473592 - Prevádzkovanie výdajne jedál a bufetu v priestoroch SOŠ IT, Tajovského 30, 975 90 Banská Bystrica
Detaily
ID zákazky
473592
Názov
Prevádzkovanie výdajne jedál a bufetu v priestoroch SOŠ IT, Tajovského 30, 975 90 Banská Bystrica
Referenčné číslo
ID 5788/2023
ID obstarávateľa
1899
Hlavný kód CPV
55520000-1
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
2 539 592,73
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
1. 8. 2023 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:38
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Stredná odborná škola informačných technológií
IČO
17055431
Mesto
Banská Bystrica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Beáta Fulnečková
Kontaktný email
 beata.fulneckovabbsk.sk
Kontaktný telefón
 +421 949014600
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poskytnutie služby, konkrétne ide o zabezpečenie služieb stravovania a doplnkového predaja v bufete v zmysle časti B. Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov a v prílohách týchto súťažných podkladov. Súčasťou zákazky je: - zabezpečenie stravovania, ktoré sa musí realizovať v zariadení v správe objednávateľa, s priemerným počtom denne vydaných jedál 1002 ks (R 279 ks, O 444 ks, V - 279 ks) pre žiakov, zamestnancov a iných stravníkov (ďalej len stravníci) využívajúcich priestory Strednej odbornej školy informačných technológií na Tajovského ulici č. 30, Banská Bystrica (ďalej len školy) s jeho súhlasom. Výdaj bude sprostredkovaný prostredníctvom čipov, ISIC kariet a stravných lístkov. V prípade potreby zabezpečiť celodenné stravovanie počas školských prázdnin a štátnych sviatkov podľa potrieb objednávateľa, - zabezpečenie doplnkového predaja v bufete na SOŠ IT Tajovského 30, Banská Bystrica prostredníctvom hotovostnej platby, - zabezpečenie občerstvenia, resp. stravovania s obsluhou pri rôznych akciách organizovaných Objednávateľom, napr. Deň učiteľov, pre účastníkov školení, porád, súťaží organizovaných školou, Banskobystrickým samosprávnym krajom, organizáciou v zriaďovateľskej pôsobnosti BBSK a ostatnými organizáciami na základe objednávky Objednávateľa a pod. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky týchto SP (ďalej aj SP) a v prílohách týchto SP.
Informácie o otváraní ponúk
On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení ponúk budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. Všetky prístupy do toho on-line prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní.
Doplňujúce informácie
1. Predmetná zákazka sa uzatvára na dobu určitú. Výsledkom bude uzatvorenie dvoch zmlúv, konkrétne RD o prevádzkovaní Výdajne jedál a bufetu a ZoN, ktoré sú platné odo dňa účinnosti RD o prevádzkovaní Výdajne jedál a bufetu a ZoN uzatvorenej medzi Nájomcom ako poskytovateľom služby a Prenajímateľom ako odberateľom služby. 2.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 3. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle § 39 ZVO jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele IV. časti jednotného európskeho dokumentu. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 5. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: a)v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. b)nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. c) vložením dokumentu preukazujúceho osobu štatutára na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutára, alebo prešiel zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. d) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. 6. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 7. Vzhľadom ku skutočnosti, že verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní využije postup v súlade s § 66 ods. 7 písm. b) ZVO, vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky podľa ust. § 53 ZVO a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia PÚ podľa ust. § 40 ZVO sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií a ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 9. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 2 539 592,73 EUR Služby podnikových a školských jedální a iné bufetové služby s obmedzenou klientelou
Položky detailne
[1]
  2 539 592,73 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom poskytovania predmetu zákazky je adresa uvedená v zmysle bodu č. 2, článku II. Rámcovej dohody prevádzkovaní Výdajne jedál a bufetu (Príloha č. 1 týchto SP).
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
2 539 592,73
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
473592
Názov položky
--
Kód CPV
55511000-5
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Služby podnikových a školských jedální a iné bufetové služby s obmedzenou klientelou
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 131 Kvalifikačné systémy Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania ID 5788/2023
2023 191 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky ID 5788/2023
2024 143 -- -- ID 5788/2023
2024 74 -- -- ID 5788/2023
Oznámenia detailne
[ID 5788/2023] Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Kvalifikačné systémy
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ID 5788/2023
Dátum zverejnenia vo vestníku
6. 7. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
S
Kód podtypu oznámenia
M
ID zákazky
473592
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
131
[ID 5788/2023] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ID 5788/2023
Dátum zverejnenia vo vestníku
2. 10. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
473592
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
191
[ID 5788/2023]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
--
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Výsledok
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ID 5788/2023
Dátum zverejnenia vo vestníku
24. 7. 2024
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
473592
Názov dokumentu
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania – čiastkové plnenie rámcovej dohody (D24)
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
143
[ID 5788/2023]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
--
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Výsledok
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ID 5788/2023
Dátum zverejnenia vo vestníku
16. 4. 2024
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
473592
Názov dokumentu
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania – čiastkové plnenie rámcovej dohody (D24)
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
74