475526 - Vypracovanie a dodanie diela: spracovanie a dodanie PD pre realizáciu stavby vrátane projektu interiéru a OAD: „Rekonštrukcia budovy – Radnica Žilina“
Detaily
ID zákazky
475526
Názov
Vypracovanie a dodanie diela: spracovanie a dodanie PD pre realizáciu stavby vrátane projektu interiéru a OAD: „Rekonštrukcia budovy – Radnica Žilina“
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
8155
Hlavný kód CPV
71250000-5
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
55 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
7. 8. 2023 08:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:40
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Žilina
IČO
00321796
Mesto
Žilina
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Andrea Trúchla
Kontaktný email
 andrea.truchlazilina.sk
Kontaktný telefón
 +421 417232109
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je vypracovanie a dodanie diela, resp. vykonanie diela v nasledovnom rozsahu: spracovanie a dodanie projektovej dokumentácie pre realizáciu stavby vrátane projektu interiéru a odborný autorský dohľad: "Rekonštrukcia budovy - Radnica Žilina" Zákazka bude zložená z nasledovného: - vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie pre realizáciu stavby vrátane projektu interiéru, kompletného výkazu výmer a rozpočtu stavebných prác a interiéru - vykonanie odborného autorského dozoru. Podmienky uzatvorenia zmluvy: Zmluva nadobudne platnosť dňom podpisu oboma zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v súlade s § 47a ods. 1 Občianskeho zákonníka. Zhotoviteľ sa v rámci zhotovenia diela zaväzuje poskytnúť bezodplatne na požiadanie objednávateľa úpravu štruktúry rozpočtu a výkazu výmer v prípade, že si takúto úpravu vyžiada eurofondová výzva, z ktorej bude realizácia projektu: Rekonštrukcia budovy Radnica Žilina financovaná, a to aj po protokolárnom prevzatí dokončenej projektovej dokumentácie. Zhotoviteľ je povinný pri vykonávaní svojej činnosti spolupracovať aj so spracovateľmi: Architektonickej štúdie interiéru z roku 2022 (1. NP a 2.NP): grau architects, s.r.o., sídlo: Pod násypom 22, 841 03 Bratislava mestská časť Lamač, IČO: 36790745 a zároveň sa riadiť ich pokynmi. V zmysle §32 ods. 8 pamiatkového zákona: Projektovú dokumentáciu obnovy a projektovú dokumentáciu úprav nehnuteľnosti v pamiatkovom území môže spracovať len fyzická osoba autorizovaná podľa osobitného predpisu. Cena: Cena za realizačnú projektovú dokumentáciu vrátane projektu interiéru a vrátane odborného autorského dozoru: 1/ projektová dokumentácia vrátane projektu interiéru 2/ výkon odborného autorského dozoru (OAD) Pričom: -časť 1/ bude tvoriť 95% z celkovej zmluvnej ceny diela -časť 2/ bude tvoriť 5% z celkovej zmluvnej ceny diela, pričom cena ja maximálna a to aj v prípade prekročenia počtu hodín presahujúcich túto cenu Termíny: Zhotoviteľ vypracuje a dodá realizačnú projektovú dokumentáciu a výkon OAD nasledovne: a) Projektová dokumentácia pre realizáciu stavby vrátane projektu interiéru do 6 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti ZoD b) OAD - začiatok dňom odovzdania staveniska zhotoviteľovi - ukončenie dňom skončenia záručnej doby stavebných prác stavby
Doplňujúce informácie
Zákazka sa zverejňuje podľa § 117 ods. 6 funkcionalitou elektronickej platformy, z dôvodu predpokladanej ceny zákazky rovnakých a obdobných služieb za príslušný kalendárny rok podľa § 6 Zákona o VO. Verejný obstarávateľ nesmie uzatvoriť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Predpokladaná hodnota zákazky uvedená v týchto podmienkach je maximálna. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu, ak ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. Ak ponuku predkladá skupina uchádzačov, splnenie podmienok osobného postavenia preukazuje každý člen skupiny samostatne. Ponuka predložená/doručená po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk podľa bodu 6 alebo ponuka doručená iným spôsobom ako určil verejný obstarávateľ v tejto výzve nebude ďalej zaradená do hodnotiaceho procesu. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky. Verejný obstarávateľ následne zašle uchádzačom informáciu o odmietnutí ponuky spolu s odôvodnením. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť podmienky súťaže. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa. DÔVERNOSŤ A OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV 1. Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk. 2. Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača. 3. Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Konflikt záujmov: Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 141 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky 17072023
2023 168 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky Výzvy na predkladanie ponúk 141/2023-19.7.2023
Oznámenia detailne
[17072023] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
17072023
Dátum zverejnenia vo vestníku
19. 7. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
475526
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
141
[141/2023-19.7.2023] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
141/2023-19.7.2023
Dátum zverejnenia vo vestníku
25. 8. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
475526
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
168