475035 - Združená dodávka trakčnej elektriny vrátane zodpovednosti za odchýlku pre potreby tretích osôb na obdobie od 01.01.2024 do 31.12.2024
Detaily
ID zákazky
475035
Názov
Združená dodávka trakčnej elektriny vrátane zodpovednosti za odchýlku pre potreby tretích osôb na obdobie od 01.01.2024 do 31.12.2024
Referenčné číslo
12056/2023
ID obstarávateľa
2583
Hlavný kód CPV
09310000-5
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
124 000 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
11. 9. 2023 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:43
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
IČO
31364501
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Branislav Chlebana
Kontaktný email
 chlebana.branislavzsr.sk
Kontaktný telefón
 +421 220293279
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky s názvom Združená dodávka trakčnej elektriny vrátane zodpovednosti za odchýlku pre potreby tretích osôb na obdobie od 01.01.2024 do 31.12.2024 je: dodávka elektriny do odberných miest obstarávateľa, podľa potreby obstarávateľa uvedenej v odberovom diagrame v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky elektriny po celú dobu platnosti zmluvy; zabezpečenie distribúcie elektriny, regulovaných distribučných služieb od prevádzkovateľa distribučnej sústavy, ku ktorej sú odberné miesta pripojené, zabezpečenie ostatných súvisiacich služieb, vrátane odvodu do Národného jadrového fondu podľa nariadenia vlády č. 21/2019 Z.z., ktorým sa ustanovuje výška ročného odvodu určeného na úhradu historického dlhu z dodanej elektriny koncovým odberateľom elektriny a podrobnosti o spôsobe jeho výberu pre Národný jadrový fond, jeho použití a o spôsobe a lehotách jeho úhrady v znení neskorších predpisov; prevzatie zodpovednosti za odchýlku obstarávateľa v celom rozsahu, za všetky odberné miesta obstarávateľa, v súlade s vyhláškou č. 24/2013 Z.z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom v znení neskorších predpisov, voči zúčtovateľovi odchýlok. Prevzatie zodpovednosti za odchýlku obstarávateľa v celom rozsahu, za všetky odberné miesta obstarávateľa, voči zúčtovateľovi odchýlok, bude súčasťou ceny poplatku za nákup elektrickej energie formou SPOT = (€/MWh) vyjadrenej v EUR bez DPH, zaokrúhlenej na tri (3) desatinné miesta, ktorý je kritériom na vyhodnotenie ponúk za dodanie 1 MWh elektriny dodanej do odberných miest obstarávateľa, stanovenej v súlade s uvedenými podmienkami; záväzok odobrať od obstarávateľa elektrinu vyrobenú rekuperačným brzdením odbernými zariadeniami železničných dopravcov (HKV), ktoré používajú MDS ŽSR. Jedná sa o elektrinu, ktorá bude nameraná na rozhraní MDS ŽSR a RDS (ZSDiS a SSD) v existujúcich odberných miestach obstarávateľa na napäťovej úrovni 110 kV. Tento záväzok bude riešený samostatnou zmluvou o dodávke elektriny. Cena dodávanej elektriny bude v rovnakej výške ako cena dodávky elektriny do odberných miest obstarávateľa v príslušnom kalendárnom mesiaci roku 2024. Predpokladané množstvo odberu elektriny: 510.000,000 MWh.
Informácie o otváraní ponúk
Obstarávateľ on-line sprístupní ponuky prostredníctvom funkcionality IS EVO, a to všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Doplňujúce informácie
1. Požiadavky obstarávateľa na predmet zákazky: s ohľadom na obmedzený počet znakov, identifikácia dokladov, ktoré požaduje obstarávateľ predložiť za účelom preukázania naplnenie požiadaviek obstarávateľa na predmet zákazky, je uvedená v Kapitole A.1 Pokyny pre uchádzačov, ods. 19., bod 19.1.8 súťažných podkladov v nadväznosti na Kapitolu B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. 2. V súlade s ust. § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, obstarávateľ (prostredníctvom zriadenej komisie) vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní a vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. 3. V súlade s ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní sa bude komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži uskutočňovať v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO ver. 18.0 (ďalej len "IS EVO") (https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Súťažné podklady sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov v profile obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie (http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/475035). Obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 5. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže. 6. Obstarávateľ je oprávnený vo výnimočných prípadoch doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi (prostredníctvom príslušnej funkcionality IS EVO a zverejnením v profile obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie) súčasne všetkým známym záujemcom najneskôr šesť (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 7. Ďalšie podmienky obstarávateľa sú uvedené obsahom súťažných podkladov. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 124 000 000,00 EUR Rozvod elektriny a súvisiace služby
Položky detailne
[1]
  124 000 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
--
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
124 000 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
475035
Názov položky
--
Kód CPV
65300000-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Rozvod elektriny a súvisiace služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 152 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 12056/2023
2023 245 30 -- 26/2023
Oznámenia detailne
[12056/2023] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_UTILITIES
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
12056/2023
Dátum zverejnenia vo vestníku
3. 8. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
475035
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
152
[26/2023]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
30
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Výsledok
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
26/2023
Dátum zverejnenia vo vestníku
11. 12. 2023
ID obstarávateľa
--
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
475035
Názov dokumentu
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania (D25)
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
245