
 +421 259582014
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je riadne poskytnutie audítorských služieb pre Ministerstvo financií SR ako orgán auditu pre program spolupráce INTERACT III 2014 - 2020 (ďalej aj PS INTERACT III) vykonávaných v rámci uvedeného programu na auditovaných subjektoch so sídlom mimo územia SR. Predmet zákazky sa bude plniť prostredníctvom Rámcovej dohody na zabezpečenie audítorských služieb pri audite operácií na programe spolupráce INTERACT III 2014 - 2020 v roku 2023. Účelom zákazky je zabezpečiť hospodárny, efektívny, účinný a účelný výkon auditov na auditovaných subjektoch so sídlom mimo územia SR, vykonaný v zmysle čl. 127 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 1303/2013 ako aj čl. 27 Delegovaného nariadenia Komisie (EÚ) č. 480/2014 na primeranej vzorke operácií na základe vykázaných výdavkov. Predmet zákazky bude úspešný uchádzač plniť prostredníctvom plnenia čiastkových zákaziek zadávaných úspešnému uchádzačovi verejným obstarávateľom formou písomných objednávok podľa Rámcovej dohody. Požadované audítorské služby sa týkajú overovania vybranej vzorky operácií na základe vykázaných výdavkov (na úrovni žiadostí o platbu) u auditovaných subjektov/prijímateľov - INTERACT kancelárie so sídlom mimo územia SR. INTERACT kancelárie PS INTERACT III 2014 - 2020 majú sídlo v nasledovných členských štátoch EÚ: Rakúsko (Viedeň), Španielsko (Valencia), Dánsko (Viborg) a Fínsko (Turku). Konkrétnych prijímateľov a konkrétne žiadosti o platbu, ktoré budú overené úspešným uchádzačom, určí verejný obstarávateľ na základe výberu vzorky operácií. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1 týchto súťažných podkladov Opis predmetu zákazky.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE na to určenej umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie.
Doplňujúce informácie
1.Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 2. Verejný obstarávateľ uzatvorí s úspešným uchádzačom Rámcovú dohodu na dobu určitú v trvaní odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody do uplynutia 9 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu Rámcovej dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com. 4. Verejný obstarávateľ odporúča registrovaným a autentifikovaným záujemcom, ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa tohto obstarávania prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo ZAUJÍMA MA TO v pravej hornej časti obrazovky po prihlásení sa v systéme JOSEPHINE. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania sú uvedené v Súťažných podkladoch. 5. Uchádzač môže v zmysle § 39 zákona nahradiť doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní požadované v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a Súťažných podkladoch jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný európsky dokument (ďalej aj JED). Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či uchádzač spĺňa všetky podmienky účasti stanovené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a podľa Prílohy č. 6 Súťažných podkladov. Informácie a pokyny na vyplnenie JED sú zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predlož. ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám, a najmä finančným predpokladom verejného obstarávateľa alebo sú neregulárne alebo inak neprijateľné a zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky. 7. Úspešný uchádzač sa zaväzuje pred podpisom Rámcovej dohody verejnému obstarávateľovi predložiť v rámci súčinnosti podľa ustanovenia § 56 ods. 8 zákona dokumenty uvedené v bode 31.4 Súťažných podkladov. 8.V prípade rovnosti posudzovaných Celkových cien za poskytnutie audítorských služieb vyjadrených v EUR s DPH (ktoré je hlavným kritériom na vyhodnotenie ponúk) u viacerých uchádzačov, verejný obstarávateľ určí ich poradie na základe pomocného sociálneho kritéria, ktorým je percentuálny podiel zamestnancov uchádzača, ktorí spĺňajú definíciu znevýhodneného uchádzača o zamestnanie podľa § 8 ods. 1 písm. b), g) a h) zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov na celkovom počte zamestnancov uchádzača v čase uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo vestníku EÚ. Uvedené kritériá sú bližšie špecifikované v Prílohe č. 4 a 7 Súťažných podkladov.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 122 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 011406/2023-272
2023 170 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky MF/011406/2023-272
2023 218 -- -- MF/011406/2023-272
Oznámenia detailne
[011406/2023-272] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
011406/2023-272
Dátum zverejnenia vo vestníku
22. 6. 2023
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
470365
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
122
[MF/011406/2023-272] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MF/011406/2023-272
Dátum zverejnenia vo vestníku
30. 8. 2023
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
470365
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
170
[MF/011406/2023-272]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
--
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Výsledok
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MF/011406/2023-272
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 11. 2023
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
470365
Názov dokumentu
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania – čiastkové plnenie rámcovej dohody (D24)
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
218