483076 - ÚDRŽBA A SPRÁVA CINTORÍNOV V MESTE LUČENEC
Detaily
ID zákazky
483076
Názov
ÚDRŽBA A SPRÁVA CINTORÍNOV V MESTE LUČENEC
Referenčné číslo
03/2023_f
ID obstarávateľa
5032
Hlavný kód CPV
98371110-8
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
760 532,68
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
9. 11. 2023 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:52
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Lučenec
IČO
00316181
Mesto
Lučenec
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Vladimír Lipovský
Kontaktný email
 vl.lipovskygmail.com
Kontaktný telefón
 +421 948134667
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky poskytovanie služieb: Údržba a správa cintorínov v meste Lučenec ktoré budú zahŕňať starostlivosť o 4 cintoríny : centrálny cintorín, Kalvínsky cintorín, cintorín Opatová a cintorín Malá Ves a bude pozostávať zo zabezpečenia nasledovných služieb a činností na obdobie 4 rokov: - správa cintorínov/pohrebísk - údržba plôch a chodníkov - kosenie s pohrabaním - údržba zelene vrátane zberu a odvozu odpadu - zimná údržba chodníkov - údržba a správa domu smútku - odpady. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky a v prílohe č. 1 Návrh Rámcovej zmluvy o poskytovaní služieb (ďalej aj návrhu zmluvy alebo zmluvy): Cenník služieb / návrh na plnenie kritérií, v prílohe č. 2 Návrhu zmluvy: Podmienky poskytovania služieb v oblasti prevádzkovania cintorínov a domov smútku v meste Lučenec, a to za záväzných obchodných podmienok v zmysle B. 2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky Návrh Rámcovej zmluvy o poskytovaní služieb s prílohami a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk bude verejné pre uchádzačov, ktorí predložili CP v lehote na predkladanie ponúk - a to použitím online sprístupnenia otvárania ponúk (automat. odoslanie zápisnice z otvárania ponúk) tzn. nebude otváranie ponúk s osobnou účasťou. Vyhodnocovanie ponúk je neverejné a použije sa tzv. "Super reverz" v zmysle § 66 ods. 7 ZVO spolu s § 55 ods.1 ZVO (bližšie v A1.SP, bod 21 a 22)
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 20 ZVO určuje prostriedky elektronickej komunikácie vrátane doručovania tak, aby boli všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií, a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO na portáli www.isepvo.sk. 2. Verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti na uzavretie zmluvy na viac ako 10 prac. dní. 3. Vo verejnom obstarávaní sa uplatňuje sociálny aspekt, ktorý je definovaný v Návrhu Rámcovej zmluvy o poskytovaní služieb Čl. 8 ods. 8.3 8.6. 4. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Zdôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky: Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač musí predložiť cenovú ponuku na celý predmet zákazky podľa špecifikácie predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti z dôvodu, že jednotlivé plnenia tvoria jeden logický a funkčný celok. Predmet zákazky predstavuje aktivity, ktoré sú navzájom procesne, časovo a vecne prepojené. Plnenia predstavujúce predmet zákazky sú poskytované rovnakým okruhom potenciálnych dodávateľov, a to najmä vzhľadom na rozsah a špecifickosť zákazky, miesto plnenia a typ zákazníka. Prípadné rozdelenie na časti alebo vyhlásenie viacerých verejných obstarávaní neznamená rozšírenie potenciálneho relevantného trhu. Nerozdelenie predmetu zákazky na časti je opodstatnené a odôvodnené a nepredstavuje porušenie princípov verejného obstarávania. Najmä s ohľadom na miestne, vecné, funkčné aj časové väzby, charakter predmetu zákazky a požiadavky na plnenia, by bolo rozdelenie predmetu zákazky po technickej stránke nelogické, neúčelné, nehospodárne a nerealizovateľné. Rozdelenie predmetu zákazky na časti je technicky a procesne nerealizovateľné, a to z dôvodu, že predmetná zákazka je súborom služieb, ktoré bezprostredne spolu súvisia a výsledkom je zabezpečenie komplexnej údržby a správy cintorínov a domu smútku.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 760 532,68 EUR Údržba cintorínov
Položky detailne
[1]
  760 532,68 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Mesto Lučenec (centrálny cintorín, Kalvínsky cintorín, cintorín Opatová a cintorín Malá Ves)
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
760 532,68
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
483076
Názov položky
--
Kód CPV
98371111-5
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Údržba cintorínov
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 198 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 03/2023_f
2024 4 29 -- 03/2023_f
Oznámenia detailne
[03/2023_f] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
03/2023_f
Dátum zverejnenia vo vestníku
11. 10. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
483076
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
198
[03/2023_f]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
29
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Výsledok
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
03/2023_f
Dátum zverejnenia vo vestníku
5. 1. 2024
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
483076
Názov dokumentu
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania (D24)
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
4