Predmetom zákazky je na základe vykonanej analýzy a dizajnu kybernetickej bezpečnosti nákup technických a softvérových prostriedkov pre zavedenie interného helpdesku:
Zavedenie interného helpdesku, ktorý bude využiteľný nielen ako centrálne úložisko požiadaviek klientov s možnosťou sledovania riešenia každej požiadavky, ale umožní aj centralizovaný zber bezpečnostných incidentov.
Dodanie tovaru do maximálne 4 týždňov od podpisu zmluvy.
Zákazka je financovaná zo zdrojov EÚ preto je nutné dodržať nastavený harmonogram projektu.
Kód výzvy: OPII-2022/7/20-DOP, Kód žiadosti o NFP: NFP311070CCT8, splatnosť faktúr 60 dní
Doplňujúce informácie
Dodanie tovaru do maximálne 4 týždňov od podpisu zmluvy.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023
123
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
NFP-IT-003
Oznámenia detailne
[NFP-IT-003] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky