487467 - „Dodávka potravín pre Základnú školu Alexandra Dubčeka v Bratislave“ (ID: 487467)
Detaily
ID zákazky
487467
Názov
„Dodávka potravín pre Základnú školu Alexandra Dubčeka v Bratislave“ (ID: 487467)
Referenčné číslo
VO
ID obstarávateľa
2702
Hlavný kód CPV
15000000
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
--
Mena
--
Lehota na predkladanie ponúk
4. 12. 2023 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
20. 9. 2024 17:41
Kontaktná osoba
--
Doplňujúce informácie
--
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Základná škola Alexandra Dubčeka, Majerníkova 62, Bratislava
IČO
31780504
Mesto
Bratislava - mestská časť Karlova Ves
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktný email
 danka.rosipalovagmail.com
Kontaktný telefón
 +421902257010
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodávka potravín pre Základnú školu Alexandra Dubčeka, pričom táto zákazka je rozdelená na 6 častí: 1.časť: Potraviny - výrobky pekárenské a cukrárske mimo trvanlivých potravín 2.časť: Potraviny – mäsové výrobky, bravčové, hovädzie, teľacie a hydinové mäso 3.časť: Potraviny- mlieko a smotana, maslo, rôzne mliečne výrobky, syry 4.časť: Potraviny – čerstvá zelenina, zemiaky, čerstvé ovocie a orechy 5.časť: Mrazené potraviny - ryby, zelenina, zemiaky, ostatné mrazené výrobky 6.časť: Trvanlivé potraviny – strukoviny, múka, cukor, ryža, konzervovaná zelenina, džemy, koncentráty, čaje, instantné nápoje, džúsy a ostatné trvanlivé výrobky Pre určenie ponukovej ceny každej časti zákazky je potrebné naceniť zákazku tak ako je uvedené vo výkaze výmer pre danú časť zákazky. Predmet zákazky zahŕňa aj dopravu na miesto dodania! Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH: Celkovo: 430 553,39 EUR Z toho: Predpokladaná hodnota 1. časti bez DPH: 17 739,06 EUR Predpokladaná hodnota 2. časti bez DPH: 114 124,47 EUR Predpokladaná hodnota 3. časti bez DPH: 67 565,87 EUR Predpokladaná hodnota 4. časti bez DPH: 91 965,28 EUR Predpokladaná hodnota 5. časti bez DPH: 27 136,14 EUR Predpokladaná hodnota 6. časti bez DPH: 112 022,57 EUR TECHNICKÉ POŽIADAVKY VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA na všetky časti zákazky: Úspešný uchádzač je povinný dodávať tovar, ktorý zodpovedá Slovenským technickým normám a/alebo normám EÚ a je výlučne v 1. akostnej triede. Predávajúci je povinný dodávať všetky svoje plnenia Kupujúcemu zodpovedne, riadne a včas, odborne, hospodárne a s náležitou starostlivosťou. Minimálne požiadavky na všetky časti predmetu zákazky: Dodávané všeobecné potraviny nesmú javiť znaky: • vlhkosti • porušenia obalu Verejný obstarávateľ (kupujúci) pri realizácii dodávok uchádzačom (predávajúcim) bude vykonávať kontrolu preberaného tovaru z dôvodu overenia, či dodaný tovar má požadovanú kvalitu a spĺňa parameter čerstvosti (overením aký čas zostáva do dátumu spotreby, resp. minimálnej trvanlivosti). Tovar bude preberať na základe senzorickej analýzy (na základe zmyslového posúdenia farby, vône tovaru). Ak uchádzač (predávajúci) poruší zásadu čerstvosti a kvality dodávaného tovaru, verejný obstarávateľ (kupujúci) tento nepreberie a bude to považovať za podstatné porušenie Rámcovej dohody a verejný obstarávateľ (kupujúci) bude mať právo odstúpiť od Rámcovej dohody. Uchádzač musí pri plnení tejto zákazky postupovať v súlade s platnými právnymi predpismi SR a EÚ a taktiež musí dodržiavať príslušné platné predpisy týkajúce sa hygienických požiadaviek podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín najmä rastlinného a živočíšneho pôvodu, a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie, nakladania s odpadmi. atď. Všetky tovary požadované verejným obstarávateľom, ich balenie, označovanie, preprava atď. musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR a zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov. SÚVISIACE SLUŽBY Zabezpečenie dopravy, čím sa rozumie doprava tovaru do miesta plnenia určeného verejným obstarávateľom podľa objednávky. Zabezpečenie vykládky, čím sa rozumie vyloženie dodaného tovaru na určené miesto v objekte pracoviska verejného obstarávateľa. Predpokladané množstvá jednotlivých častí predmetu zákazky, ktoré sú uvedené v prílohách samostatných súpisov jednotlivých návrhov na plnenie kritérií sú iba orientačné – predpokladané množstvá sú na 24 mesiacov (od 01.01.2024 do 31.12.2025) a budú verejným obstarávateľom upravované počas platnosti Rámcových dohôd podľa aktuálnych potrieb. SPÔSOB PLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY Plnenie Rámcových dohôd sa bude realizovať formou samostatných telefonických objednávok verejného obstarávateľa jeho aktuálnych potrieb. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný riadne a včas dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru podľa nevyhnutnej potreby verejného obstarávateľa počas trvania Rámcovej dohody. V prípade ak úspešný uchádzač nedokáže v čase objednávky dodať verejnému obstarávateľovi požadované balenie niektorej z položiek predmetu zákazky uvedených v tejto časti súťažných podkladov, môže požadované balenie nahradiť možným prípustným balením maximálne ± 20% z pôvodného balenia, pričom cena za možné prípustné balenie bude vypočítaná z ceny za mernú jednotku príslušnej položky predmetu zákazky uvedenej v jeho kalkulácii ponukovej ceny, ktorá bude tvoriť prílohu č. 1 k Rámcovej dohode. EKVIVALENTNÉ VÝROBKY Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude v rovnakej alebo vyššej kvalite. Pri výrobkoch konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite. V týchto prípadoch je uchádzač povinný vo svojej ponuke presne špecifikovať, o ktoré výrobky ide a musí zároveň presne uviesť, ktoré výrobky použije pri plnení zákazky s verejným obstarávateľom. Zároveň uvedie presné parametre, vlastnosti atď., aby mohol verejný obstarávateľ posúdiť, či ponúkaný výrobok bude spĺňať úžitkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené výrobky určené a či sú v rovnakej alebo vyššej kvalite ako tie, ktoré boli uvedené v týchto podkladoch. Uchádzač, ktorý nedodrží požiadavky uvedené v časti B.1 súťažných podkladov na Bližší opis predmetu zákazky a podmienky dodania sú uvedené v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov k tejto zákazke.
Informácie o otváraní ponúk
on-line sprístupnením prostredníctvom systému IS EVO
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 1.časť: Potraviny - výrobky pekárenské a cukrárske mimo trvanlivých potravín 17 739,06 Euro Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
2 2. Časť: Potraviny – mäsové výrobky, bravčové, hovädzie, teľacie a hydinové mäso 114 124,47 Euro Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
3 3. časť: Potraviny- mlieko a smotana, maslo, rôzne mliečne výrobky, syry 67 565,87 Euro Mliečne výrobky
4 4. časť: Potraviny - čerstvá zelenina, zemiaky, čerstvé ovocie a orechy 91 965,28 Euro Obilniny, zemiaky, zelenina, ovocie a orechy
5 5. časť: Mrazené potraviny – ryby, zelenina, zemiaky, ostatné mrazené výrobky 27 136,14 Euro Hlboko zmrazené výrobky
6 6. časť: Trvanlivé potraviny – strukoviny, múka, cukor, ryža, konzervovaná zelenina, džemy, koncentráty, čaje, instantné nápoje, džúsy a ostatné trvanlivé výrobky 112 022,57 Euro Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
Položky detailne
[1] 1.časť: Potraviny - výrobky pekárenské a cukrárske mimo trvanlivých potravín
  17 739,06 Euro
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
60, 60, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84105
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
17 739,06
Fondy EU
Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
URL na predkladanie ponúk
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/487467
Opis kritéria
Hodnotí sa výška celkovej ceny za dodanie celého predmetu konkrétnej časti zákazky, vrátane poskytnutia všetkých, s tým súvisiacich služieb (dopravy/dodávky na miesto dodania, vykládky dodaného tovaru, príslušných daní a iných platieb, náklady na balenie a pod.). Uchádzač určí jeho ponukovú cenu (danej časti zákazky) tak, že ocení tabuľku - kalkulácia ponukovej ceny, ktorý tvorí prílohu k Samostatnému návrhu na plnenie kritérií (danej časti zákazky). Jeho výsledná ponuková cena (danej časti zákazky) je teda súčtom cien všetkých položiek uvedených v tabuľke – kalkulácia ponukovej ceny (danej časti zákazky pri dodržaní tam uvedených množstiev (kusov, m. j. a pod.). T. z. uchádzač vždy doplní jeho jednotkovú cenu za položku, ktorú vynásobí uvedeným množstvom (kusmi, m. j. a pod.) a súčet cien všetkých jednotlivých položiek bude jeho ponukovou cenou danej časti zákazky. Ponuková cena uchádzača musí zahŕňať všetky náklady na dodanie tejto časti predmetu obstarávania verejnému obstarávateľovi v zmysle týchto podkladov (napr. vrátane dodávky na miesto dodania, vykládky dodaného tvaru, príslušných daní a iných platieb, náklady na balenie a pod.). Pre určenie ponukovej ceny je potrebné naceniť zákazku tak, ako je uvedené v kalkulácií ponukovej ceny (výkaze výmer) pre konkrétnu časť zákazky (t.z. pre určenie rozsahu predmetu zákazky je prioritná kalkulácia ponukovej ceny! (výkaz-výmer)). Hodnotia sa ceny vrátane DPH. Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorého ponuková cena celkom za celý predmet konkrétnej časti zákazky bude najnižšia za predpokladu, že nenastane neprijateľnosť tejto ponuky podľa bodu 2.3. časti A.1 súťažných pokladov t. z., že verejný obstarávateľ môže, ale nemusí prijať ponuku vyššiu ako je predpokladaná hodnota zákazky určená verejným obstarávateľom s DPH. Navrhovanú cenu predmetu zmluvy nie je možné navýšiť počas trvania zmluvy v dôsledku registrácie úspešného uchádzača za platiteľa DPH.
ID zákazky
487467
Názov položky
1.časť: Potraviny - výrobky pekárenské a cukrárske mimo trvanlivých potravín
Kód CPV
15000000
Náklady/cena
Cena
Mena
Euro
Doba trvania
--
Názov kritéria
Najnižšia cena - cena celkom za celý predmet tejto časti zákazky v € s DPH
CPV kód
Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
[2] 2. Časť: Potraviny – mäsové výrobky, bravčové, hovädzie, teľacie a hydinové mäso
  114 124,47 Euro
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
60, 60, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84105
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
114 124,47
Fondy EU
Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
URL na predkladanie ponúk
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/487467
Opis kritéria
Hodnotí sa výška celkovej ceny za dodanie celého predmetu konkrétnej časti zákazky, vrátane poskytnutia všetkých, s tým súvisiacich služieb (dopravy/dodávky na miesto dodania, vykládky dodaného tovaru, príslušných daní a iných platieb, náklady na balenie a pod.). Uchádzač určí jeho ponukovú cenu (danej časti zákazky) tak, že ocení tabuľku - kalkulácia ponukovej ceny, ktorý tvorí prílohu k Samostatnému návrhu na plnenie kritérií (danej časti zákazky). Jeho výsledná ponuková cena (danej časti zákazky) je teda súčtom cien všetkých položiek uvedených v tabuľke – kalkulácia ponukovej ceny (danej časti zákazky pri dodržaní tam uvedených množstiev (kusov, m. j. a pod.). T. z. uchádzač vždy doplní jeho jednotkovú cenu za položku, ktorú vynásobí uvedeným množstvom (kusmi, m. j. a pod.) a súčet cien všetkých jednotlivých položiek bude jeho ponukovou cenou danej časti zákazky. Ponuková cena uchádzača musí zahŕňať všetky náklady na dodanie tejto časti predmetu obstarávania verejnému obstarávateľovi v zmysle týchto podkladov (napr. vrátane dodávky na miesto dodania, vykládky dodaného tvaru, príslušných daní a iných platieb, náklady na balenie a pod.). Pre určenie ponukovej ceny je potrebné naceniť zákazku tak, ako je uvedené v kalkulácií ponukovej ceny (výkaze výmer) pre konkrétnu časť zákazky (t.z. pre určenie rozsahu predmetu zákazky je prioritná kalkulácia ponukovej ceny! (výkaz-výmer)). Hodnotia sa ceny vrátane DPH. Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorého ponuková cena celkom za celý predmet konkrétnej časti zákazky bude najnižšia za predpokladu, že nenastane neprijateľnosť tejto ponuky podľa bodu 2.3. časti A.1 súťažných pokladov t. z., že verejný obstarávateľ môže, ale nemusí prijať ponuku vyššiu ako je predpokladaná hodnota zákazky určená verejným obstarávateľom s DPH. Navrhovanú cenu predmetu zmluvy nie je možné navýšiť počas trvania zmluvy v dôsledku registrácie úspešného uchádzača za platiteľa DPH.
ID zákazky
487467
Názov položky
2. Časť: Potraviny – mäsové výrobky, bravčové, hovädzie, teľacie a hydinové mäso
Kód CPV
15100000
Náklady/cena
Cena
Mena
Euro
Doba trvania
--
Názov kritéria
Najnižšia cena - cena celkom za celý predmet tejto časti zákazky v € s DPH
CPV kód
Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
[3] 3. časť: Potraviny- mlieko a smotana, maslo, rôzne mliečne výrobky, syry
  67 565,87 Euro
P.č.
3
Hlavné miesto dodania/plnenia
60, 60, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84105
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
67 565,87
Fondy EU
Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
URL na predkladanie ponúk
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/487467
Opis kritéria
Hodnotí sa výška celkovej ceny za dodanie celého predmetu konkrétnej časti zákazky, vrátane poskytnutia všetkých, s tým súvisiacich služieb (dopravy/dodávky na miesto dodania, vykládky dodaného tovaru, príslušných daní a iných platieb, náklady na balenie a pod.). Uchádzač určí jeho ponukovú cenu (danej časti zákazky) tak, že ocení tabuľku - kalkulácia ponukovej ceny, ktorý tvorí prílohu k Samostatnému návrhu na plnenie kritérií (danej časti zákazky). Jeho výsledná ponuková cena (danej časti zákazky) je teda súčtom cien všetkých položiek uvedených v tabuľke – kalkulácia ponukovej ceny (danej časti zákazky pri dodržaní tam uvedených množstiev (kusov, m. j. a pod.). T. z. uchádzač vždy doplní jeho jednotkovú cenu za položku, ktorú vynásobí uvedeným množstvom (kusmi, m. j. a pod.) a súčet cien všetkých jednotlivých položiek bude jeho ponukovou cenou danej časti zákazky. Ponuková cena uchádzača musí zahŕňať všetky náklady na dodanie tejto časti predmetu obstarávania verejnému obstarávateľovi v zmysle týchto podkladov (napr. vrátane dodávky na miesto dodania, vykládky dodaného tvaru, príslušných daní a iných platieb, náklady na balenie a pod.). Pre určenie ponukovej ceny je potrebné naceniť zákazku tak, ako je uvedené v kalkulácií ponukovej ceny (výkaze výmer) pre konkrétnu časť zákazky (t.z. pre určenie rozsahu predmetu zákazky je prioritná kalkulácia ponukovej ceny! (výkaz-výmer)). Hodnotia sa ceny vrátane DPH. Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorého ponuková cena celkom za celý predmet konkrétnej časti zákazky bude najnižšia za predpokladu, že nenastane neprijateľnosť tejto ponuky podľa bodu 2.3. časti A.1 súťažných pokladov t. z., že verejný obstarávateľ môže, ale nemusí prijať ponuku vyššiu ako je predpokladaná hodnota zákazky určená verejným obstarávateľom s DPH. Navrhovanú cenu predmetu zmluvy nie je možné navýšiť počas trvania zmluvy v dôsledku registrácie úspešného uchádzača za platiteľa DPH.
ID zákazky
487467
Názov položky
3. časť: Potraviny- mlieko a smotana, maslo, rôzne mliečne výrobky, syry
Kód CPV
15500000
Náklady/cena
Cena
Mena
Euro
Doba trvania
--
Názov kritéria
Najnižšia cena - cena celkom za celý predmet tejto časti zákazky v € s DPH
CPV kód
Mliečne výrobky
[4] 4. časť: Potraviny - čerstvá zelenina, zemiaky, čerstvé ovocie a orechy
  91 965,28 Euro
P.č.
4
Hlavné miesto dodania/plnenia
60, 60, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84105
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
91 965,28
Fondy EU
Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
URL na predkladanie ponúk
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/487467
Opis kritéria
Hodnotí sa výška celkovej ceny za dodanie celého predmetu konkrétnej časti zákazky, vrátane poskytnutia všetkých, s tým súvisiacich služieb (dopravy/dodávky na miesto dodania, vykládky dodaného tovaru, príslušných daní a iných platieb, náklady na balenie a pod.). Uchádzač určí jeho ponukovú cenu (danej časti zákazky) tak, že ocení tabuľku - kalkulácia ponukovej ceny, ktorý tvorí prílohu k Samostatnému návrhu na plnenie kritérií (danej časti zákazky). Jeho výsledná ponuková cena (danej časti zákazky) je teda súčtom cien všetkých položiek uvedených v tabuľke – kalkulácia ponukovej ceny (danej časti zákazky pri dodržaní tam uvedených množstiev (kusov, m. j. a pod.). T. z. uchádzač vždy doplní jeho jednotkovú cenu za položku, ktorú vynásobí uvedeným množstvom (kusmi, m. j. a pod.) a súčet cien všetkých jednotlivých položiek bude jeho ponukovou cenou danej časti zákazky. Ponuková cena uchádzača musí zahŕňať všetky náklady na dodanie tejto časti predmetu obstarávania verejnému obstarávateľovi v zmysle týchto podkladov (napr. vrátane dodávky na miesto dodania, vykládky dodaného tvaru, príslušných daní a iných platieb, náklady na balenie a pod.). Pre určenie ponukovej ceny je potrebné naceniť zákazku tak, ako je uvedené v kalkulácií ponukovej ceny (výkaze výmer) pre konkrétnu časť zákazky (t.z. pre určenie rozsahu predmetu zákazky je prioritná kalkulácia ponukovej ceny! (výkaz-výmer)). Hodnotia sa ceny vrátane DPH. Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorého ponuková cena celkom za celý predmet konkrétnej časti zákazky bude najnižšia za predpokladu, že nenastane neprijateľnosť tejto ponuky podľa bodu 2.3. časti A.1 súťažných pokladov t. z., že verejný obstarávateľ môže, ale nemusí prijať ponuku vyššiu ako je predpokladaná hodnota zákazky určená verejným obstarávateľom s DPH. Navrhovanú cenu predmetu zmluvy nie je možné navýšiť počas trvania zmluvy v dôsledku registrácie úspešného uchádzača za platiteľa DPH.
ID zákazky
487467
Názov položky
4. časť: Potraviny - čerstvá zelenina, zemiaky, čerstvé ovocie a orechy
Kód CPV
03200000
Náklady/cena
Cena
Mena
Euro
Doba trvania
--
Názov kritéria
Najnižšia cena - cena celkom za celý predmet tejto časti zákazky v € s DPH
CPV kód
Obilniny, zemiaky, zelenina, ovocie a orechy
[5] 5. časť: Mrazené potraviny – ryby, zelenina, zemiaky, ostatné mrazené výrobky
  27 136,14 Euro
P.č.
5
Hlavné miesto dodania/plnenia
60, 60, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84105
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
27 136,14
Fondy EU
Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
URL na predkladanie ponúk
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/487467
Opis kritéria
Hodnotí sa výška celkovej ceny za dodanie celého predmetu konkrétnej časti zákazky, vrátane poskytnutia všetkých, s tým súvisiacich služieb (dopravy/dodávky na miesto dodania, vykládky dodaného tovaru, príslušných daní a iných platieb, náklady na balenie a pod.). Uchádzač určí jeho ponukovú cenu (danej časti zákazky) tak, že ocení tabuľku - kalkulácia ponukovej ceny, ktorý tvorí prílohu k Samostatnému návrhu na plnenie kritérií (danej časti zákazky). Jeho výsledná ponuková cena (danej časti zákazky) je teda súčtom cien všetkých položiek uvedených v tabuľke – kalkulácia ponukovej ceny (danej časti zákazky pri dodržaní tam uvedených množstiev (kusov, m. j. a pod.). T. z. uchádzač vždy doplní jeho jednotkovú cenu za položku, ktorú vynásobí uvedeným množstvom (kusmi, m. j. a pod.) a súčet cien všetkých jednotlivých položiek bude jeho ponukovou cenou danej časti zákazky. Ponuková cena uchádzača musí zahŕňať všetky náklady na dodanie tejto časti predmetu obstarávania verejnému obstarávateľovi v zmysle týchto podkladov (napr. vrátane dodávky na miesto dodania, vykládky dodaného tvaru, príslušných daní a iných platieb, náklady na balenie a pod.). Pre určenie ponukovej ceny je potrebné naceniť zákazku tak, ako je uvedené v kalkulácií ponukovej ceny (výkaze výmer) pre konkrétnu časť zákazky (t.z. pre určenie rozsahu predmetu zákazky je prioritná kalkulácia ponukovej ceny! (výkaz-výmer)). Hodnotia sa ceny vrátane DPH. Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorého ponuková cena celkom za celý predmet konkrétnej časti zákazky bude najnižšia za predpokladu, že nenastane neprijateľnosť tejto ponuky podľa bodu 2.3. časti A.1 súťažných pokladov t. z., že verejný obstarávateľ môže, ale nemusí prijať ponuku vyššiu ako je predpokladaná hodnota zákazky určená verejným obstarávateľom s DPH. Navrhovanú cenu predmetu zmluvy nie je možné navýšiť počas trvania zmluvy v dôsledku registrácie úspešného uchádzača za platiteľa DPH.
ID zákazky
487467
Názov položky
5. časť: Mrazené potraviny – ryby, zelenina, zemiaky, ostatné mrazené výrobky
Kód CPV
15896000
Náklady/cena
Cena
Mena
Euro
Doba trvania
--
Názov kritéria
Najnižšia cena - cena celkom za celý predmet tejto časti zákazky v € s DPH
CPV kód
Hlboko zmrazené výrobky
[6] 6. časť: Trvanlivé potraviny – strukoviny, múka, cukor, ryža, konzervovaná zelenina, džemy, koncentráty, čaje, instantné nápoje, džúsy a ostatné trvanlivé výrobky
  112 022,57 Euro
P.č.
6
Hlavné miesto dodania/plnenia
60, 60, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84105
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
112 022,57
Fondy EU
Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
URL na predkladanie ponúk
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/487467
Opis kritéria
Hodnotí sa výška celkovej ceny za dodanie celého predmetu konkrétnej časti zákazky, vrátane poskytnutia všetkých, s tým súvisiacich služieb (dopravy/dodávky na miesto dodania, vykládky dodaného tovaru, príslušných daní a iných platieb, náklady na balenie a pod.). Uchádzač určí jeho ponukovú cenu (danej časti zákazky) tak, že ocení tabuľku - kalkulácia ponukovej ceny, ktorý tvorí prílohu k Samostatnému návrhu na plnenie kritérií (danej časti zákazky). Jeho výsledná ponuková cena (danej časti zákazky) je teda súčtom cien všetkých položiek uvedených v tabuľke – kalkulácia ponukovej ceny (danej časti zákazky pri dodržaní tam uvedených množstiev (kusov, m. j. a pod.). T. z. uchádzač vždy doplní jeho jednotkovú cenu za položku, ktorú vynásobí uvedeným množstvom (kusmi, m. j. a pod.) a súčet cien všetkých jednotlivých položiek bude jeho ponukovou cenou danej časti zákazky. Ponuková cena uchádzača musí zahŕňať všetky náklady na dodanie tejto časti predmetu obstarávania verejnému obstarávateľovi v zmysle týchto podkladov (napr. vrátane dodávky na miesto dodania, vykládky dodaného tvaru, príslušných daní a iných platieb, náklady na balenie a pod.). Pre určenie ponukovej ceny je potrebné naceniť zákazku tak, ako je uvedené v kalkulácií ponukovej ceny (výkaze výmer) pre konkrétnu časť zákazky (t.z. pre určenie rozsahu predmetu zákazky je prioritná kalkulácia ponukovej ceny! (výkaz-výmer)). Hodnotia sa ceny vrátane DPH. Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorého ponuková cena celkom za celý predmet konkrétnej časti zákazky bude najnižšia za predpokladu, že nenastane neprijateľnosť tejto ponuky podľa bodu 2.3. časti A.1 súťažných pokladov t. z., že verejný obstarávateľ môže, ale nemusí prijať ponuku vyššiu ako je predpokladaná hodnota zákazky určená verejným obstarávateľom s DPH. Navrhovanú cenu predmetu zmluvy nie je možné navýšiť počas trvania zmluvy v dôsledku registrácie úspešného uchádzača za platiteľa DPH.
ID zákazky
487467
Názov položky
6. časť: Trvanlivé potraviny – strukoviny, múka, cukor, ryža, konzervovaná zelenina, džemy, koncentráty, čaje, instantné nápoje, džúsy a ostatné trvanlivé výrobky
Kód CPV
15000000
Náklady/cena
Cena
Mena
Euro
Doba trvania
--
Názov kritéria
Najnižšia cena - cena celkom za celý predmet tejto časti zákazky v € s DPH
CPV kód
Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 217 16 -- VO
2024 12 29 -- VO
2023 247 29 -- VO
Oznámenia detailne
[VO]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
16
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Súťaž
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO
Dátum zverejnenia vo vestníku
7. 11. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
487467
Názov dokumentu
Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania (D24)
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
217
[VO]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
29
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Výsledok
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO
Dátum zverejnenia vo vestníku
17. 1. 2024
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
487467
Názov dokumentu
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania (D24)
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
12
[VO]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
29
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Výsledok
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 12. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
487467
Názov dokumentu
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania (D24)
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
247