490355 - Poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov (ID: 490355)
Detaily
ID zákazky
490355
Názov
Poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov (ID: 490355)
Referenčné číslo
HUR000070
ID obstarávateľa
5844
Hlavný kód CPV
72222300
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
186 680,00
Mena
Euro
Lehota na predkladanie ponúk
22. 12. 2023 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
20. 9. 2024 17:42
Kontaktná osoba
--
Doplňujúce informácie
--
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Kežmarok
IČO
00326283
Mesto
Kežmarok
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktný email
 denisa.mikovicovaultimaratio.sk
Kontaktný telefón
 +421903430903
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov mesta a organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti od roku 2024, informačného systému samosprávy (ďalej „CG ISS“), business intelligence systému (ďalej len „CG BI“), dokumentačného informačného systému (ďalej len „CG DISS“), portálového informačného systému (ďalej len „CG WEB“), riešenia pre podporu elektronizácie úradu (ďalej len „CG eMesto“) spolu s integračným rozhraním v zmysle Dohody o integračnom zámere Mesta Kežmarok a NASES, a súvisiacich aktivít s cieľom zabezpečiť plnohodnotné využívanie dodaných produktov v nasledujúcich rokoch.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky, prostredníctvom elektronickej platformy.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov 186 680,00 Euro Služby informačných technológií
Položky detailne
[1] Poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov
  186 680,00 Euro
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Hlavné námestie č.1, Hlavné námestie č.1, 060 01 Kežmarok, 060 01
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
186 680,00
Fondy EU
Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
URL na predkladanie ponúk
https://evo.isepvo.sk/evo/
Opis kritéria
Kritériom na hodnotenie ponúk je v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) ZVO najnižšia celková cena predmetu zákazky vypočítaná a vyjadrená v eur bez DPH. Uchádzač predloží návrh na plnenie kritérií za celý predmet zákazky spoločne. V cene za predmet zákazky musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s realizáciou predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a poplatkov, vrátane nákladov na komunikáciu v súlade so špecifikáciou predmetu zákazky. Záujemca je pred predložením svojej ponuky povinný vziať do úvahy všetko, čo je nevyhnutné na úplné a riadne plnenie zmluvy, pričom do svojich cien zahrnie všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky. Pri určovaní cien jednotlivých položiek je potrebné venovať pozornosť všetkým výrobkom, materiálom a súvisiacim činnostiam, ako aj verejným obstarávateľom požadovaných úkonov a služieb podľa pokynov a podmienok, ktoré sú uvedené v jednotlivých častiach predmetu zákazky. Do ceny jednotlivých položiek je potrebné zahrnúť celkové náklady spojené so splnením jednotlivých častí predmetu zákazky a zmluvných podmienok, t.j. najmä náklady na činnosti súvisiace s dodaním a dovozom zariadení (ak relevantné), dodaním a dovozom pomocných materiálov, ak sú potrebné, náklady súvisiace s likvidáciou odpadu, drobné a pomocné materiály, inštaláciu, údržbu, zaškolenie, dane a clá, bankové náklady, správne poplatky ako aj všetky všeobecné riziká, záväzky, náklady na opravy a údržbu v záručnej lehote, ďalej všetky služby, ktoré zabezpečujú realizáciu dodávky, odskúšanie zariadenia, všeobecné riziká a zaistenie bezpečnosti práce, požiarnej ochrany, ochrany životného prostredia, spolupráca a koordinácia s prípadnými subdodávateľmi. Do ceny musia byť zahrnuté i náklady na vykonanie všetkých funkčných skúšok, ak sú potrebné, vrátane vyhodnotenia a správ, vykonanie všetkých činností v súvislosti s dodaním zariadení v rámci jednotlivých častí predmetu zákazky. Uchádzačom navrhovaná cena za dodanie požadovaného predmetu zákazky (resp. časti zákazky - ak je zákazka delená na časti), uvedená v ponuke uchádzača, bude vyjadrená v eurách (EUR). Navrhovanú celkovú cenu uchádzača za predmet zákazky tvorí súčet celkových cien všetkých položiek. Uchádzač musí v cene uviesť pre každú požadovanú položku aj jednotkovú cenu. Celkovú cenu za predmet zákazky uvedie uchádzač v Návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk. Ak uchádzač je platiteľom DPH v Slovenskej republike, uvedie v ponuke ceny bez DPH aj ceny s DPH. Ak uchádzač má miesto sídla mimo Slovenskej republiky v rámci členských štátov EÚ a je platiteľom DPH v mieste svojho sídla, uvedie v ponuke ceny bez DPH (prenesenie daňovej povinnosti). Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie v ponuke ceny bez DPH a na skutočnosť, že nie je platcom DPH upozorní. V prípade, že ponuka nebude v súlade so zákonom o DPH, prípadne inými všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktorých porušenie alebo nedodržanie by malo vplyv na konečnú cenu zákazky, verejný obstarávateľ požiada uchádzača o opravu. Takýto úkon sa nebude považovať za zmenu ponuky. Uchádzačovi nevznikne nárok na úhradu dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ponuky za predmet zákazky. Verejný obstarávateľ výrazne apeluje na uchádzačov, aby si pozorne prečítali priloženú zmluvu, podľa ktorej bude prebiehať realizácia a podľa ktorej bude prebiehať aj financovanie. V prípade, ak ponuka bude obsahovať inú sadzbu DPH, aká je používaná na území SR, komisia odpočíta ním udanú hodnotu DPH od celkovej ceny a pripočíta k nim platnú sadzbu DPH používanú na území SR. Takýto úkon sa nepovažuje za zmenu ponuky. V prípade identifikovania rôzneho návrhu na plnenie v ponuke uchádzača (napr. iný návrh v zmluve a iný návrh vo formulári v systéme Pluto) bude komisia postupovať v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu pre verejné obstarávanie č. 1/2021 a j. Komisia si správnosť svojich prepočtov overí žiadosťou o vysvetlenie ponuky podľa § 53. Hodnotiť sa bude celková cena bez DPH za celý predmet zákazky. Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, bude sa hodnotiť cena celkom, v ktorej nebude započítaná DPH. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v prípade, ak úspešný uchádzač, ktorý v ponuke uviedol, že po uzatvorení zmluvy nebude platiteľom DPH, sa stane po predložení ponuky alebo po uzavretí zmluvy platiteľom DPH, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. V ponukovej cene uchádzača musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace s predmetom zákazky.
ID zákazky
490355
Názov položky
Poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov
Kód CPV
72222300
Náklady/cena
Cena
Mena
Euro
Doba trvania
--
Názov kritéria
Najnižšia celková cena predmetu zákazky vypočítaná a vyjadrená v eur bez DPH
CPV kód
Služby informačných technológií
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2023 235 16 -- HUR000070
2024 40 29 -- HUR000070
Oznámenia detailne
[HUR000070]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
16
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Súťaž
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
HUR000070
Dátum zverejnenia vo vestníku
29. 11. 2023
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
490355
Názov dokumentu
Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania (D24)
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
235
[HUR000070]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
29
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Výsledok
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
HUR000070
Dátum zverejnenia vo vestníku
26. 2. 2024
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
490355
Názov dokumentu
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania (D24)
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
40