Popis zákazky
Účelom tohto oznámenia je výlučne informovať potencionálnych záujemcov o plánovanom verejnom obstarávaní v roku 2024 na predmet Správa (podpora) modulárneho systému SharePoint Východoslovenskej vodárenskej spoločnostia,a.s.. Žiadna časť tohto oznámenia nemôže byť považovaná ako záväzná.
Predmetom zákazky má byť:
Podpora 1. úrovne (helpdesk a support) rieši odstránenie nahlásených problémov prostredníctvom Helpdesku, v elementárnych prípadoch e-mailom, alebo telefonicky, u ktorých je známy spôsob riešenia, dajú sa riešiť operatívne, prípadne sa nájde dočasné riešenie do komplexného vyriešenia vyššieho stupňa podpory.
Zahŕňa: Nahlásenie problému, jeho evidencia, priradenie spracovateľovi podľa zaradenia do skupín podľa modulov, kontaktovanie zadávateľa s návrhom riešenia, súčinnosť pri postupoch používania jednotlivých modulov, monitoring stavu modulu, riešenie otázok pri zadávaní dát pri neštandardných situáciách, riešenie užívateľských problémov dodanej a dokumentovanej funkcionality v špecifických situáciách, konzultácie pri riešení problémov na úrovni administrátorských funkcionalít. Konzultácie ohľadom prevedenia problému na vyššiu úroveň podpory.
Podpora 2. úrovne (Expertná podpora) rieši prípady u ktorých nie sú doposiaľ známe postupy riešenia, po ich vyriešení sa postup štandardizuje. Cieľom je zabezpečiť kvalitné a plnohodnotné riešenie problémov v čo najkratšom čase podľa dohodnutých parametrov SLA.
Zahŕňa: Správu databáz a aplikácií, migráciu dát, opravu nekonzistentných dát v systéme, upgrade databáz, upgrade knižníc v základnom systéme, menšie úpravy požadovaných funkcionalít, drobný rozvoj a doplnenie funkcionality, testovanie úprav, a zmien, výkonnostné štatistiky systému, diagnostika a profilaktika systému, upgrade užívateľských platforiem so zachovaním plnej funkcionality, aktualizácia dokumentácie.
Dotknuté moduly: Podpora licencií SharePoint, Správa zmlúv, Zákaznické požiadavky – Realizácia vodovodnej prípojky, Realizácia kanalizačnej prípojky, Ukončenie pripojenia vodovodnej alebo kanalizačnej prípojky, Zmena odberateľa, Zmena zmluvných podmienok, Odpustenie úrokov z omeškania, splátkový kalendár, Poskytovanie informácií voda a kanál, Reklamácie, Sťažnosti, Zákaznické zmluvy- moduly Materiálové rezervácie, Integrovaný manažérsky systém, Sledovanie porád a úloh, Oprava faktúr
Nové moduly Sharepoint: Elektronizácia zákaznických požiadaviek cez internetový portál, Správa identít -Identity management = nahradenie mena spracovateľa funkčným miestom, Modul registratúra, Certifikácia produktov používaných vo VVS s prepojením na číselníky materiálov a výrobkov, Generálne prepracovanie modulu Verejné obstarávanie a dodávateľské zmluvy súvisiace s prechodom do kategórie Verejný obstarávateľ, Správa Vnútropodnikového Intranetu, Prepracovanie vnútropodnikového Helpdesku