481232 - Zabezpečenie služieb v oblasti verejných obstarávaní
Detaily
ID zákazky
481232
Názov
Zabezpečenie služieb v oblasti verejných obstarávaní
Referenčné číslo
39/ME/2023
ID obstarávateľa
20994
Hlavný kód CPV
79418000-7
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
69 900,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
18. 9. 2023 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:48
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Úrad pre správu zaisteného majetku
IČO
53803175
Mesto
Bratislava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Dagmar Melotíková
Kontaktný email
 dagmar.melotikovagmail.com
Kontaktný telefón
 +421 903520052
Rozširujúce info
Popis zákazky
4.1Zabezpečenie poskytovania komplexných služieb - verejné obstarávanie tovarov, služieb a stavebných prác v súlade so ZVO a interným predpisom (smernicou) verejného obstarávateľa upravujúcim záväzné postupy pri uplatňovaní ZVO v platnom znení, poskytovania odborných poradenských služieb týkajúcich sa verejného obstarávania v zmysle príslušných ustanovení ZVO. V prípade zadávania zákaziek financovaných z finančných prostriedkov EÚ je nutné zadávať zákazky v súlade s usmerneniami a metodickými pokynmi príslušného riadiaceho orgánu (ďalej len ako RO), resp. sprostredkovateľského orgánu pod riadiacim orgánom (ďalej len ako SORO). 4.2Ďalšie povinnosti uchádzača: Stanovenie predpokladanej hodnoty zákazky (ak relevantné), vypracovanie súťažných podkladov, výzvy na predkladanie ponúk, opis predmetu zákazky, prieskum trhu, oznámenia o vyhlásení VO, podkladov potrebných pre prípravné trhové konzultácie, či súťaže návrhov, definovanie podmienok účasti, návrhu/ov na plnenie kritéria/í, realizácia samotného procesu zadávania zákazky, zabezpečenie komunikácie so záujemcami/uchádzačmi, komunikácia v prípade aplikácie revíznych postupov. Uchádzač zabezpečí pre verejného obstarávateľa prípravu kompletnej tendrovej dokumentácie, vrátane potrebnej súčinnosti v procese uzatvárania zmluvy/rámcovej dohody/objednávky s úspešným uchádzačom.. Včasné vypracovanie dokladu potvrdzujúceho zriadenie/vymenovanie hodnotiacej komisie, menovacích dekrétov členov hodnotiacej komisie, čestných vyhlásení členov komisie, prezenčných listín, vyhlásení ku konfliktu záujmov, zápisníc z otvárania ponúk, zápisníc z vyhodnocovania ponúk a iných písomností súvisiacich s priebehom verejného obstarávania a to v súlade s platným znením ZVO. Poskytnúť potrebnú súčinnosť aj v procese uzatvárania zmluvy/rámcovej dohody/objednávky s úspešným uchádzačom. Do 30 dní od ukončenia verejného obstarávania (nadobudnutie účinnosti príslušnej zmluvy, rámcovej dohody alebo objednávky) odovzdať verejnému obstarávateľovi kompletnú dokumentáciu týkajúcu sa ukončeného verejného obstarávania ( spis) v 1 originálnej verzii v listinnej podobe. Uchádzač je povinný odovzdať verejnému obstarávateľovi podpornú dokumentáciu aj v elektronickej podobe, najmä/ale nie výlučne dokumenty, ktorých bol sám autorom. Predmetnú dokumentáciu je uchádzač povinný predložiť v editovateľnej podobe v nasledovných formátoch: doc alebo docx alebo rtf alebo odt alebo xls, alebo xlsx alebo ods alebo zip alebo rar a to na CD/DVD alebo inom ekvivalentnom nosiči dát. Uchádzač priloží takúto elektronickú podpornú dokumentáciu vždy k 1 originálnej verzii (spisu) v listinnej podobe, ktorú odovzdá verejnému obstarávateľovi. Uchádzač odovzdá verejnému obstarávateľovi spis v 1 originálnej verzii v listinnej podobe. Tento spis bude chronologicky usporiadaný s číslovaným spisovým obsahom. Informovať verejného obstarávateľa o každej novelizácii ZVO. V prípade potreby zaškoliť pracovníkov úradu. Poskytnúť patričnú súčinnosť pri všetkých kontrolách vykonávaných Úradom pre verejné obstarávanie, či inými orgánmi, ktoré sú oprávnené kontrolovať celý proces verejného obstarávania (najmä v prípade projektov implementovaných z rozličných dotačných schém). Viesť potrebné evidencie pre verejného obstarávateľa v zmysle ZVO. Zabezpečiť odborné služby pre dodávateľa aj v oblastiach, ktoré sú uvedené ako výnimky zo ZVO. Aktualizovať profil verejného obstarávateľa na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie v prípade zákaziek, ktoré realizuje pre verejného obstarávateľa. Pripraviť a po odsúhlasení dokumentácie oprávnenou osobou verejného obstarávateľa kompletne realizovať verejné obstarávanie prostredníctvom elektronického trhoviska na základe pokynov kontaktných osôb verejného obstarávateľa.
Doplňujúce informácie
Ponuky je možné predkladať len v elektronickej podobe. Ponuky sa predkladajú prostredníctvom IS EVO (https://www.isepvo.sk) v termíne do 18.09. 2023, 09:00 hod. Všetky prílohy ponuky musia byť podpísané uchádzačom alebo štatutárnym zástupcom uchádzača, resp. osobou splnomocnenou na konanie za uchádzača, následne oskenované (scan) a priložené do systému IS EVO. Dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku a v mene EURO. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 69 900,00 EUR Poradenské služby pre obstarávanie
Položky detailne
[1]
  69 900,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Úrad pre správu zaisteného majetku , Námestie slobody 2906/12, 810 05 Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
69 900,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
481232
Názov položky
--
Kód CPV
79418000-7
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Poradenské služby pre obstarávanie
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 176 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky Výzvy na predkladanie ponúk 39/ME/2023
2023 229 PF-VYSLEDOK-1 -- 39/ME/2023
Oznámenia detailne
[39/ME/2023] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
39/ME/2023
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 9. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
481232
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
176
[39/ME/2023]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
PF-VYSLEDOK-1
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Výsledok
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
39/ME/2023
Dátum zverejnenia vo vestníku
21. 11. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
481232
Názov dokumentu
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
229