Predmetom zákazky je dodanie CT prístroja podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Súčasťou zákazky je aj:
- Komplexný záručný servis (záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí verejný obstarávateľ neodbornou
manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu a tiež sa nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku
živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu) po dobu 24 mesiacov od doby inštalácie CT prístroja, v rámci ktorého
sa úspešný uchádzač zaväzuje dodržať nasledovné lehoty:
- online pripojenie a diagnostika do 4 hodín od nahlásenia,
- fyzický nástup technika na opravu na miesto inštalácie CT prístroja do 24 hodín od nahlásenia
- maximálna doba opravy bez dodania náhradného dielu do 48 hodín od nástupu na opravu
- maximálna doba opravy s dodaním náhradného dielu do 72 hodín od nástupu na opravu
- Predávajúcim garantovaný uptime prístoja: minimálne 95%,
- Aplikačné školenie u zákazníka v dĺžke minimálne 10 dní s možnosťou čerpania minimálne po 2 častiach behom 1 roka
od inštalácie,
- Technologický projekt, elektroinštalácie, stavebné úpravy a osadenie, transport, klimatizácia, demontáž a odvoz
starého CT prístroja.
Doplňujúce informácie
1) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
2) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie
ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému
ERANET.