478156 - Nadstavba bytového domu Kohútova 2-10, Bratislava
Detaily
ID zákazky
478156
Názov
Nadstavba bytového domu Kohútova 2-10, Bratislava
Referenčné číslo
478156
ID obstarávateľa
9521
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
2 245 420,82
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
7. 9. 2023 08:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:44
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Správa služieb diplomatickému zboru, a.s.
IČO
35822163
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Viktor Ferančík
Kontaktný email
 ferancikssdz.sk
Kontaktný telefón
 +421 259205731
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky sú stavebné práce realizácia nadstavby bytového domu Kohútova 2-10 v Bratislave. Nadstavbou vznikne nové 9. nadzemné podlažie na ktorom bude 5 trojizbových a 2 štvorizbové byty. K bytom bude nutné dobudovanie nového parkoviska na ktorom vznikne 25 parkovacích stojísk na teréne. V súvislosti s nadstavbou bude v bytovom dome potrebná modernizácia/výmena výťahov. Taktiež prebehne sanácia loggií a renovácia fasády objektu. Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 114 ods. 4, prvá veta Zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie sú uvedené v bode 22 Súťažných podkladov.
Doplňujúce informácie
a)Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Ak uchádzač v lehote na predkladanie ponúk predloží viac ponúk, verejný obstarávateľ prihliada len na ponuku, ktorá bola predložená ako posledná a na ostatné ponuky hľadí rovnako ako na ponuky, ktoré boli predložené po lehote na predkladanie ponúk. Ak uchádzač je v tom istom postupe zadávania zákazky aj členom skupiny, ktorá predkladá ponuku na predmet zákazky, tak verejný obstarávateľ preskúma kolúziu vo verejnom obstarávaní v danej súvislosti a na základe výsledkov tohto preskúmania môže vylúčiť uchádzača, ktorý je súčasne aj členom skupiny dodávateľov. b)Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom, prípadne českom jazyku. c)Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. d)Súťaž sa realizuje ako elektronická cez EPVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodov EPVO zverejnených na webovej stránke EPVO, v časti príručky, ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/478156. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom EPVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. e)Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené. f)Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 65 000,- eur. g)Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. h)Verejné obstarávanie sa bude realizovať ako tzv. super reverzný postup v súlade s § 112 ods. 7 písm. b) Zákona o verejnom obstarávaní, kedy vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. i)Lehota na poskytnutie súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy je v súlade s § 114 ods. 7 Zákona o verejnom obstarávaní 10 pracovných dní. j)V bode II.2.7)Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody je uvedený údaj 14 mesiacov. Verejný obstarávateľ upresňuje, že uvedená lehota je uvedená odo dňa odovzdania staveniska zhotoviteľovi. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 2 245 420,82 EUR Búranie budov a demolačné práce a zemné práce
Položky detailne
[1]
  2 245 420,82 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Kohútova 2-10, Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
2 245 420,82
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
478156
Názov položky
--
Kód CPV
45110000-1
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
14
Názov kritéria
--
CPV kód
Búranie budov a demolačné práce a zemné práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 160 Kvalifikačné systémy Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania 01/2023
2024 1 PF-VYSLEDOK-1 -- 478156
Oznámenia detailne
[01/2023] Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Kvalifikačné systémy
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01/2023
Dátum zverejnenia vo vestníku
15. 8. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
S
Kód podtypu oznámenia
M
ID zákazky
478156
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
160
[478156]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
PF-VYSLEDOK-1
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Výsledok
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
478156
Dátum zverejnenia vo vestníku
2. 1. 2024
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
478156
Názov dokumentu
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
1