Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodávka potravín pre Základnú školu Alexandra Dubčeka, pričom táto zákazka je rozdelená na 6 častí:
1.časť: Potraviny - výrobky pekárenské a cukrárske mimo trvanlivých potravín
2.časť: Potraviny – mäsové výrobky, bravčové, hovädzie, teľacie a hydinové mäso
3.časť: Potraviny- mlieko a smotana, maslo, rôzne mliečne výrobky, syry
4.časť: Potraviny – čerstvá zelenina, zemiaky, čerstvé ovocie a orechy
5.časť: Mrazené potraviny - ryby, zelenina, zemiaky, ostatné mrazené výrobky
6.časť: Trvanlivé potraviny – strukoviny, múka, cukor, ryža, konzervovaná zelenina,
džemy, koncentráty, čaje, instantné nápoje, džúsy a
ostatné trvanlivé výrobky
Pre určenie ponukovej ceny každej časti zákazky je potrebné naceniť zákazku tak ako je uvedené vo výkaze výmer pre danú časť zákazky.
Predmet zákazky zahŕňa aj dopravu na miesto dodania!
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
Celkovo: 430 553,39 EUR
Z toho:
Predpokladaná hodnota 1. časti bez DPH: 17 739,06 EUR
Predpokladaná hodnota 2. časti bez DPH: 114 124,47 EUR
Predpokladaná hodnota 3. časti bez DPH: 67 565,87 EUR
Predpokladaná hodnota 4. časti bez DPH: 91 965,28 EUR
Predpokladaná hodnota 5. časti bez DPH: 27 136,14 EUR
Predpokladaná hodnota 6. časti bez DPH: 112 022,57 EUR
TECHNICKÉ POŽIADAVKY VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA na všetky časti zákazky:
Úspešný uchádzač je povinný dodávať tovar, ktorý zodpovedá Slovenským technickým normám a/alebo normám EÚ a je výlučne v 1. akostnej triede. Predávajúci je povinný dodávať všetky svoje plnenia Kupujúcemu zodpovedne, riadne a včas, odborne, hospodárne a s náležitou starostlivosťou.
Minimálne požiadavky na všetky časti predmetu zákazky:
Dodávané všeobecné potraviny nesmú javiť znaky:
• vlhkosti
• porušenia obalu
Verejný obstarávateľ (kupujúci) pri realizácii dodávok uchádzačom (predávajúcim) bude vykonávať kontrolu preberaného tovaru z dôvodu overenia, či dodaný tovar má požadovanú kvalitu a spĺňa parameter čerstvosti (overením aký čas zostáva do dátumu spotreby, resp. minimálnej trvanlivosti). Tovar bude preberať na základe senzorickej analýzy (na základe zmyslového posúdenia farby, vône tovaru). Ak uchádzač (predávajúci) poruší zásadu čerstvosti a kvality dodávaného tovaru, verejný obstarávateľ (kupujúci) tento nepreberie a bude to považovať za podstatné porušenie Rámcovej dohody a verejný obstarávateľ (kupujúci) bude mať právo odstúpiť od Rámcovej dohody.
Uchádzač musí pri plnení tejto zákazky postupovať v súlade s platnými právnymi predpismi SR a EÚ a taktiež musí dodržiavať príslušné platné predpisy týkajúce sa hygienických požiadaviek podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín najmä rastlinného a živočíšneho pôvodu, a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie, nakladania s odpadmi. atď. Všetky tovary požadované verejným obstarávateľom, ich balenie, označovanie, preprava atď. musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR a zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov.
SÚVISIACE SLUŽBY
Zabezpečenie dopravy, čím sa rozumie doprava tovaru do miesta plnenia určeného verejným obstarávateľom podľa objednávky. Zabezpečenie vykládky, čím sa rozumie vyloženie dodaného tovaru na určené miesto v objekte pracoviska verejného obstarávateľa.
Predpokladané množstvá jednotlivých častí predmetu zákazky, ktoré sú uvedené v prílohách samostatných súpisov jednotlivých návrhov na plnenie kritérií sú iba orientačné – predpokladané množstvá sú na 24 mesiacov (od 01.01.2024 do 31.12.2025) a budú verejným obstarávateľom upravované počas platnosti Rámcových dohôd podľa aktuálnych potrieb.
SPÔSOB PLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY
Plnenie Rámcových dohôd sa bude realizovať formou samostatných telefonických objednávok verejného obstarávateľa jeho aktuálnych potrieb. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný riadne a včas dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru podľa nevyhnutnej potreby verejného obstarávateľa počas trvania Rámcovej dohody. V prípade ak úspešný uchádzač nedokáže v čase objednávky dodať verejnému obstarávateľovi požadované balenie niektorej z položiek predmetu zákazky uvedených v tejto časti súťažných podkladov, môže požadované balenie nahradiť možným prípustným balením maximálne ± 20% z pôvodného balenia, pričom cena za možné prípustné balenie bude vypočítaná z ceny za mernú jednotku príslušnej položky predmetu zákazky uvedenej v jeho kalkulácii ponukovej ceny, ktorá bude tvoriť prílohu č. 1 k Rámcovej dohode.
EKVIVALENTNÉ VÝROBKY
Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude v rovnakej alebo vyššej kvalite. Pri výrobkoch konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite. V týchto prípadoch je uchádzač povinný vo svojej ponuke presne špecifikovať, o ktoré výrobky ide a musí zároveň presne uviesť, ktoré výrobky použije pri plnení zákazky s verejným obstarávateľom. Zároveň uvedie presné parametre, vlastnosti atď., aby mohol verejný obstarávateľ posúdiť, či ponúkaný výrobok bude spĺňať úžitkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené výrobky určené a či sú v rovnakej alebo vyššej kvalite ako tie, ktoré boli uvedené v týchto podkladoch. Uchádzač, ktorý nedodrží požiadavky uvedené v časti B.1 súťažných podkladov na
Bližší opis predmetu zákazky a podmienky dodania sú uvedené v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov k tejto zákazke.