Štúdia má zmerať spontánnu aj podporenú znalosť sponzoringových aktivít na Slovensku a povedať, s ktorými značkami si ľudia jednotlivé aktivity spájajú. Chceme monitorovať aj atraktivitu jednotlivých aktivít a podujatí a vhodnosť ich spojenia s konkrétnymi spoločnosťami. Cieľom je zároveň zistiť, ktoré značky pôsobiace na Slovensku sú so sponzoringom spájané najviac.
Cieľom štúdie je primárne odsledovať šport a spojenie hazardných aj iných spoločností s jeho podporou.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023
188
Výzvy na predkladanie ponúk
podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary)
029_2023
Oznámenia detailne
[029_2023] podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky