476986 - Vykonanie auditu za roky 2023, 2024 a 2025
Detaily
ID zákazky
476986
Názov
Vykonanie auditu za roky 2023, 2024 a 2025
Referenčné číslo
01_2023_EK
ID obstarávateľa
8276
Hlavný kód CPV
79200000-6
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
36 550,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
9. 8. 2023 11:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:42
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Žilinský samosprávny kraj
IČO
37808427
Mesto
Žilina
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Zdenka Chupeková
Kontaktný email
 obstaravaniezilinskazupa.sk
Kontaktný telefón
 +421 415032216
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je vykonanie auditu za roky 2023, 2024 a 2025 v súlade so zákonom č. 423/2015 Z. z. o štatutárnom audite a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov (ďalej len Zákon o štatutárnom audite") a poskytnutie služieb, ktoré sú podrobne definované v prílohe č. 4 Podrobný opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Doplňujúce informácie
1. Kritérium na vyhodnotenie ponúk - Najnižšia celková zmluvná cena v EUR s DPH za celý predmet obstarávania. 2. Spôsob predloženia ponuky: Ponuka sa predkladá tak, že uchádzač predloží: - Vyplnený návrh na plnenie kritérií (pdf) - Príloha č. 1 - Vyplnená zmluva o poskytnutí audítorských služieb podpísaná štatut. zástupcom uchádzača (pdf) - Príloha č. 2 - Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uvedené v bodoch III.1.1) a III.1.3) tejto výzvy. (ak nie sú dostupné z verejne prístupných zdrojov) 3. Vyhodnotenie ponúk: Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom elektronicky. Verejný obstarávateľ bude úspešného uchádzača kontaktovať prostredníctvom elektronického nástroja ihneď po vyhodnotení a s úspešným uchádzačom bude uzatvorená Zmluva o poskytnutí audítorských služieb. (Príloha č. 2) V súlade s § 19, ods. 2 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov musí byť úspešný uchádzač schválený zastupiteľstvom, preto k podpisu zmluvy môže dôjsť až po schválení zastupiteľstvom ŽSK. 4. Informácie o elektronickej aukcii: nepoužije sa elektronická aukcia. 5. Výsledok nezakladá povinnosť verejnému obstarávateľovi uzatvoriť zmluvu. 6. Postup zadávania zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na www.isepvo.sk. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://eplatforma.vlada.gov.sk. 7. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 8. Podrobné vymedzenie ceny za výkon služby, platobné podmienky a fakturácie sú uvedené v Čl. V. Zmluvy o poskytnutí audítorských služieb. 09. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 10. Verejný obstarávateľ otváranie ponúk zabezpečí prostredníctvom on-line sprístupnenia ponúk uchádzačom prostredníctvom funkcionality informačného systému EVO. Otváranie ponúk, t.j. sprístupnenie elektronických ponúk v systéme EVO sa uskutoční v zmysle § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Umožnením účasti uchádzačom na otváraní ponúk pri použití elektronického prostriedku na predkladanie ponúk podľa § 20 ZoVO sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 150 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky 01_2023_EK
Oznámenia detailne
[01_2023_EK] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01_2023_EK
Dátum zverejnenia vo vestníku
1. 8. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
476986
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
150