Predmetom zákazky je dodávka tovarov /kancelárskych potrieb/ pre mestský úrad vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do určených priestorov v sídle verejného obstarávateľa.
Bližšie informácie/špecifikáciu niektorých tovarov uchádzač /jednotlivé položky/, ich množstvá ako i parametre určené pre xerografický papier sú špecifikované v Prílohe č. 2 súťažných podkladov.
Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
Doplňujúce informácie
1. Verejné obstarávanie sa uskutočňuje podľa zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v zmení neskorších
predpisov, v texte oznámenia je uvedené aj ako "ZVO" alebo "zákon o verejnom obstarávaní".
2. Verejný obstarávateľ bude pri akejkoľvek komunikácii so záujemcami a uchádzačmi postupovať podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom elektronickej platformy, systému elektronického obstarávania IS EVO. Záujemca alebo uchádzač má možnosť registrovať sa do systému pomocou hesla alebo pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a osobitým bezpečnostným kódom (eiD).
3. Toto verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani obstaraním inovácií a ani nie je zamerané na sociálne aspekty.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023
124
podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary)
podlimitné zákazky bez eTrhoviska (služby)
3944/2023/21
Oznámenia detailne
[3944/2023/21] podlimitné zákazky bez eTrhoviska (služby)