470756 - Dodávka a správa elektronických stravovacích kariet
Detaily
ID zákazky
470756
Názov
Dodávka a správa elektronických stravovacích kariet
Referenčné číslo
09641/2023/ODDVO
ID obstarávateľa
3406
Hlavný kód CPV
55520000-1
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
4 000 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
6. 7. 2023 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:35
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Banskobystrický samosprávny kraj
IČO
37828100
Mesto
Banská Bystrica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Jana Vašičková
Kontaktný email
 jana.vasickovabbsk.sk
Kontaktný telefón
 +421 949014595
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa a subjektov formou stravných poukážok v elektronickej podobe, v súlade s aktuálne platnými ustanovenia zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania limitu 4 000 000,- EUR bez DPH podľa toho, čo nastane skôr. Pod pojmom zabezpečenie stravovania sa rozumie umožnenie platby za podanie teplého hlavného jedla vrátane polievky a vhodného nealkoholického nápoja v zmluvných stravovacích zariadeniach akceptujúcich stravovacie karty, a to minimálne počas pracovného týždňa v čase minimálne od 11:00 do 14:00. Podrobnejšie informácie sú uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Otváranie ponúk bude v súlade s § 54 ods. 3 ZVO neverejné, z dôvodu následného použitia elektronickej aukcie.
Doplňujúce informácie
1. Všetky nák. a výd. spojené s prípravou a predlož. ponuky znáša uchádzač bez fin. nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, prostr. kt. preukazuje splnenie PÚ v zmysle § 39 ZVO JEDom, v takom prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podm. účasti tech. alebo odb. spôsobilosti prostr. globálneho údaju uvedeného v odd. IV. časti jednotného európskeho dokumentu. 3. Verejný obstarávateľ bude pri kom. v celom procese VO, aj po lehote na predkl. ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostr. kom. rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 4. Ponuka je vyhot. elek. v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vlož. do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentif. uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: -v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocouOP s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentif. spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. O dokončení autent. je uchádzač informovaný e-mailom. - nahraním kvalifik. elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v prac dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač inf. e-mailom. - vložením dokumentu preukazujúceho osobu štatutára na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutára, alebo prešiel zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. - vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 - 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. 5. Súť. podklady a ostatná dok. k predmetnému VO bude uverejn. v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na web adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 6. Vzhľadom na skut., že verejný obstarávateľ v predmetnom VO využije postup podľa § 66 ZVO s použ. el. aukcie (ďalej len eAukcia), verejný obstarávateľ v súl. s § 54 ods. 6 ZVO pred začatím eAukcie vyhodnotí ponuky podľa kritérií na vyhodn. ponúk, požiadavky na predmet zákazky v súl. s ustanovením § 53 ZVO, ako aj splnenie PÚ v súlade s ust. § 40 ZVO. 7. Predmetné VO nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 8. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súť. podkladoch. 9. Vysvetlenie k bodu II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, RD alebo DNS: - zmluva bude uzatvorená s úspešným uchádzačom na dobu 48 mesiacov od dátumu účinnosti zmluvy. 10. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky, nakoľko to z pohľadu realizácie plnenia nie je vhodné a účelné. 11. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do RPVS a nie je zapísaný v RPVS, alebo ktorého subdodávatelia a subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie sú zapísaní v RPVS.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 4 000 000,00 EUR Elektronické karty
Položky detailne
[1]
  4 000 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom dodania elektronických stravovacích kariet sú sídla verejného obstarávateľa a subjektov uvedených v prílohe SP, ktoré pristúpia k čerpaniu rámcovej dohody.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
4 000 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
470756
Názov položky
--
Kód CPV
30237131-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Elektronické karty
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 114 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) 09641/2023/ODDVO
2023 167 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE 09641/2023/ODDVO
Oznámenia detailne
[09641/2023/ODDVO] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
09641/2023/ODDVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
12. 6. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
470756
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
114
[09641/2023/ODDVO] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
09641/2023/ODDVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
24. 8. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
470756
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
167