480833 - Príprava celodennej stravy vrátane jej dopravy pre Centrum sociálnych služieb Ľadoveň, Martin
Detaily
ID zákazky
480833
Názov
Príprava celodennej stravy vrátane jej dopravy pre Centrum sociálnych služieb Ľadoveň, Martin
Referenčné číslo
42_23_1
ID obstarávateľa
8276
Hlavný kód CPV
55520000-1
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
1 305 743,02
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
6. 10. 2023 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:48
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Žilinský samosprávny kraj
IČO
37808427
Mesto
Žilina
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Helena Kučková
Kontaktný email
 helena.kuckovazilinskazupa.sk
Kontaktný telefón
 +421 415032111 / 415032414
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky Príprava celodennej stravy vrátane jej dopravy pre Centrum sociálnych služieb Ľadoveň, Martin je výber poskytovateľa služieb v rozsahu: príprava celodennej racionálnej a v prípade potreby aj diabetickej, bezlaktózovej, bezlepkovej a šetriacej stravy vrátane jej dopravy do budovy objektu zariadenia: Centrum sociálnych služieb Ľadoveň, Martin (ďalej len CSS Ľadoveň), na dobu 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Zameranie stravy: racionálna, diabetická, bezlaktózová, bezlepková, šetriaca. Strava musí byť biologicky plnohodnotná, kaloricky vyvážená, prispôsobená a vhodná pre geriatrických prijímateľov sociálnej služby v CSS Ľadoveň, Martin. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti ,,B1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY.
Informácie o otváraní ponúk
Umožnením účasti uchádzačom na otváraní ponúk pri použití elektronického prostriedku na predkladanie ponúk podľa § 20 ZoVO sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie.
Doplňujúce informácie
1. Postup zadávania zákazky nadlimitným postupom sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na www.eplatforma.gov.sk Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na www.eplatforma.gov.sk 2. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 3. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať eplatforma@vlada.gov.sk 4. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia a subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo pred písomným vyzvaním na uzavretie zmluvy uskutočniť s úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi rokovania výhradne o znížení zmluvnej ceny. 6. Predzmluvné podmienky: Verejný obstarávateľ neposkytne úspešnému uchádzačovi zálohy ani preddavky na dodávku tovarov. 7. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 8. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, nie je predmetné VO zeleným obstarávaním ani obstarávaním inovácií, obstarávanie nie je zamerané na sociálne aspekty. 9. ZÁBEZPEKA: Verejný obstarávateľ nevyžaduje od uchádzačov zábezpeku. 10.Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Všetky služby predmetnej zákazky sú vykonávané v časovej následnosti, ktoré na seba nadväzujú. Rozdelenie zákazky na časti by spôsobilo nekompatibilitu jednotlivých častí.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 177 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 42_23_1
2023 225 29 -- 42_23_1
Oznámenia detailne
[42_23_1] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
42_23_1
Dátum zverejnenia vo vestníku
11. 9. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
480833
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
177
[42_23_1]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
29
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Výsledok
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
42_23_1
Dátum zverejnenia vo vestníku
15. 11. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
480833
Názov dokumentu
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania (D24)
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
225