Predmetom súťaže návrhov je výber víťazného súťažného návrhu pre každú z častí I. až V. súťaže návrhov na zabezpečenie reklamných kampaní pre MIRRI SR, a to podľa kritérií hodnotenia predložených návrhov a relatívnych váh jednotlivých kritérií, ktoré sú uvedené v časti A.2 Kritéria na vyhodnotenie súťažných návrhov a pravidlá ich uplatnenia týchto súťažných podmienok.
Predmet súťaže návrhov vyhlasovateľ rozdelil na 5 častí, a to:
a)Časť I.Propagácia projektu Digitálni seniori
b)Časť II.Spoločný prvok komunikácie eurofondov
c)Časť III.Propagácia Programu Slovensko 2021-2027
d)Časť IV.Ukrajina: Pomáhame samosprávam
e)Časť V.Kampaň Informatizácia
Po súťaži návrhov rozdelenej na 5 častí bude nasledovať postup zadávania zákazky na poskytnutie služby podľa § 81 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní pre každú z vyššie uvedených predmetných častí.
Je potrebné upozorniť, že víťaz niektorej z častí I. až V. súťaže návrhov sa nestane nákupcom mediálneho priestoru súvisiaceho s nasadením navrhovaných komunikačných nosičov a ani poskytovateľom iných služieb presahujúcich rozsah dopracovania víťazného návrhu. Nákup mediálneho priestoru prípadne iné služby bude realizovať vyhlasovateľ na základe samostatných verejných obstarávaní zameraných na výber ekonomicky najvýhodnejších ponúk na zabezpečenie a realizáciu týchto činnosti v súlade s víťazným návrhom, ktorý porota vyberie v rámci tejto súťaže návrhov.
Viac informácií o v časti B.1 Opis predmetu súťaže návrhov Súťažných podmienok.
Doplňujúce informácie
1. Doplnenie časti IV.1.9) Kritériá, ktoré sa uplatnia pri vyhodnocovaní projektov:
časť IV. Ukrajina: Pomáhame samosprávam
1. Kvalita kreatívneho riešenia a návrhov pre obe témy kampane súčasne, kde sa hodnotí:
- kreatívny nápad a originalita,
- primeranosť a vhodnosť kreatívneho riešenia vo vzťahu k cieľovej skupine,
- profesionalita riešenia návrhov,
- primeranosť a vhodnosť návrhov vo vzťahu k cieľovej skupine,
- kompatibilita návrhov.
2. Výška sumárneho rozpočtu s uvedením max. výšky ceny
časť V. Kampaň Informatizácia
1. Kvalita kreatívneho riešenia a návrhov pre obe témy kampane súčasne, kde sa hodnotí:
- kreatívny nápad a originalita,
- primeranosť a vhodnosť kreatívneho riešenia vo vzťahu k cieľovej skupine,
- profesionalita riešenia návrhov,
- primeranosť a vhodnosť návrhov vo vzťahu k cieľovej skupine,
- kompatibilita návrhov.
2. Výška sumárneho rozpočtu s uvedením max. výšky ceny
Viac informácií o max. počtoch bodov pre jednotlivé kritéria časti I. až V. súťaže návrhov je v časti A.2 Súťažných podmienok.
2. Všetky predpokladané lehoty týkajúce sa súťaže návrhov sú uvedené v súťažných podmienkach.
3. Po súťaži návrhov rozdelenej na 5 častí, zrealizuje vyhlasovateľ priame rokovacie konanie v zmysle ust. § 81 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní s víťazným účastníkom pre každú z častí I. až V.
4. Vyhlasovateľ vyzve na rokovanie účastníka, ktorého návrh vyhodnotí porota ako víťazný pre časti I. až V.
5. Celková predpokladaná hodnota zákazky za I. až V. časť vrátane cien bola určená v celkovej výške 411 811,67 EUR bez DPH (z toho ceny 14 500,00 EUR bez DPH).
6. Vyhlasovateľ v súťažných podmienkach, v časti A.3 uviedol podmienky účasti pre priame rokovacie konanie v zmysle § 81 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní pre každú z časti I. až V. súťaže návrhov.