Predmetom zákazky je nákup a dodávka mliečnych výrobkov. Kritériá a podmienky zákazky sú uvedené vo výzve, ktorá je predmetom zákazky.
Doplňujúce informácie
Dodávky sa budú uskutočňovať na základe potrieb zariadenia, podľa mailových,
prípadne telefonických objednávok. Predpokladaný termín dodávok je 5-krát týždenne v dňoch: pondelok, utorok, streda, štvrtok, piatok, od 6:00 hod do 8:00 hod a v prípade potreby do 1,5 hodiny od nahlásenia objednávky. Kladieme dôraz na čerstvosť a kvalitu výrobkov.
Cena bude zadaná ako jednotková cena v EUR s DPH za každý požadovaný tovar/sortiment. Cena bude vyjadrená ako číslo bez medzier, oddeľovacích znakov, bodiek, okrem desatinného miesta oddeleného čiarkou. Cena bude zohľadňovať náklady vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane vyloženia tovaru.
Preprava predmetu zákazky musí byť zabezpečovaná vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu predmetu zmluvy.
Obaly musia byť v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z o potravinách v znení neskorších predpisov označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek výrobku.
Objednávateľ je oprávnený reklamovať vady akosti tovaru u dodávateľa najneskôr do 3 pracovných dní po dodaní tovaru. Vadný tovar dodávateľ vymení v dodatočnej lehote dohodnutej s objednávateľom. Reklamačné konanie musí byť ukončené do 30 dní od uplatnenia nárokov z vád tovaru. Náklady na dopravu súvisiacu s reklamovaním tovaru znáša dodávateľ v plnom rozsahu. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, a to je dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Verejný obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie cien z dôvodu nedostatočného preštudovania podmienok uvedených vo výzve.
Uchádzač ocení všetky položky uvedené v predmete zákazky. V prípade, že neocení všetky položky nebude jeho cenová ponuka akceptovaná a nebude ďalej hodnotená. V zmysle výsledného poradia bude s úspešným uchádzačom uzatvorená rámcová dohoda, v ktorej sa uchádzač zaviaže dodávať požadovaný tovar v zmysle platných legislatívnych noriem /zákona c.152/1995 Z. z. potravinách v znení neskorších predpisov Potravinového kódexu SR a noriem EHK./ Tovar musí byt I. akostnej triedy v požadovaných baleniach a množstve. Úspešný uchádzač je povinný k rámcovej dohode priložiť prílohu, ktorá bude obsahovať zoznam jednotlivých položiek v presnej špecifikácii /názov výrobku/, presná gramáž výrobku a cena s DPH. Ak úspešný uchádzač zo závažných dôvodov rámcovú dohodu na predmet obstarávania neuzatvorí, alebo nedodrží podmienky vyhláseného verejného obstarávania, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť zmluvný vzťah s uchádzačom, ktorý sa umiestnil vo vyhodnotení ponúk za úspešným uchádzačom /resp. s druhým v poradí/.
Cenové ponuky budú vyhodnocované v zmysle uvedeného kritéria a to spôsobom stanovenia poradia jednotlivých ponúk podľa výšky navrhnutej ceny od najnižšej ceny po najvyššiu. Úspešným uchádzačom bude uchádzač, ktorého ponuka sa umiestni na prvom mieste.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023
140
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Výzvy na predkladanie ponúk
2
Oznámenia detailne
[2] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky