476200 - Nákup motorového vozidla kategórie SUV
Detaily
ID zákazky
476200
Názov
Nákup motorového vozidla kategórie SUV
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
21251
Hlavný kód CPV
34110000-1
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
20 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
9. 8. 2023 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:42
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Valaliky Industrial Park, s. r. o.
IČO
54485053
Mesto
Bratislava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Andrej Borovský
Kontaktný email
 a.borovskyvalaliky.eu
Kontaktný telefón
 +421 910828270
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je nákup nového osobného motorového vozidla kategórie SUV určeného na prepravu osôb pre potreby zabezpečenia činností verejného obstarávateľa: 1)Referentské motorové vozidlo, požadovaný počet ks: 1 Podrobný opis predmetu zákazky: Technické údaje: Svetlá výška min.180 mm Batožinový priestor základný min. 410 l Motor - Výkon min. výkon 70 kW Objem motora (ccm)min. 950 cm Kombinovaná spotreba (l/100 km) do 8l Požadovaná min. výbava: ESC vrátane ABS, ASR Airbag vodiča a spolujazdca Hlavové airbagy a bočné airbagy vpredu Elektrické ovládanie okien min. vpredu Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním (2 kľúče) Emisná norma EURO 6 Klimatizácia Výsledok verejného obstarávaniaa obchodné podmienky: Objednávka -V prípade nedodržania lehoty dodania možnosť odstúpiť od zmluvy -V cene zahrnuté aj prihlásenie a dodanie -Príslušné technické podmienky, alebo normy budú uvedené na doklade (záručnom liste) k tovaru, na ktorom bude uvedený mesiac a rok výroby. Pre vylúčenie pochybností sa má za to, že sa požaduje dodanie nového tovaru (vozidla) v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. -Súčasne s tovarom je podmienkou dodanie príslušnej dokumentácie na jeho používanie, najmä záručné listy a návody na obsluhu v slovenskom (českom) jazyku. -Na tovar sa vzťahuje záruka najmenej 3 roky alebo min. 80 000km, vady možné odstrániť v autorizovaných servisoch v Bratislavskom aj v Košickom kraji -Splatnosť 30 dní od doručenia faktúry, po podpise dodacieho listu, resp. preberacieho protokolu k motorovému vozidlu
Doplňujúce informácie
Kritériá na vyhodnotenie cenových ponúk, resp. určenie predpokladanej hodnoty zákazky na základe doručených cenových ponúk: Na základe doručených ponúk v rámci tohto prieskumu trhu bude vypočítaný ich aritmetický priemer: 1.Menší < ako 20 000,- EUR bez DPH verejný obstarávateľ / obstarávateľ na základe tohto prieskumu trhu zaradí cenové ponuky do vyhodnotenia za účelom zadania zákazky ( prijatia ponuky ) na vyššie uvedený predmet zákazky a to za nasledovných podmienok: Kritérium na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH Verejný obstarávateľ / obstarávateľ na základe doručených ponúk určí poradie uchádzačov; od najnižšej celkovej ceny v EUR s DPH (ponuka sa umiestni na prvom mieste) po najvyššiu celkovú cenu v EUR s DPH (najvyššie poradie určené podľa počtu doručených ponúk) Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorého cenová ponuka v porovnaní s ostatnými cenovými ponukami bude najnižšou cenou v EUR s DPH a splní požadované podmienky účasti a požiadavky na ponuku. V zmysle § 117, bod 5 zákona č. 343/2015 Z. z., verejný obstarávateľ / obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f). Splnenie vyššie uvedených podmienok si verejný obstarávateľ / obstarávateľ overí sám z verejne dostupných zdrojov. V prípade, že preukázanie oprávnenosti dodávať tovar, poskytovať práce alebo službu uchádzač preukazuje iným dokladom ako je Výpis z OR SR alebo Výpis zo ŽR SR, je povinný kópiu takého dokladu predložiť spolu so svojou cenovou ponukou. Podmienkou uzavretia zmluvy alebo vystavenia objednávky je schválenie zmluvy, resp. objednávky v rámci interných predpisov verejného obstarávateľa. 2.Väčší alebo rovný ako 20 000,- EUR bez DPH verejný obstarávateľ / obstarávateľ na základe tohto prieskumu trhu nie je povinný pristúpiť k uzavretiu obchodného vzťahu, zadaním zákazky, ale prieskum bude slúžiť pre účely určenia predpokladanej hodnoty zákazky (PHZ). V takom prípade z predložených cenových ponúk oslovených uchádzačov nevyplýva pre nich žiadny záväzok z ustanovení zákona o verejnom obstarávaní. Lehota viazanosti ponúk: do 30.09.2023 Oznámenie o výsledku hodnotenia ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční bez prítomnosti uchádzačov. Po vyhodnotení ponúk bude všetkým uchádzačom bezodkladne oznámený výsledok hodnotenia ponúk a s úspešným uchádzačom bude uzatvorená zmluva, resp. bude mu zaslaná objednávka. Osoba zodpovedná za VO: Andrej Borovský a.borovsky@valaliky.eu M: 0910 828 270. Ďalšie informácie: Proti rozhodnutiu o výbere úspešného uchádzača, v tejto zákazke, nie je možné podať námietky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nerealizovať zákazku, o čom budú uchádzači písomne vyrozumení (napr. v prípade ak nedostane súhlasné stanovisko zriaďovateľa na realizáciu zákazky). Všetky náklady spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi bude uskutočňované iba v štátnom (slovenskom) jazyku. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa zmenia okolnosti, za ktorých sa súťaž vyhlásila, alebo ak všetky ponuky prekročia výšku finančných prostriedkov, ktoré má verejný obstarávateľ na tento účel vyčlenené, alebo ak lehota na dodanie prekročí max. prípustný rozsah (t.j. 30 dní). Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku u verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, že v prípade, ak úspešný uchádzač stratí počas plnenia svojho zmluvného vzťahu uzatvoreného s verejným obstarávateľom na tento predmet zákazky schopnosť plniť svoj zmluvný záväzok, verejný obstarávateľ uzatvorí svoj zmluvný vzťah s uchádzačom, ktorý sa umiestnil v poradí na druhom hodnotenom mieste v tejto súťaži.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 148 Výzvy na predkladanie ponúk podlimitné zákazky bez eTrhoviska (služby) VO-NH007/2023
Oznámenia detailne
[VO-NH007/2023] podlimitné zákazky bez eTrhoviska (služby)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
podlimitné zákazky bez eTrhoviska (služby)
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO-NH007/2023
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 7. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
WYS
ID zákazky
476200
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
148