Popis zákazky
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb stavebného dozoru pri realizácii stavby: „Obnova a zníženie energetickej náročnosti Chateau Mignon, Dubnica nad Váhom“, ktorá je nehnuteľnou národnou kultúrnou pamiatkou - pamiatkový objekt - dom služobníctva (dom záhradníkov) v Dubnici nad Váhom, je zapísaná v Ústrednom zozname pamiatkového fondu v registri nehnuteľných národných kultúrnych pamiatok (ďalej ÚZPF) pod č. 713/3, parcelné č. KNC 1304, 1305/3, 1305/4, 1305/13 a 1305/14, k. ú. Dubnica nad Váhom, okres Ilava. Nehnuteľnosť je vo vlastníctve Mesta Dubnica nad Váhom, Bratislavská 434/9, 018 41 Dubnica nad Váhom.
Investičné náklady na realizáciu diela „Obnova a zníženie energetickej náročnosti Chateau Mignon, Dubnica nad Váhom“ v zmysle cenovej ponuky víťazného uchádzača sú: 1 397 056,77 Eur bez DPH
Predpokladaný termín výkonu stavebného dozoru je 13 mesiacov (december 2023 až december 2024).
Dielo bude financované z prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti na obnovu verejných historických a pamiatkovo chránených budov a rozpočtu mesta Dubnica nad Váhom.
Výkon stavebného dozoru požaduje verejný obstarávateľ najmä v rozsahu:
• oboznámenie sa s projektovou dokumentáciou stavby pre stavebné povolenie a realizáciu stavby: „Obnova a zníženie energetickej náročnosti Chateau Mignon, Dubnica nad Váhom“
• oboznámenie sa s oznámením k ohláseniu stavebných úprav na nehnuteľnej národnej kultúrnej pamiatke, podmienkami realizácie stavby podľa vyjadrení a stanovísk dotknutých orgánov štátnej správy a organizácií k projektu pre stavebné povolenie, požiadavkami Poskytovateľa nenávratných finančných prostriedkov a s obsahom zmluvy o dielo,
• účasť na rokovaniach a kontrolných dňoch, spolupráca a súčinnosť so zhotoviteľom stavby,
• zabezpečenie činnosti koordinátora BOZP,
• kontrola včasného zavedenia stavebného denníka a potvrdenie termínu začatia výstavby,
• bezodkladné písomné informovanie mandanta (objednávateľa) o všetkých závažných skutočnostiach na stavbe,
• kontrola vecnej a cenovej správnosti a úplnosti platobných dokladov v súlade s podmienkami zmluvy,
• sledovanie a kontrolovanie vykonávania prác v súlade s platnými zákonmi a vyhláškami, podmienkami zmluvy, projektovou dokumentáciou a platnými normami,
• sledovanie a kontrola kvality vykonaných prác a technológie realizovaných prác v súlade s platnými normami a predpismi,
• kontrola množstva realizovaných prác a zaznamenávanie zistených množstiev,
• kontrola vedenia stavebného denníka a úplnosti záznamov v súlade s podmienkami zmluvy,
• predkladanie doplnkov a zmien, ktoré menia náklady, termíny alebo technické parametre s vlastným vyjadrením a odporúčaním na odsúhlasenie objednávateľovi,
• kontrola tých častí dodávok, ktoré budú v ďalšom postupe zakryté alebo sa stanú neprístupnými,
• spolupráca s projektantom a so zhotoviteľom na prípadnom odstránení nedostatkov projektu,
• kontrola zhotoviteľa, či vykonáva predpísané skúšky materiálov, konštrukcií a prác, kontrolu ich výsledkov a vyžadovanie dokladov, ktoré preukazujú kvalitu vykonaných prác a dodávok (atesty, protokoly),
• kontrola postupu prác podľa časového plánu stavby a zmluvy, upozornenie zhotoviteľa a informovanie mandanta (objednávateľa) na nedodržanie termínov a rizík, ktoré by mohli ohroziť dodržanie termínov,
• organizovanie a riadenie kontrolných dní stavby v týždňových intervaloch a podľa potreby, spracovanie zápisov z kontrolných dní a zabezpečenie ich distribúcie prítomným účastníkom,
• vykonávanie zápisov do stavebného denníka, v prípade že stavebný dozor nesúhlasí, resp. má výhrady proti dennému zápisu zhotoviteľa/stavbyvedúceho zhotoviteľa do stavebného denníka, zapíše to najneskôr do 3 pracovných dní do stavebného denníka s uvedením dôvodov (ak stavebný dozor zistí, že zhotoviteľ nedodržuje technologické postupy, technické normy, právne predpisy, alebo hrubým spôsobom porušuje bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a požiarnu bezpečnosť, má stavebný dozor právo zápisom do stavebného denníka okamžite zastaviť vykonávanie príslušných stavebných prác, prípadne celej stavby)
• fotodokumentácia z priebehu realizácie stavby (bude súčasťou dokladovej časti pri odovzdaní diela a fakturácii služieb stavebného dozoru),
• spolupráca s orgánmi štátneho stavebného dohľadu a ostatnými orgánmi štátnej správy,
• kontrola dokladov, ktoré zhotoviteľ predloží k fakturácii stavebných prác a dodávok a k odovzdaniu a prevzatiu diela – stavby alebo časti stavby a účasť pri preberacom konaní, spracovanie a odovzdanie písomného vyjadrenia mandantovi (objednávateľovi) o kompletnosti odovzdanej dokumentácie a dokladov zhotoviteľa pri preberacom konaní,
• zvolanie preberacieho konania stavby v mene mandanta (objednávateľa), spracovanie záznamu z preberacieho konania stavby, kontrola dokladov, spracovanie zoznamu prípadných vád a nedorobkov zistených v preberacom konaní,
• kontrola vypratania staveniska zhotoviteľom,
• poskytnutie súčinnosti mandantovi (objednávateľovi) pri riešení prípadných reklamácií na diele počas záručnej doby, spočívajúcej v účasti na reklamačnom konaní na mieste stavby, poskytnutí písomného stanoviska mandantovi k reklamovaným vadám a technickému návrhu ich odstránenia.