483109 - Obstaranie dodávateľa na tlačiarenské služby so zobrazením povinných log s cieľom propagácie a prezentácie operačného programu za rok 2023
Detaily
ID zákazky
483109
Názov
Obstaranie dodávateľa na tlačiarenské služby so zobrazením povinných log s cieľom propagácie a prezentácie operačného programu za rok 2023
Referenčné číslo
198511/2023-2040
ID obstarávateľa
1646
Hlavný kód CPV
79810000-5
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
3 446,75
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
9. 10. 2023 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 15:50
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
IČO
00686832
Mesto
Bratislava-Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Nina Kovarovičová
Kontaktný email
 nina.kovarovicovamhsr.sk
Kontaktný telefón
 +421 248541111
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je výber dodávateľa na nákup tlačiarenských služieb za účelom propagácie a prezentácie operačného programu za rok 2023.
Doplňujúce informácie
1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi a výmena informácií sa v tomto postupe zadávania zákazky uskutočňuje v štátnom (slovenskom) jazyku výhradne cez Elektronickú platformu / IS EPVO. 2. Prílohy k Výzve na predkladanie ponúk sú zverejnené na profile VO: Podrobný opis (technická špecifikácia) predmetu zákazky, Príloha č. 2 - Vzor čestného vyhlásenia o zákaze účasti vo verejnom obstarávaní, Príloha č. 3 - Návrh na plnenie kritérií. 3. Typ zmluvného vzťahu: objednávka. 4. Dĺžka trvania/ požadovaný termín dodania: do 30 kalendárnych dní od dodania grafických návrhov verejným obstarávateľom, najneskôr do 30.11.2023. 5. Obsah ponuky: Vyplnená a podpísaná Príloha č. 1 "Podrobný opis (technická špecifikácia)", vyplnená a podpísaná Príloha č. 3 "Návrh na plnenia kritérií", relevantné doklady na preukázanie podmienok účasti v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO (viď časť III.1.1 tejto výzvy) 6. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 7. Elektronická aukcia sa v tomto postupe zadávania zákazky nepoužije. 8. V prípade nejasností a potreby objasnenia ponúk, prípadne ich doplnenia bude uchádzač verejným obstarávateľom prostredníctvom IS EPVO vyzvaný na vysvetlenie, resp. doplnenie jeho ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom. Ak uchádzač nepredloží vysvetlenie ponuky, resp. ju nedoplní v lehote určenej verejným obstarávateľom alebo predložené vysvetlenie nebude dostatočné, jeho ponuka bude vylúčená. 9. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. 10. Verejný obstarávateľ označí (v prípade splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky) ponuku s najnižšou cenou za úspešnú. 11 .Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu/objednávku s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO (konflikt záujmov, ktorý nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami). 12. Informácia o výsledku procesu verejného obstarávania bude uchádzačom zaslaná elektronicky prostredníctvom IS EPVO. 13. Ak úspešný uchádzač neposkytne verejnému obstarávateľovi súčinnosť, verejný obstarávateľ má právo uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. 14. Pri postupe zadávania zákazky s nízkou hodnotou nie je možné v zmysle ustanovenia § 170 ods. 7 písm. c) ZVO podať námietky. 15. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadnu ponuku. O takomto postupe bude verejný obstarávateľ uchádzačov informovať spolu s odôvodnením. 16. Predložené ponuky a informácie poskytnuté uchádzačmi tvoria dokumentáciu verejného obstarávateľa viažucu sa k postupu zadávania predmetnej zákazky. 17. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným VO, obstarávaním inovácií ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 18. Dodávateľ je povinný zabezpečiť splnenie všetkých parametrov uvedených v podrobnej technickej špecifikácii predmetu zákazky (Príloha č. 1). Celková cena zahŕňa všetky náklady uchádzača spojené s požadovaným predmetom zákazky. 19. Verejný obstarávateľ neposkytne žiadne preddavky ani zálohu na plnenie predmetu zákazky, splatnosť faktúry je 60 dní od jej preukázateľného doručenia do sídla verejného obstarávateľa. Faktúra musí obsahovať obligátne náležitosti podľa všeobecne záväzných právnych predpisov. Neoddeliteľnou súčasťou objednávky je podrobná technická špecifikácia predmetu zákazky. Zoznam príloh: príloha č. 1: Podrobný opis (technická špecifikácia) predmetu zákazky príloha č. 2: Vzor čestného vyhlásenia o zákaze účasti vo verejnom obstarávaní, príloha č. 3: Návrh na plnenie kritérií.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 189 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky 198511/2023-2040
Oznámenia detailne
[198511/2023-2040] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
198511/2023-2040
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 9. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
483109
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
189