476117 - Služby správy registratúry
Detaily
ID zákazky
476117
Názov
Služby správy registratúry
Referenčné číslo
355/2023
ID obstarávateľa
2932
Hlavný kód CPV
79995100-6
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
53 441,67
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
4. 8. 2023 07:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:41
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Kancelária Ústavného súdu Slovenskej republiky
IČO
31947000
Mesto
Košice - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Zuzana Hajdu
Kontaktný email
 zuzana.hajduustavnysud.sk
Kontaktný telefón
 +421 557207657
Rozširujúce info
Popis zákazky
Prevzatie, zaevidovanie a odborná správa registratúrnych záznamov verejného obstarávateľa, dlhodobé uloženie v úložnom mieste, poskytovanie vybraných registratúrnych záznamov, zabezpečenie vyraďovacieho konania a diskrétnej likvidácie registratúrnych záznamov.
Doplňujúce informácie
1.Poskytnuté služby za predmet zákazky budú uhrádzané na základe doručených faktúr, ktoré musia mať náležitosti daňového dokladu. 2.Splatnosť faktúr je 21 dní odo dňa ich doručenia verejnému obstarávateľovi. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať všetky potrebné údaje, nebude daňových dokladom, prípadne bude vystavená nesprávne, verejný obstarávateľ ju vráti ako neuhradenú. Nová lehota splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry. 3.Úhrada za predmet zákazky bude realizovaná bezhotovostným prevodom z účtu verejného obstarávateľa. 4.Verejný obstarávateľ nie je platcom DPH. 5. Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie rámcovej zmluvy v zmysle tejto výzvy a jej príloh, ktorá bude zaslaná na podpis úspešnému uchádzačovi. Podrobnosti k obstarávaniu sú v dokumentoch zákazky na profile verejného obstarávateľa. Zákazka sa realizuje v elektronickom prostriedku Elektronická platforma - IS EVO. Bližšie informácie na eplatforma.gov.sk. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií a ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 53 441,67 EUR Služby archívov
Položky detailne
[1]
  53 441,67 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Hlavná 110, 04265 Košice
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
53 441,67
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
476117
Názov položky
--
Kód CPV
92512000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Služby archívov
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 145 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE 355/2023
Oznámenia detailne
[355/2023] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
355/2023
Dátum zverejnenia vo vestníku
25. 7. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
476117
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
145