481175 - Stravovanie zamestnancov úradu ŽSK a jeho OvZP prostredníctvom stravovacích poukážok v elektronickej forme
Detaily
ID zákazky
481175
Názov
Stravovanie zamestnancov úradu ŽSK a jeho OvZP prostredníctvom stravovacích poukážok v elektronickej forme
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
8276
Hlavný kód CPV
55520000-1
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
23 455 410,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
10. 10. 2023 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:48
Kontaktná osoba
--
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Žilinský samosprávny kraj
IČO
37808427
Mesto
Žilina
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktný email
 obstaravaniezask.sk
Kontaktný telefón
 +421 415032111 / 415032410
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania zamestnancov úradu verejného obstarávateľa a zamestnancov jeho Organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti formou elektronických stravovacích kariet (ďalej aj EsK) v súlade s aktuálne platnými ustanovenia zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov (ďalej len Zákonník práce) , vrátane zabezpečenia služieb súvisiacich s vyhotovením, dodaním a údržbou resp. správou elektronických kariet a finančných služieb súvisiacich s pripisovaním (dobíjaním) príspevkov na stravovanie na jednotlivé EsK podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a jeho OvZP, na obdobie 48 mesiacov odo dňa začatia poskytovania služby alebo do vyčerpania v e-aukcii vysúťaženého limitu maximálnej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá z právnych skutočností nastane skôr. Predpokladaným dňom začatia poskytovania služby je 01.január 2024, v zmysle ustanovenia v čl. V. bod 1. rámcovej dohody. Poskytnuté EsK nemajú charakter všeobecného platobného prostriedku a budú určené výlučne na úhradu stravy vo vymedzených stravovacích zariadeniach, ako sú napr. reštaurácie, zariadenia rýchleho občerstvenia, v jedálni úradu verejného obstarávateľa alebo vybraných jedálňach OvZP, alebo na úhradu v prevádzkach a obchodoch za polotovary a suroviny slúžiace na individuálnu prípravu teplého jedla, ako sú napr. potravinové reťazce, obchody s potravinami, t.j. u zmluvných partnerov úspešného uchádzača/poskytovateľa služieb, prevádzkovaných na území Slovenskej republiky, akceptujúcich EsK na úhradu ceny služieb stravovania (ďalej len akceptačné miesta).
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk, t.j. sprístupnenie elektronických ponúk v IS EVO je podľa 54 ods. 3 ZVO neverejné, tzn. bez prítomnosti uchádzačov.
Doplňujúce informácie
1.Postup zadávania nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO. Systém EVO je dostupný na adrese: https://www.isepvo.sk// . Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html a vo videonávodoch na https://eplatforma.vlada.gov.sk/videonavody/?csrt=16528298941401638204 . 2. Súťažné podklady sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa pri príslušnej zákazke a budú tiež sprístupnené záujemcom v systéme EVO. Link na súťažné podklady: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/481175 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom systému EVO, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. 4. Podmienkou komunikácie v systéme EVO je, aby záujemca/uchádzač bol evidovaný v informačnom systému ÚVO ako užívateľ za hospodársky subjekt. V prípade, že hospodársky subjekt nie je v informačnom systéme ÚVO (ďalej len IS ÚVO) evidovaný, vytvorí si účet v IS ÚVO. 5. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 6. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk IS EVO: eplatforma@vlada.gov.sk 7. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o VO. Verejný obstarávateľ umožňuje vyplnenie globálneho údaja. 8. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona o VO, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 9. Otváranie ponúk: Bližšie informácie sú uvedené v časti V. bod 22. súťažných podkladov. Otváranie ponúk, t.j. sprístupnenie elektronických ponúk v IS EVO je podľa 54 ods. 3 ZVO neverejné, tzn. bez prítomnosti uchádzačov, údaje z otvárania ponúk sa nezverejňujú a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom nezasiela, z dôvodu, že verejný obstarávateľ pri zadávaní predmetnej súťaže použije elektronickú aukciu. 10. Výsledkom VO bude uzatvorenie rámcovej dohody na dobu 48 mesiacov, alebo do vyčerpania max. objemu finančných prostriedkov navrhnutých ako návrh na plnenie kritéria úspešným uchádzačom v e-aukcii. 11. Vyžaduje sa zábezpeka vo výške 50 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v časti III. bod 15. súťažných podkladov 12. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani nie je obstarávaním inovácií, ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 13. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti, vzhľadom na charakter obstarávaných služieb. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky verejný obstarávateľ uvádza v zmysle § 28 ods. 2 ZVO v bode 3.1 súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 23 455 410,00 EUR Elektronické karty
Položky detailne
[1]
  23 455 410,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom plnenia teda dodania el. stravovacích kariet je: sídlo ŽSK ako centrálneho verejného obstarávateľa a sídla jeho OvZP uvedené v Prílohe 1 rámcovej dohody (ďalej len zmluva, alebo RD).
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
23 455 410,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
481175
Názov položky
--
Kód CPV
30237131-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Elektronické karty
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 180 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) NADL/SL/IH/2023
2023 243 29 -- NADL/stravné/ŽSK/OvZP
2024 115 -- -- NADL/stravné/ŽSK/OvZP
Oznámenia detailne
[NADL/SL/IH/2023] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
NADL/SL/IH/2023
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 9. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
481175
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
180
[NADL/stravné/ŽSK/OvZP]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
29
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Výsledok
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
NADL/stravné/ŽSK/OvZP
Dátum zverejnenia vo vestníku
7. 12. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
481175
Názov dokumentu
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania (D24)
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
243
[NADL/stravné/ŽSK/OvZP]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
--
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Výsledok
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
NADL/stravné/ŽSK/OvZP
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 6. 2024
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
481175
Názov dokumentu
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania – čiastkové plnenie rámcovej dohody (D24)
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
115