Predmetom zákazky je rekonštrukcia výťahu. Ide o zmiešanú zákazku podľa § 30 zákona o verejnom obstarávaní, kde postupujeme ako obstarávanie zákazky na tovary, ktoré tvoria najväčšiu hodnotu v rámci predpokladanej hodnoty zákazky.
Predmetom zákazky je výmena osobného výťahu v bloku B, ktorá zahŕňa demontáž a likvidáciu častí existujúceho výťahu, dodávku a montáž nového výťahu, zabezpečenie s tým súvisiacich stavebných a iných nutných úprav, vykonanie všetkých nevyhnutných skúšok a uvedenie výťahu do prevádzky..
Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
IS ePVO vygeneruje a odošle zápisnicu z otvárania ponúk všetkým
uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Odoslaná zápisnica spĺňa náležitosti podľa § 52
ods. 2 a 3 ZVO
Doplňujúce informácie
1. Postup zadávania nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému ePVO. Systém ePVO je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/ . Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme ePVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a
odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému ePVO. Potrebné technické vybavenie a
požiadavky na používanie systému ePVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na
https://eplatforma.vlada.gov.sk/.
2. Súťažné podklady sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa pri príslušnej zákazke a budú tiež sprístupnené
záujemcom v systéme ePVO. Link na súťažné podklady:
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/458634
3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe
prostredníctvom systému ePVO, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak.
4. Podmienkou komunikácie v systéme ePVO je, aby záujemca/uchádzač bol evidovaný v informačnom systému ÚVO ako užívateľ za hospodársky subjekt. V prípade, že hospodársky subjekt nie je v informačnom systéme ÚVO (ďalej len IS ÚVO) evidovaný, vytvorí si účet v IS ÚVO.
5. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom
doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému ePVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal.
6. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému ePVO môžu
záujemcovia/uchádzači smerovať svoje otázky na: E-mail: eplatforma@vlada.gov.sk
Telefón: +421 2 20925 100- počas pracovných dní v čase od 8:00 do 15:00; Webová stránka:
http://www.eplatforma.gov.sk.
7. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym
dokumentom podľa § 39 zákona o VO.
9. Otváranie ponúk: Bližšie informácie sú uvedené v časti IV. bod 22. súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ
zabezpečí on-line sprístupnenie ponúk uchádzačov, prostredníctvom funkcionality informačného systému použitého na
verejné obstarávanie.
10. Výsledkom VO bude uzatvorenie zmluvy o dielo.
11. Zábezpeka sa nevyžaduje
12. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia
zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani nie je obstarávaním inovácií, ani
obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
13. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti, vzhľadom na charakter a postup realizácie SP.
Odôvodnenie nerozdelenia zákazky verejný obstarávateľ uvádza v zmysle § 28 ods. 2 ZVO v bode 4.3 súťažných
podkladoch.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023
177
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
vyhlásenia verejných súťaží
46/2023
2023
253
29
--
46/2023
Oznámenia detailne
[46/2023] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho