473913 - Zaobstaranie rámcovej dohody na podporu, údržbu a rozvoj produktov Microsoft
Detaily
ID zákazky
473913
Názov
Zaobstaranie rámcovej dohody na podporu, údržbu a rozvoj produktov Microsoft
Referenčné číslo
05/2023/10302
ID obstarávateľa
9127
Hlavný kód CPV
72261000-2
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
1 986 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
15. 8. 2023 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:39
Zrýchlený postup
Nie
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
IČO
35919001
Mesto
Bratislava-Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Dana Gbelská
Kontaktný email
 dana.gbelskandsas.sk
Kontaktný telefón
 +421 258311603
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poskytovanie technických podporných služieb softvérových produktov Microsoft, vykonávaných autorizovanými subjektami výrobcu, resp. internými expertmi výrobcu. Uvedené služby v sebe zahŕňajú podporné, rozvojové, poradenské a asistenčné služby, riešenie problémov s používaním a nastavovaním softvérových produktov a projektové služby a to prostredníctvom Proaktívnych služieb a Reaktívnych služieb. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Doplňujúce informácie
1. Postup vo verejnom obstarávaní: verejná súťaž podľa § 66 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. 2. Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk podľa § 53 Zákona verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 54 Zákona na predloženie nových cien jednotlivých položiek upravených smerom nadol. Na účasť v elektronickej aukcii verejný obstarávateľ vyzve elektronickými prostriedkami súčasne všetkých uchádzačov, ktorých ponuky neboli vylúčené, splnili podmienky účasti predložením konkrétnych dokladov a splnili určené podmienky podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk. Vo výzve na účasť v elektronickej aukcii pozvánke verejný obstarávateľ uvedie podrobné informácie týkajúce sa elektronickej aukcie v zmysle § 54 ods. 7 Zákona. Ďalšie informácie o procese elektronickej aukcie sú uvedené v časti B.4 Informácie o priebehu elektronickej aukcie súťažných podkladoch. 3. Spôsob poskytnutia súťažných podkladov: 3.1 z profilu verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9127 3.2 v editovateľnej podobe na webovej adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/43428/summary. Bližšie informácie o systéme JOSEPHINE sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov. 4. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si vyhľadali obstarávania prostredníctvom webovej stránky verejného obstarávateľa, resp. v systéme JOSEPHINE (https://josephine.proebiz.com), a zároveň ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa konkrétneho obstarávania prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo ZAUJÍMA MA TO (v pravej hornej časti obrazovky). Záujemci/uchádzači, ktorí odporúčanie nebudú akceptovať, sa vystavujú riziku, že im obsah informácií k predmetnej zákazke nebude doručený. 5. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač zabezpečil viazanosť svojej ponuky zábezpekou. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky alebo poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky. Zábezpeka je stanovená vo výške 50 000,00 EUR (slovom: päťdesiattisíc eur). Spôsob a podmienky zloženia, vrátenia alebo uvoľnenia zábezpeky ponuky sú bližšie špecifikované v bode 15 Zábezpeka časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladoch. 6. Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie Rámcovej dohody uvedenú v bode 29 časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladoch. 7. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je žiadne z uvedených: a) zelené verejné obstarávanie; b) obstarávanie inovácií; c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 1 986 000,00 EUR Technické školenia
Položky detailne
[1]
  1 986 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom plnenia na účely rámcovej dohody je najmä ústredie a strediská v prevádzke objednávateľa. Bližšie špecifikované miesta plnenia sú v časti B.3 Obchodné podmienky súťažných podkladov.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
1 986 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
473913
Názov položky
--
Kód CPV
80531200-7
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Technické školenia
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 134 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) 05/2023/10302
2024 53 29 -- 05/2023/10302
Oznámenia detailne
[05/2023/10302] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
05/2023/10302
Dátum zverejnenia vo vestníku
10. 7. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
473913
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
134
[05/2023/10302]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
29
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Výsledok
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
05/2023/10302
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 3. 2024
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
473913
Názov dokumentu
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania (D24)
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
53