Predmetom zákazky je dodanie mlynských a pekárenských výrobkov pre materské školy mesta Prešov. Množstvá a popis výrobkov sa nachádza v súťažných podkladoch v dokumente: VMZ - Časť 5 Mlynské a pekárenské výrobky.
Doplňujúce informácie
KRITÉRIUM NA VYHODNOTENIE PONÚK
Najnižšia celková cena za príslušnú časť predmetu zákazky v € s DPH.
V tejto cene musia byť zahnuté všetky náklady súvisiace s predmetom zákazky (napr. doprava a iné).
SPÔSOB VYHODNOCOVANIA PONÚK
Po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na hodnotenie ponúk sa zostaví vzostupné poradie uchádzačov a vyhodnotí sa u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti. Tento spôsob vyhodnocovania možno v prípade vylúčenia uchádzača resp. ak uchádzač odmietne uzavrieť zmluvu postupne aplikovať na všetkých uchádzačov vzostupne podľa poradia. Na vyhodnotenie ponúk sa primerane použije § 53 zákona a na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa primerane použije § 40 zákona. Verejný obstarávateľ oznámi uchádzačom vylúčenie alebo výsledok vyhodnotenia ponúk.
OBSAH PONUKY
Vyplniť štruktúrované kritéria v IS EVO VER. 18.0
Predložiť kompletne ocenený dokument ktorý sa nachádza v súťažných podkladoch: VMZ - Časť 5 Mlynské a pekárenské výrobky s vypísaním identifikačných a kontaktných údajov uchádzača.
PODMIENKY REALIZÁCIE ZÁKAZKY:
Dodávatelia predložením cenovej ponuky sa zaväzujú dodržať všetky požiadavky na kvalitu dodávaných potravín podľa určenej špecifikácie. V prípade, ak dodávaný predmet zákazky nebude spĺňať kvalitatívne požiadavky podľa špecifikácie, verejný obstarávateľ (jednotlivé materské školy) zadajú predmet zákazky priamym zadaním.
UPRESNENIE MNOŽSTVA SUROVÍN PRE JEDNOTLIVÉ DODÁVKY BUDE REALIZOVANÉ PRIEBEŽNE PODĽA POTREBY POČAS MESIACOV SEPTEMBER 2023 - AUGUST 2024 NAJNESKÔR
V PREDCHÁDZAJÚCI PRACOVNÝ DEŇ DO 14.30 HOD. PRED DŇOM DODÁVKY.
Dodávateľ sa predložením cenovej ponuky zaväzuje dodržať všetky požiadavky na kvalitu dodávaných potravín podľa tejto špecifikácie.
ZMLUVA
S úspešným uchádzačom bude uzatvorená rámcová dohoda s platnosťou na obdobie jedného roka (09/2023 - 08/2024).
KOMUNIKÁCIA
Verejný obstarávateľ určuje, že komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa uskutoční elektronicky, a to len prostredníctvom komunikačného rozhrania IS EVO VER. 18.0, ktorého webová adresa je uvedená v odseku I.3) tejto výzvy.
Na ponuky doručené prostredníctvom iného komunikačného rozhrania alebo doručené mailom alebo doručené písomne prostredníctvom pošty resp. iného doručovateľa alebo doručené po lehote na predkladanie ponúk nebude verejný obstarávateľ prihliadať a budú vylúčené z tohto verejného obstarávania.
Príručky, videonávody, často kladené otázky a všetky potrebné informácie týkajúce sa komunikačného rozhrania sú zverejnené na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023
169
Koncesné obstarávania
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
2023025
Oznámenia detailne
[2023025] Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho