477377 - Odstránenie následkov ničivého požiaru a rekonštrukcia objektu Szitnyayovský dom Námestie Sv. Trojice 4 v Banskej Štiavnici (NKP) – projektová dokumentácia 1. a 2. etapa
Detaily
ID zákazky
477377
Názov
Odstránenie následkov ničivého požiaru a rekonštrukcia objektu Szitnyayovský dom Námestie Sv. Trojice 4 v Banskej Štiavnici (NKP) – projektová dokumentácia 1. a 2. etapa
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5351
Hlavný kód CPV
71250000-5
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
239 300,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
8. 9. 2023 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:44
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Banská Štiavnica
IČO
00320501
Mesto
Banská Štiavnica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
JUDr. Juraj Tkáč
Kontaktný email
 infocreatioeu.sk
Kontaktný telefón
 +421 949096444
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodanie služieb a to spracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné konanie a realizáciu stavby Odstránenie následkov ničivého požiaru a rekonštrukcia objektu Szitnyayovský dom Námestie Sv. Trojice 4 v Banskej Štiavnici (NKP) projektová dokumentácia 1. a 2. etapa spolu so súvisiacou inžinierskou činnosťou a autorským dozorom. Predmet zákazky sa realizuje na 2 etapy: 1. Etapa:spracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné konanie a realizáciu stavby Zastrešenie, krov Szitnyayovský dom (ZUŠ), projektová dokumentácia pre stavebné povolenie a realizáciu. 2. Etapa:spracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné konanie a realizáciu stavby Komplexná obnova objektu Szitnyayovský dom (ZUŠ), projektová dokumentácia pre stavebné povolenie a realizáciu. Podrobný opis zákazky viď. v zmysle Časti B.2 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a na základe opisu a podkladov, ktorá tvorí Prílohu č. 7 súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční v termíne uvedenom v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súlade s § 52 ods. 2 ZVO štvrtá veta, t.j. podľa § 20 ZVO umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie sprístupnenie ponúk prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie.
Doplňujúce informácie
1.) Postup zadávania nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronickej platformy verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EPVO. 2.) Uchádzač pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže dočasne nahradiť tieto doklady predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Uvedený doklad je možné predložiť ako podpísaný naskenovaný doklad v pdf. formáte. Uchádzač môže využiť predloženie aj elektronickej verzie formulára JED. Elektronická verzia Jednotného európskeho dokumentu je dostupná na stránke: https:// ec.europa.eu/tools/espd?lang=sklang=sk. Verejný obstarávateľ nepripúšťa prehlásenie splnenia podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia a podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele IV. Časti jednotného európskeho dokumentu. Ak sa zúčastňuje na postupe verejného obstarávania skupina hospodárskych subjektov spoločne, musí sa predložiť samostatný JED pre verejné obstarávanie s informáciami požadovanými (v Častiach II. až IV.) pre každý zúčastnený hospodársky subjekt. 3.) Otváranie ponúk: Verejný obstarávateľ na otváranie ponúk použije funkcionalitu on-line sprístupnenia otvárania ponúk. V tomto prípade bude v čase otvárania ponúk cez IS EPVO automaticky odoslaná zápisnica z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. 4.) Postup zadávania nadlimitnej zákazky je podľa § 66 ZVO s využitím pravidla uvedeného v § 66 ods. 7 písm. b) ZVO (superreverz). 5.) Verejný obstarávateľ požaduje aby úspešný uchádzač v rámci súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy predložil čestné vyhlásenie, že uchádzač alebo jeho subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do Registra partnerov verejného sektora (ďalej aj ako "RPVS") nemajú v RPVS ako konečného užívateľa výhod vymedzeného verejného funkcionára v zmysle § 11 ods. 1 písm. c) bod 1 až 13 ZVO. 6.) V súlade s Metodickým usmernením Úradu pre verejné obstarávanie č. 6887-5000/2016 zo dňa 27.04.2016 verejný obstarávateľ vyžaduje aby v súlade s § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní uchádzač, alebo skupina dodávateľov preukázala oprávnenie k celému rozsahu predmetu zákazky v súlade s definovaným predmetom zákazky zo Spoločného slovníka obstarávania (CPV) uvedeným v časti A.1 bod 2.2 súťažných podkladov. 7.) Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzača na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Podrobnejšie viď. súťažné podklady Časť A.1, Článok 15. 8.) Elektronická aukcia nebude použitá. 9.) Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky podľa § 28 ods. 2 ZVO: Predmet zákazky neobsahuje žiadne vnútorné logické celky alebo časti a teda logicky je nedeliteľný. Rozsah predmetu zákazky je štandardným rozsahom, ktorý komplexne poskytujú relevantní poskytovatelia na trhu. 10.) Verejný obstarávateľ je orgánom verejnej moci a je oprávnený overovať si údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 3 ZVO. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že má priame prístupy do informačných systémov verejnej správy, t.j. bude predmetnú časť ustanovenia § 32 ods. 3 ZVO uplatňovať, avšak podľa relevantnosti v aktuálnom prípade bude žiadať dotknutého uchádzača o predloženie konkrétnych dokladov, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia (ak nie je zapísaný v registri hospodárskych subjektov). Týka sa to tiež zahraničných uchádzačov. 11.) Verejný obstarávateľ upriamuje pozornosť na Oddiel I.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému, kedy nemá možnosť podľa funkcionality systému zadať len dátum trvania Zmluvy o dielo v súlade so súťažnými podkladmi. Systém vyžaduje uviesť aj začatuie poskytovania služieb. Preto uvedený "Dátum začatia" 20.09.2023 je len odhadom verejného obstarávateľa, skutočný dátum začatia bude ku dňu účinnosti Zmluvy o dielo. "Dátum ukončenia" zmluvy je uvedený v zmysle súťažných podkladov.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Architektonické, inžinierske a plánovacie služby
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
sídlo verejného obstarávateľa v súbehu s objektom dom meštiansky zapísanej v Ústrednom zozname pamiatkového fondu (ďalej len ÚZPF)
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
477377
Názov položky
--
Kód CPV
71240000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Architektonické, inžinierske a plánovacie služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 157 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) 01
Oznámenia detailne
[01] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01
Dátum zverejnenia vo vestníku
10. 8. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
477377
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
157