472857 - Nákup mediálneho priestoru za účelom zabezpečenia informovania verejnosti o podpore zo zdrojov EÚ a zabezpečenia propagácie aktivít MIRRI SR v oblasti eurofondov, region. rozvoja a informatizácie
Detaily
ID zákazky
472857
Názov
Nákup mediálneho priestoru za účelom zabezpečenia informovania verejnosti o podpore zo zdrojov EÚ a zabezpečenia propagácie aktivít MIRRI SR v oblasti eurofondov, region. rozvoja a informatizácie
Referenčné číslo
65/2023
ID obstarávateľa
18008
Hlavný kód CPV
79340000-9
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
837 378,23
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
7. 8. 2023 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:39
Zrýchlený postup
Nie
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Úrad podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu
IČO
50349287
Mesto
Bratislava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Katarína Mrázová, Michaela Muchová Bírošová
Kontaktný email
 katarina.mrazovamirri.gov.sk
Kontaktný telefón
 +421 220928802
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je nákup mediálneho priestoru v online médiách, na sociálnych médiách a v tlačených médiách za účelom zabezpečenia informovania verejnosti o podpore zo zdrojov EÚ a zabezpečenia propagácie aktivít Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky ako ústredného orgánu, ktorý má v gescii investície z fondov EÚ, regionálny rozvoj a informatizáciu. MIRRI SR to umožní informovať verejnosť o podpore zo zdrojov EÚ a o aktivitách, projektoch a výsledkoch činnosti, ktoré zlepšujú život občanom. DNS sa zriaďuje na obdobie 9 mesiacov. Jednotlivé čiastkové zákazky budú zadávané čiastkovo v závislosti od potrieb MIRRI SR schválených čiastkových zákaziek zadávaných v rámci dynamického nákupného systému. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky, jeho presný rozsah ako aj ostatné doplňujúce informácie budú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk konkrétnej zákazky. Cieľom zriadenia DNS je vytvorenie platformy pre verejného obstarávateľa na zadávanie zákaziek v DNS za účelom umožniť verejnému obstarávateľovi flexibilné zadávanie zákaziek v súlade so ZVO podľa svojich reálnych potrieb, tj. v čase a rozsahu, ktorý mu je známy.
Doplňujúce informácie
1. Doplňujúce informácie k podmienkam účasti osobného postavenia: V prípade záujemcu, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť Doklady a dokumenty, ktorými záujemca preukazuje osobné postavenie musia byť v žiadosti o účasť predložené ako scan originálu alebo ako scan ich úradne osvedčenej kópie, pokiaľ nie je uvedené inak. Ak záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu záujemcu. 2. Postup zadávania nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/451104. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritérium na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia dynamického nákupného systému a zákaziek zadávaných v rámci dynamického nákupného systému, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií alebo obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 4. Verejný obstarávateľ nevyžaduje zábezpeku. 5. Verejný obstarávateľ použije na zadanie konkrétnych zákaziek výzvy v rámci vytvoreného DNS (dynamického nákupného systému) § 58 - § 61 ZVO. Výzvu bude zasielať všetkým zaradeným záujemcom. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo meniť zmluvné podmienky v rámci konkrétnej výzvy na predkladanie ponúk. Ako výsledok verejného obstarávania môžu byť v rámci jednotlivých čiastkových zákaziek objednávky/rámcové dohody/kúpne zmluvy. 6. Záujemca pri preukazovaní splnenia podmienok účasti môže dočasne nahradiť tieto doklady predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní, ale verejný obstarávateľ ho následne vyzve na preukázanie splnenia podmienok účasti požadovanými dokladmi. Uvedený doklad je možné predložiť ako podpísaný naskenovaný doklad v pdf. formáte. Záujemca môže využiť predloženie aj elektronickej verzie formulára JED. 7.Úspešný uchádzač v rámci čiastkovej zákazky, ktorá je financovaná z fondov EÚ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s plnením predmetu čiastkovej zákazky oprávnenými osobami kedykoľvek v zmysle riadiacej dokumentácie. Úspešný uchádzač sa zároveň zaväzuje poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť oprávneným osobám, ktorými sú najmä: Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby. Predložením žiadosti o účasť sa záujemca zaväzuje k uvedenej povinnosti.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 837 378,23 EUR Reklamné služby
Položky detailne
[1]
  837 378,23 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Bratislavský kraj Trnavský kraj Trenčiansky kraj Nitriansky kraj Žilinský kraj Banskobystrický kraj Prešovský kraj Košický kra
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
837 378,23
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
472857
Názov položky
--
Kód CPV
79341000-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
9
Názov kritéria
--
CPV kód
Reklamné služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 134 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenia užších súťaží 65/DNS/2023
Oznámenia detailne
[65/DNS/2023] vyhlásenia užších súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia užších súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
65/DNS/2023
Dátum zverejnenia vo vestníku
10. 7. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MU
ID zákazky
472857
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
134